eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 przy PZ Nr 1 w Oświęcimiu w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w formie -zaprojektuj i wybuduj (projekt - wykonawstwo) obejmujące przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Oświęcim: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 przy PZ Nr 1 w Oświęcimiu w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w formie -zaprojektuj i wybuduj (projekt - wykonawstwo) obejmujące przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych
Numer ogłoszenia: 192719 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162409 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 przy PZ Nr 1 w Oświęcimiu w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w formie -zaprojektuj i wybuduj (projekt - wykonawstwo) obejmujące przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. Moje Boisko - Orlik 2012 przy PZ Nr 1 w Oświęcimiu w ramach Programu Moje Boisko- Orlik 2012 w formie - zaprojektuj i wybuduj - (projekt - wykonawstwo) obejmujące przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych obejmuje 2.1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w oparciu o wytyczne projektowe zamieszczone na stronie internetowej www.orlik2012.pl (projekt typowy) oraz wymagania Zamawiającego przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami pozwoleń oraz innych uzgodnień formalnych, niezbędnych do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót budowlanych obejmuje: 2.2. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna, - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe 8x30x100cm na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego: poliuretanowa - technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2- 3mm. - obrzeża betonowe 8x30x100cm na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. - wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.4. Ogrodzenie terenu Ogrodzenie panelowe każdego z boisk na słupkach stalowych mocowanych do fundamentu betonowego. Wysokość min. 4 m. Rozstaw słupków ok. 2,5 m. Furtki systemowe rozwierane. Szerokość furtki 1,0 m - szt.3. Brama wjazdowa szer. 3,6 m. Piłkochwyty o wys. min. 6m, usytuowane za bramkami. 2.5. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach. Dla boiska wielofunkcyjnego 4 maszty o wysokości 10m, dla boiska trawiastego 6 masztów o wysokości 12 m, z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacja odgromową. Starowanie oświetleniem będzie się znajdowało w pomieszczeniu trenera. Instalacja umożliwia samodzielne oświetlenie poszczególnych boisk. 2.6. Budowa dwóch segmentów zaplecza z pomieszczeniem dla trenera oraz magazynem sprzętu sportowego. Dane liczbowe; - powierzchnia użytkowa - 13,00 m2 - powierzchnia zabudowy - 15,00 m2 - kubatura - ok. 42.00 m2 2.7. Adaptacja pomieszczeń przewiązki szkoły na zaplecze sanitarno-szatniowe. - wykonanie dwóch otworów drzwiowych w istniejącej ścianie, przemurowania. - wymiana grzejników, okien, - roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, wodno-kanalizacyjnej, - inne roboty remontowe. 2.8. Budowa i przebudowa infrastruktury podziemnej. - budowa zasilania budynków zaplecza, oświetlenia boisk i pompowni kanalizacji deszczowej, - przebudowa sieci elektroenergetycznej, - przebudowa sieci ciepłowniczej, - remont i budowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz z pompownią i drenażem boisk. 2.9. Inne elementy zagospodarowania terenu, w tym: - ciąg pieszo-jezdny z kostki betonowej 8cm, ułożonej na podbudowie z kruszywa w obrzeżach betonowych 8x30x100 cm, - wykarczowanie karp po usuniętych 23 drzewach i inne roboty rozbiórkowe, - nasadzenia 23 szt drzew, - zakup wraz z montażem 5 sztuk ławek, - zakup wraz z montażem 5 sztuk koszy na śmieci, - tablica informacyjna zgodna z wymogami programu Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z montażem. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.9 zawiera się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy przygotuje w uzgodnienie z Zamawiającym zbiorczą tabelę elementów rozliczeniowych. Tabela ta winna być sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia i na bazie zbiorczego zestawienia kosztów inwestycji umieszczonego na stronie www.orlik2012.pl. Wartość prac objętych zbiorczą tabelą elementów rozliczeniowych należy obliczyć jako sumę wartości prac w poszczególnych branżach. Ceny robót wyszczególnione w zbiorczej tabeli elementów rozliczeniowych podane przez Wykonawcę winny zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moris - Sport Sp. z o.o., ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1348922,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1190000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1190000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1796928,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.