eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Usługa sprzątania w Sądzie Rejonowym w Myszkowie, nr 8/SRM/2012



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Myszków: Usługa sprzątania w Sądzie Rejonowym w Myszkowie, nr 8/SRM/2012
Numer ogłoszenia: 1928 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 533936 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 315-98-15, faks (034)315-98-95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Sądzie Rejonowym w Myszkowie, nr 8/SRM/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w tym gabinetów sędziowskich, sal rozpraw i wszelkich innych pomieszczeń użytkowych i gospodarczych jak również sanitariatów, windy osobowej, ciągów komunikacyjnych (korytarzy oraz schodów) - z wykorzystaniem środków technicznych i chemicznych o profesjonalnej jakości, dostosowanych do powierzchni znajdujących się w Sądzie, które nie spowodują ich zniszczenia i utraty gwarancji w szczególności na urządzenia, meble, drzwi, okna. Usługi sprzątania będą wykonywane w Sądzie Rejonowym w Myszkowie w okresie od 02.01.2013 r. do 31.03.2013 r. w dni powszednie w godzinach od 14:00 do 22:00 z tym, że: a) w okresie od 02.01.2013 r. do 31.03.2013 r. w części nowo wybudowanej budynku Sądu przy ul. Kwiatkowskiego 2 w Myszkowie i w dotychczasowym budynku Sądu przy ul. Kwiatkowskiego 2 w Myszkowie (Wydział Ksiąg Wieczystych, Pokój Informatyków, Serwerownia, Archiwum Ksiąg Wieczystych, Archiwum Zakładowe, korytarze i klatki schodowe, wejście do budynku) o łącznej powierzchni użytkowej 2203,68 m2, b) w okresie od 02.01.2013 r. do 31.03.2013 r. w pomieszczeniach II piętra lokalu wynajmowanego od MTBS Spółka z o.o. przy ul. Pułaskiego 7 w Myszkowie o łącznej powierzchni użytkowej 498,51 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Mienia IMPULS S.C. Janusz Dudek, Bogdan Seweryn, ul. Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15645,60

  • Oferta z najniższą ceną: 15645,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15645,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, w którym dn. 19.12.2012 r. wybrał ofertę najkorzystniejszą Wykonawcy AKROPOLISES Sp. z o.o. ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko-Biała i dwukrotnie (pismem z dn. 21.12.2012 r. oraz i z dn. 27.12.2012 r.) zapraszał do podpisania umowy w/w Wykonawcę. Wykonawca nie zgłosił się na podpisanie umowy w wyznaczonych terminach, po czym podczas rozmowy telefonicznej o godz. 08:30 i pismem z dn. 31.12.2012 r. (faksem) oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy na usługę sprzątania w Sądzie Rejonowym w Myszkowie, nr zamówienia 4/SRM/2012. Zamawiający musi zapewnić ciągłość usługi sprzątania, by tut. Sąd mógł normalnie funkcjonować. Wobec powyższego Zamawiający musiał skorzystać z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Ponadto Zamawiający nie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, gdyż wartość następnej w kolejności oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i nie mógł tej kwoty zwiększyć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.