eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usługi z zakresu sprzątania budynku Nadleśnictwa Opole przy ul. Ozimskiej 40 w 2014 roku

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Opole: Świadczenie usługi z zakresu sprzątania budynku Nadleśnictwa Opole przy ul. Ozimskiej 40 w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 19266 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole, ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu sprzątania budynku Nadleśnictwa Opole przy ul. Ozimskiej 40 w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie budynku Nadleśnictwa Opole tj. biurowca przy ul. Ozimskiej 40. Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych w 5-cio kondygnacyjnym budynku. Prace sprzątania muszą być realizowane w godzinach udostępnienia obiektu dla najemców tj. 8:00 do 19:00. Powierzchnia zmywalna podłogi 1314 m2 panele, wykładzina PCV. Powierzchnia wykładziny dywanowej podłogi 109 m2. Codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, mycie i konserwacja środkami konserwującymi podłóg i posadzek. Codzienne czyszczenie biurek i mebli łącznie z ich konserwacja, Mycie parapetów okiennych. Raz w miesiącu mycie podłóg w lokalach stanowiących pustostany powierzchnia zmywalna podłóg 77 m2 Co 3 miesiące mycie okien standardowych 100 szt. ( mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni okien). Codzienne mycie sześciu łazienek o pow. 47,56 m2 uzupełnianie ręczników, papieru toaletowego, mydła w płynie, Mycie okładzin ceramicznych ścian łazienek o pow. 150 m2 - raz na 3 miesiące. codzienne mycie podłóg korytarzy i ciągów komunikacyjnych wykonanych z lastryka pow. 230. m2. codzienne mycie poręczy, balustrad, parapetów i krzeseł w korytarzach codzienne oczyszczenie popielnicy zlokalizowanej na podwórku biurowca, codzienne opróżnianie koszy ze śmieci i odpadków z zachowaniem segregacji odpadów. odkurzanie i mycie gaśnic, obrazów i innych elementów na ścianach korytarzy 1 raz w tygodniu. mycie drzwi zewnętrznych oszklonych szt. 2. sprzątanie po remontach i awariach w zależności od potrzeb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 60.61.13.00 - 60.61.13.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa Nemo Joanna Pupin, Biasa 40, 45-751 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe postępowanie uzupełniające prowadzone w procedurze zamówienia z wolnej reki. Zastosowanie tej procedury przewidziano w zasadniczym przetargu nieograniczonym S-2710-15_11 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. Zarówno w SIWZ jak również ogłoszeniu o przetargu S-2710-15_11 ogłoszono do publicznej wiadomości możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.