eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Lipnica Murowana: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 192894 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej , 59, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 14 685 20 59, faks 14 685 21 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2015/2016.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje dwie części:Część 1/ Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo Część 2/ Dowóz uczniów na trasie nr 6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów 3.Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia:Część 1/ Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo:TRASA NR I Lipnica Górna -Lipnica Murowana - Lipnica Dolna - Lipnica Górna Długość trasy 24 km dziennie Przewidywana liczba uczniów - 39. TRASA NR 2 Lipnica Górna - Lipnica Murowana - Borówna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna Długość trasy: 80 km dziennie w tym A/ Borówna przystanek PKS Nadole - Remiza OSP Borówna - Wymyślna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna szkoła (48 km dziennie) B/Lipnica Górna /Połom Duży/ - Lipnica Górna Wysoki Dział - Lipnica Górna Szkoła - Lipnica Murowana Szkoła (32 km dziennie) Przewidywana liczba uczniów - 124 TRASA NR 3 Lipnica Górna -Krasna Góra - Lipnica Górna Długość trasy: 32 km dziennie Przewidywana liczba uczniów - 10. TRASA NR 4 Lipnica Górna Lipnica Murowana - Działy Pdn. - Lipnica Górna Długość trasy: 16 km dziennie Przewidywana liczba uczniów -12. TRASA NR 5 Lipnica Murowana - Lipnica Górna Granice - Lipnica Murowana - Lipnica Górna. Długość trasy: 20 km dziennie. Przewidywana liczba uczniów: 8 Część 2/ Dowóz uczniów na trasie nr 6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów: TRASA NR 6 Rajbrot Nadole - Dominiczna Góra - Szkoła - Pasternik - Nagorze - Rajbrot Szkoła Długość trasy: 72 km dziennie Przewidywana liczba uczniów: 214. 4.Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika: Dla części 1/ - 172 km. Przewidywana łączna ilość dowożonych uczniów około 193. Dla części 2/ - 72 km. Przewidywana łączna ilość dowożonych uczniów 214. Liczba kilometrów oraz liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie w związku z organizacją roku szkolnego. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem ustalonym przez dyrektorów placówek oświatowych. Szczegółowy harmonogram dowozu uczniów Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych z tym, że wstępnie określa się czas dowozu na godz. 6.40 - 8.00 i powrotu od godz. 12.20 - 16.00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od nauki. Harmonogram dowozu może ulec zmianie w związku ze zmianą organizacji danej placówki ( planu lekcji), w tym w związku z incydentalnymi zmianami związanymi z uroczystościami szkolnymi (na przykład: rekolekcje). Harmonogram zostanie opracowany do 31.08.2015. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekunów (dających rękojmię prawidłowego sprawowania opieki nad dziećmi) dla dzieci w czasie przewozu na trasach 1,2,3,4,5 oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za jego działania bądź zaniechania. Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci na w/w trasach. 6. Ze względu na duże zróżnicowanie trasy (drogi gminne, powiatowe, wojewódzkie) zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej i sprawdzenie trasy dowozu w celu sporządzenia prawidłowej oferty. 7.Wykonanie przedmiotu zamówienia winno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 915) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1414 z późn. zm.),.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu osób . Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali dwie usługi związane z przewozem dzieci przez okres minimum 9 miesięcy każda (łącznie minimum 18 miesięcy dla dwóch usług), związane z przewozem dzieci do szkół w ilości nie mniejszej niż 80 uczniów i na odcinku o łącznej długości trasy nie krótszym niż 100 km dziennie, z podaniem wartości tych zamówień, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie dowozu uczniów do szkół i przedszkoli jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują pojazdami, którymi będą realizowane usługi dowożenia uczniów, posiadającymi ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW, aktualne badania techniczne oraz wystarczającą liczbę miejsc siedzących, aby zapewnić przewóz wszystkim uczniom wraz z opiekunem - wymagane są: a/ dla części 1 zamówienia co najmniej jeden pojazd posiadający minimum 39 miejsc, co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 14 miejsc siedzących oraz co najmniej jeden pojazd posiadający minimum 7 miejsc siedzących (łącznie 3 pojazdy). b/ dla części 2 zamówienia