eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego w Jarocinie w zakresie zamówień publicznych, realizacji inwestycji (w tym. robót budowlanych, dostaw i usług), oraz pozyskiwania środków zewnętrznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Jarocin: Kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego w Jarocinie w zakresie zamówień publicznych, realizacji inwestycji (w tym. robót budowlanych, dostaw i usług), oraz pozyskiwania środków zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 192606 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego w Jarocinie w zakresie zamówień publicznych, realizacji inwestycji (w tym. robót budowlanych, dostaw i usług), oraz pozyskiwania środków zewnętrznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego w Jarocinie w następującym zakresie: 1) Przygotowywania i przeprowadzania wszystkich rodzajów postępowań przetargowych i nieprzetargowych w sprawie udzielenie zamówienia publicznego tzn. usług, dostaw i robót budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający w celu oszacowania wartości zamówienia, informuje iż w okresie realizacji zamówienia przewiduje się około 25 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 2) przeprowadzania procesu inwestycyjnego o charakterze zastępstwa inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych oraz usług, dostaw - Zamawiający w celu oszacowania wartości zamówienia, informuje, iż w okresie realizacji zamówienia przewiduje się około 10 postępowań o charakterze robót budowlanych, pozostałe to dostawy i usługi, 3) pozyskiwania środków zewnętrznych - Zamawiający w celu oszacowania wartości zamówienia , informuje iż w okresie realizacji zamówienia przewiduje się złożenie około 10 wniosków o dofinansowania z różnych źródeł (m.in. WRPO, PROW, NFOŚiGW, WFOŚiGW, NPPDL itd.) Wartości poszczególnych elementów zamówienia wynika bezpośrednio z budżetu Gminy Jarocin na dany rok budżetowy. Ze względu na szczególny charakter zamówienia - usługi Zamawiający wymaga aby: a) wykonawca świadczył usługę zawsze w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Jarocinie, tj.: od godz. 8:00 do godz. 16:00 b) każdorazowo na telefoniczne, mailowe, faksowe wezwanie Zamawiającego stawił się osobiście (lub przez swego przedstawiciela) tego samego dnia w terminie nie dłuższym niż 1 h w siedzibie tut. Urzędu Miejskiego. c) Wykonawca musi dysponować lokalem w mieście Jarocin, wyposażonym w salę narad na około 15 miejsc, umożliwiającą przeprowadzanie otwarć ofert, spotkań z uczestnikami procesu budowlanego, organizacji szkoleń. Zamawiający informuje, iż wymóg otwarcia lokalu na terenie miasta Jarocina wynika bezpośrednio z charakteru przedmiotu zamówienia. Jednakże do momentu otwarcia lokalu wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, określa załącznik nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem: I. w zakresie zamówień publicznych: - w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 15 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zakończonych podpisaniem umowy, prowadzonych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego. II. w zakresie realizacji inwestycji: - w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 3 inwestycje jako inwestor zastępczy zakończone i przekazane do użytkowania (w tym jednej inwestycji drogowej o wartości nie mniejszej niż 1000 000,00 zł brutto na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, - w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 1 inwestycję jako inwestor zastępczy o charakterze dostawy, - w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 1 inwestycję jako inwestor zastępczy o charakterze usługi. III. w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych: - w okresie ostatnich 3 lat przygotował i złożył na rzecz jednostek samorządu terytorialnego co najmniej 5 wniosków o dofinansowanie, które uzyskały dofinansowanie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: - sprzętem komputerowym (co najmniej 4 zestawy komputerowe) z dostępem do Internetu, telefonem, faksem

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: 1) w zakresie zamówień publicznych: - co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi ukończone szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych, udokumentowane odpowiednimi certyfikatami, potwierdzeniami; posiadające co najmniej roczne doświadczenie w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych - co najmniej 1 osobą, która jest radcą prawnym lub adwokatem, wpisanym na listę radców prawnych lub adwokatów, 2) w zakresie realizacji inwestycji: - co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne ,minimum roczne, udokumentowane doświadczeniem w zakresie realizacji i nadzoru nad procesem inwestycyjnym. 3) w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych: - co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie ekonomii, administracji, zarządzania projektami, posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) ograniczenie zakresu robót budowlanych, wynikające z braku środków finansowych, bądź etapowanie Inwestycji spowodowane niską efektywnością (rentownością) Inwestycji, mogące spowodować ograniczenie usług Wykonawcy określonych niniejszą Umową, b) konieczność zmiany terminu realizacji Umowy, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonania usług także w przypadku wystąpienia usług dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków rynkowych, gwałtownej dekoniunktury na rynku kapitałowym lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany, których realizacja Umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, d) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura, e) zmiany danych osobowych - zmiany osób (kluczowego Personelu)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl - BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jarocinie, ul. Al. Niepodległości 10, pok. nr 50, 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie, ul. Al. Niepodległości 10, Sekretariat, pok. nr 32, 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.