eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Poznań: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 192892 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172168 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Sukcesywna sprzedaż i dostawy do miejsca wskazanego w siedzibie zamawiającego, fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych (zwanych dalej asortymentem) zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 5 do SIWZ). 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji i wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od zamawiającego pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych celem ich utylizacji. Koszty związane z odbiorem pojemników przeznaczonych do utylizacji oraz samej utylizacji ponosi wykonawca, który nie może żądać od zamawiającego z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. 4.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie refabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń. 5.Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z podaną na opakowaniu nazwą producenta z jego logo, etykietą, nr katalogowym, podanymi: nazwą / typem produktu oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone. 6.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji umowy nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń, do których materiały są przeznaczone. 7.Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy będą posiadały gwarancję realizowaną przez wykonawcę lub producenta. 8.Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itp., zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad. 9.Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy pochodzą z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i ofertą wykonawcy) obejmujących również rynek Unii Europejskiej a zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz są wytworzone zgodnie z prawami patentowymi (w sposób nie naruszający praw patentowych podmiotów trzecich). 10.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ekspertyzą i naprawą urządzenia w tym między innymi kosztów wymiany bębna, głowic, itp., jeżeli uszkodzenie spowodowane zostało stosowaniem materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta uszkodzonego urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia drogą elektroniczną (telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty uzyskania opinii (ekspertyzy) oraz naprawy ponosi wykonawca. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne zamawianym wymienionym w załączniku nr 4 do SIWZ. Pod pojęciem materiały eksploatacyjne równoważne rozumiane są materiały, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały zalecane przez producenta urządzenia i opisane w załączniku nr 4 do SIWZ w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 11.1.Parametry wkładów drukujących równoważnych do urządzeń drukujących/ kopiujących muszą być nie gorsze od parametrów materiałów oryginalnych, zalecanych przez producenta urządzenia w tym, między innymi, w zakresie uzyskiwanej: - wydajności druku (ilości stron); - jakości wydruku zapewniającej: * uzyskanie wydruku z jakością o określonej rozdzielczości nie gorszą niż wynika to ze specyfikacji technicznej producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty (np.: HP ImageREt 3600), * wierność odtwarzania szerokiego spektrum barw w przestrzeni barw chromatycznych i achromatycznych (równoważność odtwarzania wszystkich barw z ich odcieniami i jasnościami), * odporność wydruku na działanie: światła, wilgoci i wody, * odporność wydruku na ścieranie; - zgodności parametrów jakościowych wydruku na różnych nośnikach druku (folii, papierze o różnej gramaturze i innych), które mogą być użyte zgodnie ze specyfikacją producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty. 11.2.Wkłady muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność. 11.3.Opis przeznaczenia materiału równoważnego musi być zgodny z opisem przeznaczenia zamawianego materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia (wskazanie kompatybilności z wszystkimi urządzeniami, do których przeznaczony jest oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producenta urządzenia). 12.W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych jego realizacji. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych w ramach realizacji zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VOL Sp. z o.o. Sp. K., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 436811,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528305,91

  • Oferta z najniższą ceną: 528305,91 / Oferta z najwyższą ceną: 544948,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.