eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie w czasie trwania roku szkolnego 2012/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Miechów: Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie w czasie trwania roku szkolnego 2012/2013
Numer ogłoszenia: 192923 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160195 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie w czasie trwania roku szkolnego 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie w czasie trwania roku szkolnego 2012/2013 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Przygotowanie i dowiezienie do stołówki przy szkole podstawowej nr 2 w Miechowie oś. Sikorskiego 15a, oraz Gimnazjum w Miechowie oś. Sikorskiego 15b gorącego posiłku składającego się z pierwszego i drugiego dania przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 2. Gorącym posiłkiem planuje się objąć około 180 uczniów 3. Posiłki winny być dostosowane do norm Instytutu Żywności i Żywienia dzieci i młodzieży. 4. Wykonawca zapewni: a. Transport gorących posiłków do stołówki w odpowiednich naczyniach (termosy) b. Porcjowanie i wydanie posiłków w naczyniach jednorazowego użytku c. Opracowanie tygodniowego jadłospisu. 5. Jednorazowe naczynia do spożywania posiłków dostarczy wykonawca i będą one wkalkulowane w koszty posiłków. Naczynia jednorazowego użytku winny spełniać wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm) 6. Realizację zamówienia zgodnie z wymogami sanepidu dotyczącymi kaloryczności i zasad dekadowych, zasad sanepidu o produkcji i wydawaniu posiłków. 7. Po spożyciu posiłków, wykonawca na własny koszt usunie z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe. Do zadań wykonawcy należeć będzie również utrzymywanie porządku w udostępnionych pomieszczeniach kuchni jak również jadalni. 8. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia do porcjowania, wydawania oraz spożywania posiłków ( tj. stołówka przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Miechowie ). 9. Wykonawca ponosi koszty energii elektrycznej i wody zużytej przy realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy do końca każdego miesiąca listę uczniów którzy będą korzystać z posiłków w kolejnym miesiącu. 11. Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów korzystających z posiłków może być w każdym miesiącu inna, w zależności od liczby zgłoszeń. 12. Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zadeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np. z powodu choroby dziecka. 13. Wykonawca przed rozpoczęciem działalności zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej decyzji zezwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, wydanej przez właściwego inspektora sanitarnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Catermed SA, ul. Ks. Siemaszki 15A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143964,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.