co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 50 miejsc siedzących, Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a/ dla części 1 zamówienia co najmniej trzema osobami, posiadającymi ważne prawo jazdy kategorii D uprawniające do kierowania pojazdami do przewozu osób oraz minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie przewozu osób oraz co najmniej trzema osobami pełnoletnimi, do opieki nad dziećmi. Dla każdego opiekuna należy przedłożyć zaświadczenia o niekaralności. b/ dla części 2 zamówienia co najmniej jedną osobą, posiadającą ważne prawo jazdy kategorii D uprawniające do kierowania pojazdami do przewozu osób oraz minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie przewozu osób Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 150 000 PLN. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty. 6) Oferty Wykonawców podlegających wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych uznaje się za odrzucone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu przy czym warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3)Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie. 4)Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek dołączenia do oferty dokumentów dotyczących potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wymienionych w pkt. V ust. 2 pkt 1-7, pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - doświadczenie (okres doświadczenia podany w miesiącach) w dowozie uczniów do szkół i przedszkoli - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy możliwa będzie w szczególności, gdy wystąpi: 1) uzasadniona konieczność zmiany liczby kilometrów wynikająca z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie możliwych do przewidzenia a także wynikających z organizacji roku szkolnego, zmiany planów lekcji, zmiany liczby dzieci lub inna konieczność zmiany zakresu wykonania przedmiotu umowy,. w tym konieczność rezygnacji z wykonywania przewozu na określonej trasie. 2) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego) lub nastąpi zmiana podwykonawców, kierowców, opiekunów. 3) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, ze wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia. 5) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia. 2. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Zamawiający i Wykonawca postanawia o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy bądź też o wysokości wynagrodzenia wykonawcy ustalonego w umowie. Każdy z przypadków wymienionych powyżej udokumentowany zostanie stosownym protokołem, podpisanym przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicamurowana.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Lipnica Murowana 59, lub pocztą zgłaszając zapotrzebowanie na adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 08:45, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 59.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na trasach nr 1, 2, 3, 4, 5 - wykonawca zapewnia opiekę w czasie dowozu uczniów i ponosi odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo:TRASA NR I Lipnica Górna -Lipnica Murowana - Lipnica Dolna - Lipnica Górna Długość trasy 24 km dziennie Przewidywana liczba uczniów - 39 TRASA NR 2 Lipnica Górna - Lipnica Murowana - Borówna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna Długość trasy: 80 km dziennie w tym A/ Borówna przystanek PKS Nadole - Remiza OSP Borówna - Wymyślna - Lipnica Murowana Szkoła - Lipnica Górna szkoła (48 km dziennie) B/Lipnica Górna /Połom Duży/ - Lipnica Górna Wysoki Dział - Lipnica Górna Szkoła - Lipnica Murowana Szkoła (32 km dziennie) Przewidywana liczba uczniów - 124 TRASA NR 3 Lipnica Górna -Krasna Góra - Lipnica Górna Długość trasy: 32 km dziennie Przewidywana liczba uczniów - 10 TRASA NR 4 Lipnica Górna Lipnica Murowana - Działy Pdn. - Lipnica Górna Długość trasy: 16 km dziennie Przewidywana liczba uczniów -12 TRASA NR 5 Lipnica Murowana - Lipnica Górna Granice - Lipnica Murowana - Lipnica Górna Długość trasy: 20 km dziennie Przewidywana liczba uczniów: 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie (okres doświadczenia podany w miesiącach) w dowozie uczniów do szkół i przedszkoli - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Lipnica Murowana i z powrotem do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na trasie nr 6 - wykonawca nie zapewnia opieki w czasie dowozu uczniów: TRASA NR 6 Rajbrot Nadole - Dominiczna Góra - Szkoła - Pasternik - Nagorze - Rajbrot Szkoła Długość trasy: 72 km dziennie Przewidywana liczba uczniów: 214.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie (okres doświadczenia podany w miesiącach) w dowozie uczniów do szkół i przedszkoli - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.