eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno › Przebudowa drogi gminnej położonej na działce nr 574 w miejscowości Gorzakiew od km 0+000 do km 0+749, Przebudowa drogi gminnej nr 323024T Wola Zofiowska przez wieś od km 0+000 do km 1+120, Przebudowa drogi gminnej położonej na działce ewidencyjnej nr 317 w msc. Janowice Poduszowskie od km 0+000 do km 0+518, Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonej na działce ewidencyjnej numer 460 w miejscowości Maciejowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Gnojno: Przebudowa drogi gminnej położonej na działce nr 574 w miejscowości Gorzakiew od km 0+000 do km 0+749, Przebudowa drogi gminnej nr 323024T Wola Zofiowska przez wieś od km 0+000 do km 1+120, Przebudowa drogi gminnej położonej na działce ewidencyjnej nr 317 w msc. Janowice Poduszowskie od km 0+000 do km 0+518, Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonej na działce ewidencyjnej numer 460 w miejscowości Maciejowice
Numer ogłoszenia: 192774 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminy.com.pl/gnojno/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej położonej na działce nr 574 w miejscowości Gorzakiew od km 0+000 do km 0+749, Przebudowa drogi gminnej nr 323024T Wola Zofiowska przez wieś od km 0+000 do km 1+120, Przebudowa drogi gminnej położonej na działce ewidencyjnej nr 317 w msc. Janowice Poduszowskie od km 0+000 do km 0+518, Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonej na działce ewidencyjnej numer 460 w miejscowości Maciejowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.Przebudowa drogi gminnej położonej na działce nr 574 w miejscowości Gorzakiew od km 0+000 do km 0+749, Przebudowa drogi gminnej nr 323024T Wola Zofiowska przez wieś od km 0+000 do km 1+120, Przebudowa drogi gminnej położonej na działce ewidencyjnej nr 317 w msc. Janowice Poduszowskie od km 0+000 do km 0+518, Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonej na działce ewidencyjnej numer 460 w miejscowości Maciejowice Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej położonej na działce nr 574 w miejscowości Gorzakiew od km 0+000 do km 0+749 Parametry drogi: Zestawienie parametrów drogi - długość drogi 749 m - klasa techniczna D, - prędkość projektowa 30km/h, - szerokość jezdni 3,5 m , - zaprojektowano przekrój dwuspadowy ze spadkiem poprzecznym jezdni 2% - spadki poprzeczne poboczy przyjęto 8% Zakres przebudowy i konstrukcja drogi Droga gminna położona na działce ew. nr 574 o łącznej długość 0,749 km. Zadanie nr 2 Przebudowa drogi gminnej nr 323024T Wola Zofiowska przez wieś od km 0+000 do km 1+120 Parametry drogi Zestawienie parametrów drogi - długość drogi 1 120 m - klasa techniczna D, - prędkość projektowa 30km/h, - szerokość jezdni 3,5 - 5 m , - zaprojektowano przekrój dwuspadowy ze spadkiem poprzecznym jezdni 2% - spadki poprzeczne poboczy przyjęto 8% Zakres przebudowy i konstrukcja drogi Droga gminna nr 323024T na łącznej długość 1,12 km położona w miejscowości Wola Zofiowska Zadanie nr 3 Przebudowa drogi gminnej położonej na działce ewidencyjnej nr 317 w msc. Janowice Poduszowskie od km 0+000 do km 0+518 Parametry drogi: Zestawienie parametrów drogi - długość drogi 518 m - klasa techniczna D, - prędkość projektowa 30km/h, - szerokość jezdni 3 m , - zaprojektowano przekrój dwuspadowy ze spadkiem poprzecznym jezdni 2% - spadki poprzeczne poboczy przyjęto 8% Zakres przebudowy i konstrukcja drogi: Droga gminna położona na działce o nr ew. 317 na łącznej długość 0,518 km położona w miejscowości Janowice Poduszowskie. Zadanie nr 4 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych położonej na działce ewidencyjnej numer 460 w miejscowości Maciejowice Parametry drogi: Zestawienie parametrów drogi - długość drogi 210m - klasa techniczna D, - prędkość projektowa 30km/h, - szerokość jezdni 3,0 m , - szerokość poboczy 2x0,5m , - zaprojektowano przekrój dwuspadowy ze spadkiem poprzecznym jezdni 2% - spadki poprzeczne poboczy przyjęto 8% - łączna szerokość projektowanej drogi wynosi 4m Zakres przebudowy Droga położona na działce nr 460 początek odcinka km 0+000 przyjęto na skrzyżowaniu osi z krawędzią jezdni drogi powiatowej nr 0023T. Koniec w km 0+210 zlokalizowany jest za zabudowaniami gospodarczymi. Rozpatrywany odcinek drogi spełnia rolę drogi dojazdowej przeznaczonej głównie dla ruchu lokalnych mieszkańców jako dojazd do pól uprawnych. Istniejącą drogą odbywa się głównie ruch pojazdów gospodarczych, maszyn rolniczych, samochodów osobowych. Na odcinku od km 0+000 do km 0+210 zaplanowano wykonanie nawierzchni asfaltowej szerokości 3,0m i poboczy tłuczniowo-gruntowych szer.0,5 m. Niweleta i oś trasy dostosowane zostały do istniejącego ukształtowania sytuacyjno-wysokościowego terenu. Jezdnię drogi zaprojektowano o spadkach poprzecznych. Łączna szerokość utwardzonego korpusu drogowego wynosi około 4 m. Wszystkie prace będą prowadzone w granicach działki drogowej. Konstrukcja drogi Od km 0+000 do km 0+100 - 3 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego szer. 3,0 m, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego szer. 3,1 m, -5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm szer. 3,4 m. - istniejąca nawierzchnia - profilowanie i zagęszczenie szer. 3,4 m. Od km 0+100 do km 0+210 - 3 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego szer. 3,0 m, - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego szer. 3,1, -20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowana 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie szer. 3,4 m - istniejąca nawierzchnia - profilowanie i zagęszczenie szer.3,4 m. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany załącznik nr 8 do siwz oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 9 do siwz. Wszelkie użyte materiały powinny posiadać certyfikaty i aprobaty techniczne. Uwaga W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji, rysunkach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów, urządzeń, dostawców, producenta, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia prosimy traktować jako informację uściślające, które zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, rozwiązań, urządzeń równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno- użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 13.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie dróg o wartości min. 400.000,00 zł brutto z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa powyżej są poświadczenia, lub - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wartość podana w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane według średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi dysponować, jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy posiadając uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 400.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę - 400. 000,00 zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki w ust.2,3 Wykonawca w myśl art. 26 ust. 2b ustawy Pzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI siwz, na zasadzie: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, pełnomocnictwa- jeżeli dotyczy, dowód wniesienia wadium, kosztorysy ofertowe, pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podst. art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności zmiana obowiązującej stawki VAT Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności klęski żywiołowe warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót wstrzymanie robót przez Zamawiającego konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wszelkie zmiany treści umowy będą wprowadzane drogą aneksów i wymagają formy pisemnej oraz zgody obu stron pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminy.com.pl/gnojno/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, pokój nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, pokój nr 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.