eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Hrubieszów: WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 192733 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania stoiska na targi turystyczne w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania zgodnie z Projektem stoiska stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Dodatkowe wyposażenie stoiska: 1) Pokrowiec plandekowy zabezpieczający pokrycie dachu stoiska (strzechę słomianą lub trzcinową) przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Pokrowiec o gramaturze min. 700 g/m2 wykonany w kolorze strzechy, zgodnie z warunkami i wymiarami określonymi w Projekcie stoiska, z uchwytami ułatwiającymi trwałe i wielokrotne mocowanie pokrowca na dachu stoiska. 2) Telewizor Rodzaj ekranu LED Przekątna ekranu [cal] 37 Format obrazu 16/9 Rozdzielczość 1920 x 1080 px Kontrast dynamiczny min. 500 000:1 Jasność [cd/m2] min. 400 Zastosowane technologie Full HD , DVB-T , DVB-C , MPEG-4 , MPEG-2 , EPG, DLNA , Audio return channel , WiFiReady, poprawa płynności obrazu - 400 HzMotion Rate, Pasywna technologia 3D, Konwersja obrazu 2D do 3D, USB , Component Video , CI+ Ready , Ethernet Tuner Zgodność z wymogami odbioru cyfrowej telewizji naziemnej, Telegazeta Hypertext, Odtwarzanie wideo: NTSC; PAL; SECAM, DVB-S2. Inne Odtwarzane formaty wideo: AVI; MKV; MPEG-1; MPEG-2; MPEG-4; WMV9/VC1, Odtwarzane formaty muzyki: AAC; MP3; WMA, odtwarzane formaty obrazów: JPEG, obsługa klawiatury i myszy USB, przeglądarka multimedialna DLNA; przeglądarka multimedialna USB, SMART TV; otwieranie przeglądarki internetowej; aplikacje internetowe, nagrywanie USB, Certyfikat DLNA 1.5, Aktualizowanie oprogramowania przez USB; aktualizacja oprogramowania sprzętowego w internecie. Nagłośnienie Stereo, uprzestrzennienie dźwięku, automatyczna regulacja głośności, głośniki min. 2x10W Złącza HDMI x 4, Wejścia Euro, Wyjście słuchawkowe, Antenowe, 3 x USB, Cyfrowe wyjście audio optyczne, Wejście PC VGA + wejście audio L/P Konstrukcja Obrotowa podstawa, Montaż ścienny zgodny z uchwytem ściennym: 200 x 200 mm, waga nie więcej niż 11 kg bez podstawy oraz nie więcej niż13kg z podstawą Szerokość Nie więcej niż 87 cm Załączone wyposażenie Pilot, bezprzewodowa karta WIFI, kamera internetowa, Okulary 3D x 2 (pasywne), wieszak umożliwiający zamontowanie telewizora na stoisku zgodnie z projektem stoiska Gwarancja 24 miesiące 3) Notebook Ekran 15.6 calowy wyświetlacz LED, rozdzielczość 1920 x 1080px Chipset Obsługujący zaoferowany procesor Procesor Procesor dwurdzeniowy o architekturze x86, dedykowany do komputerów przenośnych, energooszczędny i osiągający minimum 2300 pkt. w teście PassMark PC Mark, wg wyniku opublikowanego na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Pamięć RAM min.6 GB DDR3 Dysk twardy Zamontowane 2 dyski jednocześnie - dysk 1: minimum 500GB (talerzowy HDD) -dysk 2: minimum 32GB SSD Karta graficzna Karta graficzna 3D z własną pamięcią min. 512 MB Audio Zintegrowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon Komunikacja -karta sieciowa 10/100/1000 - RJ 45 , -karta sieci bezprzewodowej 802.11 b/g/n Napęd optyczny Nagrywarka CD/DVD z możliwością nagrywania płyt: DC, CD-RW, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD DL oraz możliwością odtwarzania Blu-Ray Porty/złącza 1 x HDMI min 3 x USB 2.0 Gniazdo Express Card 1x34 mm Wbudowany czytnik kart pamięci System operacyjny Windows 7 Home/Pro OEM PL 64-bit, lub równoważny. Parametry równoważności : - Pełna integracja z domeną Windows opartą na serwerach Windows 2008 w zakresie autoryzacji w środowisku Zamawiającego; - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO), WMI; Dodatkowe oprogramowanie MS-Office 2010 dla użytkowników domowych i małych firm PKC lub równoważny Kamera internetowa Wbudowana min. rozdzielczość 1280 × 720 px Inne wymagania Podświetlana klawiatura, torba producenta, mysz bezprzewodowa Waga Waga max 4 kg Gwarancja 24 miesiące 4) Urządzenie wielofunkcyjne Typ wielofunkcyjne, laserowe, kolorowe Format max A4 Drukowanie z USB tak Drukowanie zdjęć tak Wyświetlacz tak WIFI tak Ethernet tak Szybkość druku w czerni 16 str./min lub więcej Szybkość druku w kolorze 4 str./min lub więcej Rozdzielczość wydruku min. 600 x 600 dpi Rozdzielczość skanowania min. 1200 x 1200 dpi Funkcje Drukarka , ksero, skaner; z podajnikiem ADF Waga nie więcej niż 18 kg Gwarancja 24 miesiące 5) drewniany wieszak ścienny z 4 podwójnymi metalowymi uchwytami na ubrania: 1 szt. szerokość maksymalnie: 100 cm 6) ekspres ciśnieniowy do kawy: 1 szt. Minimalne parametry: Typ ekspresu: automatyczny Ciśnienie: 15 barów Moc: 1400 W Stosowanie kawy: ziarnista, mielona Dysza do spieniania