Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Poznań: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów).
Numer ogłoszenia: 193002 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt Oryginalny kod CPV: 26.13.12.00 - Słoje szklane Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.57.20 - Słoiki Oryginalny kod CPV: 36.71.22.00 - Części zużywalne Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 22.86.60.00 - Etykiety Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.60 - Etykiety .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków o których mowa w art 22 ust 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty dokumenty niżej wymienione zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny Wykonawców czy spełniają warunki udziału na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną, oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1), zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4, Ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski o czym mowa w SIWZ część V pkt. 4, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć), Dotyczy wyłącznie pakietu nr 4. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej). W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych pokój 603, ul. Długa 1//2, 61-848 Poznań..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych pokój 603, ul. Długa 1//2, 61-848 Poznań..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łopatka drewniana Patyczki drewniane 30 cm Słoje do moczu typu tulipan.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 26.13.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, medyczne nożyki do golenia typu BIC ( możliwość golenia długiego włosa , ostrze z grzebyszkiem).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykieta biała, samoprzylepna o wym. 38mm x 21,2mm do drukarki laserowej typu APLI lub ZWECKFORM ( na arkuszu formatu A-4 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 22.86.60.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków jednorazowe, plastikowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foliowy, jałowy, przeźroczysty pokrowiec na przewody do aparatury med. rozm. 16 x 200 (folia wytrzymała na rozerwanie).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat zegarowy do mierzenia ciśnienia dla dorosłych, , mankiet zapinany na rzep, czytelny manometr w obudowie metalowej połączony z gruszką Stetoskop lekarski dla dorosłych z podwójną głowicą, miękkie oliwki oraz tzw. ciepłe obwódki głowicy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termiczny do drukarki autoklawu Zentracet 3219 firmy Lautenschlager ( własność zamawiającego) o szerokości 9 cm Papier termiczny do drukarki sterylizatora na tlenek etylenu Steri-Vac 5 Xl ( własność zamawiającego).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termiczny do drukarki automatu myjąco-dezynfekującego Miele G-7826 ( własność zamawiającego).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki na worki do moczu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadro pedałowe plastikowe, białe ( ok. 15 l , nie okrągłe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojak do płynów infuzyjnych na kółkach, z blokadą , z 4 haczykami , z regulowaną wysokością do 2,20m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady cytostatyczne z dojściem w jedną stronę ( otwór min. 80 mm) 10 litrów, jednorazowy, żółty, niski ( bezpieczne opakowanie medyczne typu BOM ) z naklejką ostrzegawczą biohazard.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do videoprintera 110 x 20 SONY UPP-110S Papier do videoprintera SONY 110 HG Papier do aparatu EKG MORTARA ELI 250 9100-026-50 ( 216 x 280 ) Papier do EKG EK 53 130 x 135 x 370 Papier do bieżni Marquette 210 x 280 x 300 Papier do EKG Ascard 104 x 40 Papier do EKG Ascard 112 x 25 Papier do EKG Delta 3 112 x 100 x 300 Papier do EKA MAC 1200ST CARDIO SMART 210x295x150 Papier do programatora stymulatorów BIOTRONIC EPR 100/TMS 1000 110x124x20 ( 115215) Papier do programatora stymulatorów MEDTRONIC 110 x149 x 20 ( 9790) Papier do programatorów stymulatorów firmy St.Jude Medical Papier termoczuły do spirometru Jeger , gładki 110 (Ø 53) Papier termoczuły do autorefraktometru 57x30 Papier do aparatu Schiller AT 6 144x100x350 Papier do defibrylatora LIFEPACK 20 ,50x30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do polomierza TAP 2000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny dren medyczny wykonany z PCV przeźroczystego o budowie dostosowanej do różnej średnicy łączników, o przekroju wew. nie mniejszym niż 7 mm a najszerszy 12 mm tzw. balonowy, z tworzywa miękkiego, elastyczny, konfekcjonowany w kartonowym opakowaniu po 30 -40mb, umożliwiający łatwe użytkowanie i zabezpieczający samoistne rozwinięcie i umożliwiające zabrudzenie czynnikami zewnętrznymi ( kurz, talk itp.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczniki topikowe BiWts 16 A Bezpieczniki topikowe BiWts 20 A Bezpieczniki topikowe BiWts 25 A Puszki instalacyjne do płyt nida gips Ø 60 Puszki instalacyjne do płyt nida gips Ø 80 Puszki instalacyjne zwykłe Ø 60 Zaślepka uniwersalna do puszek instalacyjnych Łącznik 1 biegunowy WPt-1B BINGO Łącznik 1 biegunowy świecznikowy WPt-2B BINGO Łącznik 1 biegunowy schodkowy WPt-5B Łącznik 1 biegunowy zwierny światło WPt-6B BINGO Łącznik 1 biegunowy zwierny dzwonek WPt-7B BINGO Łącznik krzyżowy WPt-8B BINGO Łącznik 1 biegunowy podświetlany WPt-1BS BINGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaczki białe, plastikowe (damskie,meskie) Podsuwacz biały , plastikowy Nerka biała 25-30 cm, plastikowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zakup (dostawa) różnego sprzętu (18 pakietów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajnik elektryczny , bezprzewodowy od 1,5 do 2 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.