eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wycinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenach będących we władaniu gminy Siemianowice Śląskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Siemianowice Śląskie: Wycinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenach będących we władaniu gminy Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 192944 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenach będących we władaniu gminy Siemianowice Śląskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz wycinką drzew i krzewów w pasach przydrożnych, parkach i zieleńcach w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w zakresie robót dodatek 3 do SIWZ, który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Usunięcie urobku (zrębki ,gałęzie, odpady zaśmiecające) - zagospodarowane we własnym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. nr 236 poz.2008 ze zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.40.00 - 77.21.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: 1.100 PLN, słownie tysiąc sto złotych 00/100 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: -przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta (dotyczy formy pieniężnej) Siemianowice Śląskie w ING BSK O/Siemianowice Śląskie nr 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert -wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II, 10 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00 lub przy ul. Michałkowickiej 105 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 14:30 i 15:00-16:00. Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Przetarg nieograniczony - wycinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.Dz.U. Z 2006 r nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 2.Wykonawca musi dysponować do wykonania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie ukończenia kursu przynajmniej stopnia podstawowego pilarzy drzew ozdobnych (wpisać do dodatku nr 4 do SIWZ - załącznik nr 3 do oferty) 3.Wykonawca musi dysponować do wykonania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie ukończenia kursu pilarza (wpisać do dodatku nr 4 do SIWZ - załącznik nr 3 do oferty). 4.Wykonawca musi wykazać, że do wykonania przedmiotowego zamówienia dysponuje sprawnymi następującymi urządzeniami - podnośnik montażowy hydrauliczny min 1 szt., piła spalinowa min 2 szt., samochód samowyładowczy min 1 szt., frezarka do pni min 1 szt., rębak do gałęzi min 1 szt. (wymienione w dodatku nr 5 do SIWZ - załącznik nr 4 do oferty). 5.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł . 6.Wykonawca musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione poniżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych dodatek nr 1 do SIWZ, (załącznik nr 1do oferty) 1.2.Formularz ofertowy dodatek nr 2 do SIWZ 1.3.Kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy przygotować na podstawie zakresu robót (dodatek nr 3 do SIWZ) uwzględniając wszystkie zawarte tam pozycje. Kosztorys powinieny być przedstawiony w sposób, który umożliwi Zamawiającemu jednoznaczne odczytanie kosztów za poszczególne pozycje przedstawione w dodatku nr 3 do SIWZ (załącznik nr 2 do oferty ). 1.4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności (dodatek nr 4 do SIWZ - załącznik nr 3 do oferty). 1.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca do wykonania przedmiotowego zamówienia (dodatek nr 5 do SIWZ - załącznik nr 4 do oferty ) 1.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do oferty) 1.7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do oferty ) 1.8.Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 1.6.,1.7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2.Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.3.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zieleni Wydziału Ochrony Środowiska UM, ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śl., pok. nr 17, po uprzednim uiszczeniu opłaty w wysokości 9,60zł do kasy UM lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców-Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta, przy ul. Michałkowickiej 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.