Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Zielona Góra: SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK LASEROWYCH
DLA ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 193097 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze , ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3294200, faks 068 3244213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK LASEROWYCH DLA ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Papieru kserograficznego format A-4 w ilości 17.500 ryz po 500 arkuszy każda, 2) Papieru kserograficznego format A -3 w ilości 500 ryz po 500 arkuszy każda. 2. Wymagania jakościowe papieru kserograficznego: Gramatura 80?2 g/m2 Białość nie mniej niż 165 CIE Nieprzezroczystość co najmniej 93 % Grubość minimum 108 ?m Gładkość (szorstkość) wg Bendstena 160?50 cm3/min Wilgotność w przedziale 3,0 - 5,3 % 3. Warunki realizacji: 1) Wykonawca będzie dostarczał papier do Oddziału ZUS w Zielonej Górze i Inspektoratów w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem. 2) Wykaz i adresy dostaw: - Oddział ZUS Zielona Góra, ul. Kupiecka 65, - Inspektorat ZUS Żary, ul. Lotników 1a, - Inspektorat ZUS Nowa Sól, ul. Kościuszki 29, - Inspektorat ZUS Świebodzin, ul. Sikorskiego 42, - Inspektorat ZUS Krosno Odrz., ul. Obrońców Stalingradu 1, 3) Koszt dostawy, rozładunku pokrywa Wykonawca. 4) Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub faksem. 5) Planowane zużycie papieru jest orientacyjne i może ulec zmianie. 6) Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia przesunięć ilościowych w ramach asortymentu. 4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.37.04 - 30.19.37.04 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS / Oddział w Zielonej Górze
Samodzielny Referat ZP
ul. Kupiecka 65, pokój nr 301
65-426 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:00, miejsce: ZUS / Oddział w Zielonej Górze Samodzielny Referat ZP ul. Kupiecka 65, pokój nr 301 65-426 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.