Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia na terenie nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Rdestowej 65, 67, 69, 71 w Gdyni, polegająca na zapewnieniu kontroli nad infrastrukturą obiektów poprzez ochronę fizyczną wyspecjalizowanych pracowników.
Numer ogłoszenia: 192656 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia na terenie nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Rdestowej 65, 67, 69, 71 w Gdyni, polegająca na zapewnieniu kontroli nad infrastrukturą obiektów poprzez ochronę fizyczną wyspecjalizowanych pracowników..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia na terenie nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Rdestowej 65, 67, 69, 71 w Gdyni, polegająca na zapewnieniu kontroli nad infrastrukturą obiektów poprzez ochronę fizyczną wyspecjalizowanych pracowników.. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres: Ochrona mienia nieruchomości zabudowanej zlokalizowanej przy ul. Rdestowej 65, 67, 69, 71 w Gdyni, realizowana w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej. Nieruchomość stanowi teren zabudowany o łącznej powierzchni 33 823 m 2, ogrodzony płotem z siatki stalowej. 2. Nieruchomość, o której mowa w ust. 1, składa się z działek oznaczonych jako: 1) dz.nr.107/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 2395 m2 (zabudowana stacją paliw) 2) dz.nr.108/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 3850 m2 (zabudowana budynkiem pralni) 3) dz.nr.109/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 2339 m2 (zabudowana częścią budynku dostawnego oraz budynkiem kotłowni) 4) dz.nr.111/97, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 1514m2 (część pasa drogowego oraz zabudowana jest częścią budynku dostawnego kotłowni), 5) dz.nr.112/97, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 891m2 (część pasa drogowego - niezabudowana - urządzony plac postojowy) 6) dz.nr. 99/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 8198 m2 (urządzona droga wewnętrzna, na przedmiotowej działce znajduje się budynek portierni) 7) dz.nr. 100/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 186 m2 (zabudowana budynkiem stacji transformatorowej) 8) dz.nr. 103/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 172 m2 (zabudowana zbiornikiem na ścieki technologiczne) 9) dz.nr. 104/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 9300 m2 (zabudowana budynkami: stacji obsługi diagnostycznej, magazynu, budynkiem o funkcji usługowo składowej) 10) dz.nr. 105/98, k.m. 34, obręb Wielki Kack o pow. 4171 m2 ; (zabudowana budynkiem o funkcji produkcyjno składowej) dla której w Sądzie Rejonowym w Gdyni prowadzona jest księga wieczysta KW nr GD1Y/00017988/9 Nieruchomość stanowi teren zabudowany o łącznej powierzchni 33 823 m2, ogrodzony płotem z siatki stalowej 3. Usługa ochrony mienia będzie świadczona całodobowo, siedem dni w tygodniu - w dni robocze, świąteczne i ustawowo wolne od pracy. 4. Usługa ochrony obejmuje w szczególności: a) obchód nieruchomości wykonywany codziennie przez pracownika ochrony przynajmniej dwa razy między godz. 8:00 a godz. 17:00 oraz co dwie godziny między godz. 17:00 a godz. 8:00, b) przeciwdziałanie kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia znajdującego się w budynkach oraz zapewnienie kontroli nad infrastrukturą obiektu, c)nie dopuszczanie do przebywania w nocy na terenie chronionej nieruchomosci osób nieupoważnionych 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) podejmowania działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu na nieruchomości o której mowa w ust. 1i 2 2) znajomości numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna oraz Departamentu Majątku Województwa w Urzędzie Marszałkowskim, 3) informowania Departamentu Majątku Województwa o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach. 4) Respektowania wszelkich uwag, poleceń i wskazówek Zamawiającego dotyczących dozoru, ochrony mienia i budynków objętego przedmiotem zamówienia, 3) w przypadku kradzieży, ingerencji osób trzecich, bądź innych ważnych sytuacji mających wpływ na stan faktyczny obiektu, niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb publicznych np. Policji, Straży Pożarnej oraz przedstawiciela zamawiającego - Dyrektor Departamentu Majątku Województwa, lub osoby jego zastępującej. 6. Wykonawca będzie prowadził książkę dyżurów, do której będzie wpisywał wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia objętej przedmiotem zamówienia. 7. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usługi, Wykonawca będzie składał Zamawiającemu miesięczną książkę dyżurów, o której mowa w ust.6, prowadzoną w poprzednim miesiącu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobierze kwoty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: a) Posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) b) Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę ochrony mienia, c) Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia,nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. 1d musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w pkt II.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach(...) ust. 1 pkt. 2 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w ust. 1 pkt. 1a, 1b, 1c mogą być spełnione łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia. 4) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ochrony mienia, z podaniem dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane usługa/i zostały wykonane należycie- zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ; 5) Aktualny dokument stwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. okopwoa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, pok. nr 8A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. okopwoa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, Kancelaria Ogólna, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.