eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie nieruchomości gruntowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Krakowie przy ul. Basztowej 20, ul.Zacisze 2, ul.Zacisze 4, Placu Matejki 1 i Placu Matejki 1a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Kraków: utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie nieruchomości gruntowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Krakowie przy ul. Basztowej 20, ul.Zacisze 2, ul.Zacisze 4, Placu Matejki 1 i Placu Matejki 1a
Numer ogłoszenia: 192982 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145876 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223291, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie nieruchomości gruntowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Krakowie przy ul. Basztowej 20, ul.Zacisze 2, ul.Zacisze 4, Placu Matejki 1 i Placu Matejki 1a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku wewnątrz obiektów oraz na terenie nieruchomości gruntowej Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie : a) wewnątrz obiektów, wraz ze znajdującym się w nich wyposażeniem, a w szczególności : - w pokojach oraz pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych i pomocniczych w budynku głównym przy ul. Basztowej 20 oraz przy Pl. Matejki 1, Pl. Matejki 1a, ul. Zacisze 2 i ul. Zacisze 4 ( wraz z ciągami komunikacyjnymi ), - w pokojach gościnnych Oddziału w budynkach przy ul. Zacisze 2 i Pl. Matejki 1 ( łączna ilość pokoi gościnnych - 8, w tym : 4 pokoje ze wspólnym węzłem sanitarnym, - w obiekcie wielofunkcyjnym przy ul. Basztowej 20 ( w którym znajduje się m.in. posterunek wartowników, pomieszczenie z pojemnikami na odpady), w tym : - mycie oszkleń w obiektach przy ul. Basztowej 20, ul. Zacisze 2, ul. Zacisze 4, Pl. Matejki 1, i Pl. Matejki 1a, - mycie drzwi i bram oszklonych oraz przeszklonych przegród w obiektach Oddziału, - jednorazowa krystalizacja posadzki marmurowej, - jednorazowe odnowienie płytek ceramicznych poprzez wyczyszczenie i naniesienie powłoki nabłyszczającej ( akrylu ) b) na zewnątrz obiektów : - na terenie nieruchomości gruntowej oraz na podwórku, na chodnikach, schodach i balkonach, w tym : - usuwanie oblodzeń, sopli, śniegu, lodu, itp. ( w okresie zimowym ) z chodników, podwórka, dachów, zadaszeń i balkonów obiektów Oddziału, - pryzmowanie i wywożenie śniegu z podwórka Oddziału oraz pryzmowanie śniegu na chodnikach wokół nieruchomości. 2. Zakres prac porządkowych związanych z utrzymaniem porządku i czystości w obiektach oraz na terenie nieruchomości gruntowej z użyciem własnych, wymaganych przez zamawiającego urządzeń, narzędzi oraz niezbędnych środków do wykonania usługi, z dostawą i uzupełnianiem mydła w płynie w pojemnikach (bez dostawy i uzupełniania papieru toaletowego oraz ręczników papierowych). Obiekty przy ul. Basztowej 20, ul. Zacisze 2 i Placu Matejki 1, Pl. Matejki 1a są 4 kondygnacyjne ( naziemne) , z poddaszem i podpiwniczeniem. Obiekt przy ul. Zacisze 4 jest 2 kondygnacyjny. Łączna powierzchnia do obsługi wynosi - 5.350 m2, w tym : - powierzchnia w obiektach - 3.970 m2, - powierzchnia nieruchomości gruntowej - 1.380 m2, Łączna powierzchnia oszkleń wynosi - 2.340 m2 Powierzchnia ogółem wewnątrz obiektów - 3.970 m2, w tym : - powierzchnia pokoi biurowych - 902 m2, - powierzchnia pokoi gościnnych - 307 m2, - powierzchnia pomieszczeń sanitarnych - 97 m2, - powierzchnia pomieszczeń socjalnych - 92 m2, - powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 1.830m2 - powierzchnia pomieszczeń innych ( sala konferencyjna, operacyjna, sortownia, itp. ) - 625 m2 - powierzchnia innych pomieszczeń w piwnicy ( palarnia, pomieszczenie pomocnicze, itp. ) - 117 m2 Pokoje biurowe - wyposażenie standardowe : biurka, krzesła, szafy, stoliki, sprzęt biurowy i inny - telefony, niszczarki, klimatyzatory, faxy, zegary, lampy, itp. Pomieszczenia sanitarne Ilość sanitariatów - 12 ( w tym : 24 miski ustępowe, 24 umywalki, 4 pisuary ) Standardowe wyposażenie łazienek : umywalki porcelanowe ( wiszące i stojące ), miski ustępowe ( stojące i wiszące), podajniki do ręczników papierowych, podajniki do mydła w płynie, lustra, kosze na ręczniki papierowe, pojemniki na odpady sanitarne, itp. - Pomieszczenia socjalne Wyposażenie : zlewozmywaki ze stali nierdzewnej, lodówki, kuchenki mikrofalowe, kuchenki elektryczne, kosze na śmieci, stoliki, krzesła, itp. - Pokoje gościnne Łączna ilość pokoi gościnnych - 8 , w tym : 4 pokoje z węzłami sanitarnymi i aneksami kuchennymi, 4 pokoje bez węzłów sanitarnych ( sanitariaty i aneks kuchenny w korytarzu ). Wyposażenie standardowe : szafy, szafki, witryny, krzesła, stoły, ławy, kanapy, wersalki, zlewy, naczynia, sztućce, szkliwo, kuchenki elektryczne, lodówki, telewizowy, telefony, lampy stojące, lustra, obrazy, dywany, umywalki, kabiny natryskowe, muszle klozetowe, kosze na śmieci, itp. - Rodzaje powierzchni poziomych : - dywany i wykładziny dywanowe, - wykładziny przemysłowe bezspoinowe, antypoślizgowe, - płytki podłogowe - terrakota, - kamień - marmur, - drewniane ( parkiet, panele ) - kamień - lastryko - kamień - beton, kostka brukowa. Rodzaje powierzchni pionowych - pokoje biurowe - ściany malowane farbą emulsyjną, - pomieszczenia socjalne i ciągi komunikacyjne - ściany malowane farbą emulsyjną i olejną, - przeszklone drzwi wejściowe i bramy oraz drzwi wewnętrzne, a także inne przeszklenia ( drewno, metal, szkło ) - powierzchnie kamienne pionowe wewnętrzne (sala operacyjna) - powierzchnie drewniane ( boazeria ) - ściany sanitariatów pokryte glazurą do wysokości 2 m lub panelami o wysokości 3,5 m. - Usługa prac porządkowych realizowana w czterech przedziałach czasowych - w godz. od 16.30 do 22.00 - prace porządkowe wykonywane codziennie ( wewnątrz obiektów - od poniedziałku do piątku, na zewnątrz obiektów - od poniedziałku do piątku i również w soboty, niedziele i święta ), - w godz. od 16.30 do 18.00 - prace wykonywane cyklicznie ( np. : raz w tygodniu, raz w miesiącu ) w uzgodnionym dniu od poniedziałku do piątku, - w godz. od 8.00 do 15.00 codzienne prace w pokojach gościnnych, wykonywane od poniedziałku do piątku, a w razie konieczności w innych godzinach, również w soboty, niedziele i święta, w godz. od 7.00 do 15.00 - prace porządkowe wykonywane od poniedziałku do piątku na zasadzie usługi serwisowej ( pracownik do dyspozycji w pełnej gotowości do wykonywania bieżących prac porządkowych stałych i doraźnych w zależności od potrzeb ), - do godz. 7.00 winny być zakończone codzienne prace porządkowe na podwórku banku, schodach i balkonach oraz na chodnikach wokół nieruchomości (usunięcie zanieczyszczeń, zmycie powierzchni wodą, usunięcie śniegu i lodu, itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.91.13.11 - 90.91.13.11 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul.Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127230,60

  • Oferta z najniższą ceną: 127230,60 / Oferta z najwyższą ceną: 340493,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.