eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-07

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Numer ogłoszenia: 193134 - 2014; data zamieszczenia: 07.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję część I w ramach KSOW w Województwie Mazowieckim:Zestaw piśmienniczy, Memo wycinanki, Pamięć przenośna USB, Kubek z motywem ludowym, Koszulka męska z motywem ludowym, Koszulka damska z motywem ludowym, Długopis metalowy, Notes z grafiką, Torba na zakupy, Wieszak na torebkę, Notatnik z magnesem, Zakładka do książki, Krówki ,Torba papierowa, Teczka tekturowa, Naklejki KSOW, Maskotka, Nóż; część II w ramach PROW 2007-2013:Teczka skórzana, Walizka Zestaw piśmienniczy czarny, Zestaw piśmienniczy biały, Bluza mikropolarowa męska, Bluza mikropolarowa damska, Teczka konferencyjna, Zestaw do obuwia Parasol, Mp3, Czapka z daszkiem, Zestaw narzędzi, Kosmetyczka, Kosz na zakupy, Torba płócienna, Zestaw gier, Brelok, Ściereczka do okularów, Długopis; część III w ramach PO RYBY 2007-2013: T-shirt, Kurtka damska, Kurtka męska, Torba bawełniana, Parasol, Kubek z nakładką, Kubek, Nadmuchiwana sofa, Materac plażowy, Pareo, Worek sportowy, Torba termoizolacyjna, Komplet bagażowy, Walizka, Czapka z daszkiem, Smycz suwakowa, Pamięć USB, Torba papierowa, Długopis, Ołówek oraz część IV na promocję Województwa Mazowieckiego w ramach uczestnictwa w Dożynkach Województwa Mazowieckiego: Ołówek, Czapka z daszkiem, Smycz, Torba papierowa, Metalowy brelok z żetonem do wózków, Długopis metalowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.24.00-9, 18.93.71.00-7, 18.93.10.00-4, 18.90.00.00-8, 39.22.11.20-4, 39.22.11.22-8, 39.52.58.00-6, 30.19.21.21-5, 30.23.45.00-3, 39.24.11.00-4, 44.51.00.00-8, 18.93.00.00-7, 18.22.32.00-0, 30.19.21.30-1, 44.31.64.00-2, 18.44.33.20-5, 37.52.41.00-8, 30.19.00.00-7, 22.81.61.00-4, 15.83.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących odpowiednio załączniki nr 2A-2D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia(SIWZ), Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek/wzorów (przy składaniu oferty na część I - III) następujących przedmiotów : CZĘŚĆ I KSOW: zestaw piśmienniczy (znakowanie na etui ze skóry), kubek, koszulka męska (w największym rozmiarze), nóż - odpowiadające przedmiotom opisanym w tabeli (pozycje 1,4,5,18) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2A do (SIWZ); CZĘŚĆ II PROW: teczka skórzana, zestaw piśmienniczy czarny, bluza mikropolarowa damska, teczka konferencyjna, parasol, czapka z daszkiem, torba płócienna - odpowiadające przedmiotom opisanym w tabeli (pozycje 1,3,6,7,9,11,15) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2B do (SIWZ); CZĘŚĆ III RYBY: kurtka męska (w największym rozmiarze), parasol, komplet bagażowy, walizka - odpowiadające przedmiotom opisanym w tabeli (pozycje 3,5,13,14) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2C do (SIWZ); UWAGA: Wymienione powyżej próbki stanowić będą podstawę do oceny w kryterium walory jakościowe i estetyczne, dlatego też Zamawiający wymaga, aby próbki (wzory) opatrzone były opisem, zawierającym informacje na temat użytego materiału (np. gramatura, rodzaj użytego materiału). Zamawiający wymaga aby dostarczane próbki zawierały przykładowy nadruk, tłoczenie lub grawerkę (Zamawiający nie wymaga żeby to był logotyp wskazany w opisach przedmiotu zamówienia). Zamawiający dopuszcza aby jako próbkę znakowania na danym produkcie do oceny jakości Wykonawca dostarczył produkt inny niż wskazany powyżej jednak oznaczony dokładnie tą samą metodą, która została wskazana w opisie. Wraz z produktem ukazującym rodzaj znakowania musi zostać dostarczony wzór produktu (próbki/wzoru) określonego powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie zamówienia; 2) wysokości wynagrodzenia umownego w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i netto, natomiast kwota wynagrodzenia brutto pozostanie bez zmian; 3) ograniczenia zakresu zamówienia w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części dostaw, w przypadku