mleka z regulacją emisji pary Wbudowany młynek Pojemność zbiornika na wodę: 1,8 litra Pojemność zbiornika na kawę: 250 g Sterowanie elektroniczne Kolor: srebrny Funkcje dodatkowe: spienianie mleka, automatyczne płukanie po każdym parzeniu kawy, automatyczne płukanie po każdym włączeniu urządzenia, automatyczny program czyszczenia i odkamieniania, funkcja samooczyszczania, funkcja odkamieniania, funkcja gorącej wody, oświetlenie filiżanek, szybki start, temperatura kawy Wyposażenie: łyżeczka do kawy mielonej, odkamieniacz, tabletki do czyszczenia, instrukcja obsługi w języku polskim Gwarancja: 24 miesiące 7) chłodziarko-zamrażarka: 1 szt. Minimalne parametry: Klasa energetyczna: A+ Pojemność netto chłodziarki:152 litry Pojemność netto zamrażarki: 42 litry Zdolność zamrażania 6 kg/24h 3 lub 4 półki z regulacją wysokości, 1 lub 2 szuflady na warzywa, 3 lub 4 balkoniki na drzwiach, oświetlenie wnętrza Sposób odszraniania (rozmrażania) chłodziarki automatyczny Wymiary maksymalne (wys.x szer.x gł.): 123 x 55 x 62,9 cm Kolor stal nierdzewna + szary Gwarancja: 24 miesiące 8) czajnik elektryczny: 1 szt. Minimalne parametry: Pojemność 1,7 litra Moc 2200 W Filtr antyosadowy wskaźnik poziomu wody automatyczne wyłączenie po zagotowaniu Kolor srebrny Gwarancja: 24 miesiące 9) szafka z 2 półkami zamykana na klucz: 1 szt. wymiary: wys. 80cm, szer: 80 cm głęb: 30 cm materiał: drewno sosnowe lub inne 10) lustro w drewnianej ramie: 1 szt. kolor ramy: brąz wymiary: wys. 150cm, szer. 80 cm 11) filiżanki ceramiczne do kawy z talerzykami: 12 szt. pojemność: 200ml kolor: biały 12) łyżeczki do kawy - 12 szt. wykonanie: najwyższej jakości stal nierdzewna 18/10, chromowo-niklowa wykończenie: polerowane na wysoki lustrzany połysk i satynowane mycie w zmywarce: tak Wraz ze stoiskiem wykonawca dostarczy przyczepę dwuosiową z hamulcem (do przewozu stoiska) Minimalne parametry przyczepy: Długość 350 cm Szerokość 150 cm Wysokość burty 35 cm Wysokość plandeki 140 cm Koła 175/14C Dopuszczalna masa całkowita (DMC) 3000 kg Układ hamujący 2600 kg Rama przyczepy: stalowa, wykonana z wytrzymałych profili z ochroną antykorozyjną (ocynkowana ogniowo). Podłoga: sklejka antypoślizgowa, wodoodporna. Burty przyczepy: wysokotłoczona blacha Przyczepa winna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do jej rejestracji (świadectwa homologacji dla przyczepy). Na plandece przyczepy, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy należy umieścić logotyp SWISS CONTRIBUTION, logotyp Bundeslogo, logotyp Gotanii oraz informację o współfinansowaniu - w języku polskim Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiegoprogramuwspółpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. -w języku angielskim: Project supported by a grant from Switzerland through the Swiss Contributiontotheenlarged European Union. Dodatkowo na dwóch bocznych ścianach plandeki zostanie zamieszczony nadruk: - hasło Witajcie w Gotanii; - adres strony www.gotania.pl -grafika (fotografiarepliki chaty gockiej lub innaudostępniona przez Zamawiającego). Wielkość obrazu 750x500 mm. Dodatkowe wyposażenie przyczepy: 1) skrzynka narzędziowa z zestawem narzędzi, 2) klucze do kół 3) koło zapasowe 4) koło podporowe 5) gaśnica 6) kliny do koła 7) zabezpieczenie antykradzieżowe 8) trójkąt ostrzegawczy Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Gwarancja: 12 miesięcy Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na wykonanie oraz materiały, z których zostanie wykonane stoisko w dniu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, co znajdzie potwierdzenie w protokole odbioru usługi. Wykonawca dostarczy skrzynkę narzędziowa z zestawem narzędzi, niezbędnym do montażu i demontażu stoiska. Wykonawca przeprowadzi szkolenie całkowitego montażu i demontażu stoiska dla 4 osób wyznaczonych przez Zamawiającego, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w dniu dostawy stoiska. Przy wykonywaniu zamówienia należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. Wykonawca załączy atesty lub świadectwa potwierdzające spełnienie parametrów. Stoisko na targi turystyczne oraz pozostałe elementy przedmiotu zamówienia powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (np. opłaty, podatki, narzuty, cła itp.). Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 34.22.33.00 - Przyczepy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, 2) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, 3. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie Biuro Projektu SPPW ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1 22-500 Hrubieszów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów (sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.