wstrzymania dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub niemożliwych do przewidzenia; 4)podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres dostaw; 5) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 6) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 7) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną (dot. m.in. zmian wnoszonych do projektów unijnych oraz zapisów umów określających zasady dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej); 8) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Jagiellońska 36, Warszawa pokój 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku udziału w postępowaniu. 4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 6. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Działania informacyjno- promocyjne z Pomocy Technicznej PROW 2007-2013 - cz.II; w ramach projektu Wizualizacja i gadżety promocyjne KSOW - 2014 rok - cz.I; w ramach projektu Działania informacyjno-promocyjne PO RYBY na rok 2014 - cz.III.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I KSOW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach KSOW w Województwie Mazowieckim: Zestaw piśmienniczy, Memo wycinanki, Pamięć przenośna USB, Kubek z motywem ludowym, Koszulka męska z motywem ludowym, Koszulka damska z motywem ludowym, Długopis metalowy, Notes z grafiką, Torba na zakupy Wieszak na torebkę, Notatnik z magnesem, Zakładka do książki, Krówki, Torba papierowa, Teczka tekturowa, Naklejki KSOW, Maskotka, Nóż.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.22-8, 37.52.41.00-8, 39.22.11.20-4, 18.33.00.00-1, 30.19.21.21-5, 18.93.71.00-7, 44.31.64.00-2, 22.81.61.00-4, 30.19.00.00-7, 15.83.30.00-6, 37.52.00.00-9, 30.23.45.00-3, 39.24.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory jakościowe i estetyczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II PROW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach PROW 2007-2013: Teczka skórzana, Walizka , Zestaw piśmienniczy czarny, Zestaw piśmienniczy biały, Bluza mikropolarowa męska, Bluza mikropolarowa damska, Teczka konferencyjna, Zestaw do obuwia, Parasol , Mp3 , Czapka z daszkiem , Zestaw narzędzi, Kosmetyczka , Kosz na zakupy, Torba płócienna, Zestaw gier, Brelok , Ściereczka do okularów, Długopis.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.24.00-9, 39.22.11.22-8, 18.93.71.00-7, 18.93.10.00-4, 18.90.00.00-8, 39.52.58.00-6, 30.19.21.21-5, 18.22.32.00-0, 18.44.33.20-5, 37.52.40.00-7, 22.46.20.00-6, 39.29.52.00-8, 32.33.16.00-8, 44.51.00.00-8, 18.92.90.00-7, 35.12.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory jakościowe i estetyczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III RYBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję w ramach PO RYBY 2007-2013: T-shirt, Kurtka damska, Kurtka męska, Torba bawełniana, Parasol , Kubek z nakładką, Kubek , Nadmuchiwana sofa, Materac plażowy, Pareo , Worek sportowy, Torba termoizolacyjna, Komplet bagażowy, Walizka , Czapka z daszkiem, Smycz suwakowa, Pamięć USB, Torba papierowa, Długopis , Ołówek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.24.00-9, 18.93.71.00-7, 18.93.10.00-4, 18.93.00.00-7, 18.90.00.00-8, 18.22.32.00-0, 18.44.33.20-5, 22.46.20.00-6, 39.29.52.00-8, 18.92.90.00-7, 30.19.21.30-1, 39.22.11.20-4, 18.33.00.00-1, 30.19.00.00-7, 35.12.16.00-4, 17.22.25.10-2, 17.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory jakościowe i estetyczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV UMWM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem z przeznaczeniem na informację i promocję na promocję Województwa Mazowieckiego w ramach uczestnictwa w Dożynkach Województwa Mazowieckiego: Ołówek, Czapka z daszkiem, Smycz, Torba papierowa, Metalowy brelok z żetonem do wózków, Długopis metalowy. Termin wykonania zamówienia wynosi 30 dni od daty podpisania umowy jednak nie później niż do 22 sierpnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 44.31.64.00-2, 18.44.33.20-5, 18.93.00.00-7, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.