eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Gdynia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów
Numer ogłoszenia: 192553 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni , ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7122400 do 04, faks 058 7122499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców składając ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony formularz oferty-sporządzony wg. wzoru załączonego przez Zamawiającego, zał. Nr 2 do SIWZ, 2.Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, 3.Oświadczenie do art. 44 ustawy o spełnianiu warunków, sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp , zawarte w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605) oraz art. 44 ustawy Pzp. to: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ, obowiązujące na terenie całego kraju, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. , Nr 39, poz. 251, z póź. zm.) 6)aktualne umowy z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia unieszkodliwiania lub odzysku odpadów objętych zamówieniem w przypadku posiadania zezwolenia jedynie na ich transport i zbieranie (brak uprawnień do unieszkodliwiania lub odzysku); 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9)oświadczenie o spełnieniu ustawowych wymogów odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ; 10)świadectwo doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych; 11)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. UWAGI: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty bądź zaświadczenia muszą być złożone dla każdego Wykonawcy osobno. 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1)wykaz wykonanych, a w przypadkach świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców- sporządzony wg. wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. 2)dokumenty potwierdzające, że wykonanie usługi zostały wykonane należycie np. referencje od zamawiającego, protokoły zakończonych prac. ( W celu sprawdzenia tożsamości usługi wynikającej z wykazu z usługą stanowiącą przedmiot dokumentu potwierdzanego należyte wykonanie usługi zaleca się, aby dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi zawierał wszystkie dane zawarte w wykazie). 3)ważna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej kwota gwarantowaną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN w całym okresie realizacji zamówienia. Opłaconą ważną polisę należy dołączyć do oferty wraz z potwierdzeniem zapłaty składki zawarcia umowy ubezpieczenia lub fakt opłacenia polisy musi wynikać z treści tego dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej muszą spełniać łącznie. 2)Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a)W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć samodzielnie (oddzielnie) - oświadczenia oraz dokumenty wymienione w punkcie 4 od 1) do 11), natomiast dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z punktu 5, ppkt od 1) do 3) będą oceniane łącznie tj. musi je spełniać co najmniej jeden podmiot w grupie Wykonawców wspólnie składających ofertę. c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. d)Wszelka korespondencja między Zamawiającym, a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. e)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW, KTÓRZY MAJA SIEDZIBE LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający żąda do oferty dokumentów określonych w § 2 ust. 2 i 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). W takich przypadkach zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4. ppkt. 2), 3), 4), 7) i 8)- składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1)Dokumenty Wykonawcy wymienione w pkt 4 ppkt od 1) do 8), oraz 11), a także w pkt 5 ppkt 3) składane są w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. z podpisem, pieczątka imienną i datą. Dokumenty, o których mowa wyżej, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów, podpisują uprawnione osoby/ osoba Wykonawcy jak w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Natomiast inne niż wymienione powyżej dokumenty, sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2)W sytuacji braku jednego z ww. dokumentów oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w następujący sposób: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia tj. posiada uprawnienia obowiązujące na terenie RP w zakresie odbioru, transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz posiada aktualną umowę na składowanie tego rodzaju odpadów. 2)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. udokumentuje wykonanie lub wykonywanie co najmniej trzech usług polegających na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu odpadów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Usługi muszą być realizowane okresowo lub w sposób ciągły, a łączna ich wartość musi wynosić minimum 200.000, 00 PLN. Zamawiający wymaga potwierdzenia, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. 3)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN obowiązującą do końca okresu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, określonego powyżej w Części II specyfikacji. 4)Spełnienie warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki z pkt 2),3) i 4) musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i wykluczenie wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń itd., określonych w niniejszym SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunki. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu, a ich oferty uzna za odrzucone. Informacja o podwykonawstwie-Zamawiający dopuszcza możliwości udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców składając ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony formularz oferty-sporządzony wg. wzoru załączonego przez Zamawiającego, zał. Nr 2 do SIWZ, 2.Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, 3.Oświadczenie do art. 44 ustawy o spełnianiu warunków, sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp , zawarte w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605) oraz art. 44 ustawy Pzp. to: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ, obowiązujące na terenie całego kraju, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. , Nr 39, poz. 251, z póź. zm.) 6)aktualne umowy z podmiotami uprawnionymi do prowadzenia unieszkodliwiania lub odzysku odpadów objętych zamówieniem w przypadku posiadania zezwolenia jedynie na ich transport i zbieranie (brak uprawnień do unieszkodliwiania lub odzysku); 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9)oświadczenie o spełnieniu ustawowych wymogów odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ; 10)świadectwo doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych; 11)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. UWAGI: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty bądź zaświadczenia muszą być złożone dla każdego Wykonawcy osobno. 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1)wykaz wykonanych, a w przypadkach świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców- sporządzony wg. wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. 2)dokumenty potwierdzające, że wykonanie usługi zostały wykonane należycie np. referencje od zamawiającego, protokoły zakończonych prac. ( W celu sprawdzenia tożsamości usługi wynikającej z wykazu z usługą stanowiącą przedmiot dokumentu potwierdzanego należyte wykonanie usługi zaleca się, aby dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi zawierał wszystkie dane zawarte w wykazie). 3)ważna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej kwota gwarantowaną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN w całym okresie realizacji zamówienia. Opłaconą ważną polisę należy dołączyć do oferty wraz z potwierdzeniem zapłaty składki zawarcia umowy ubezpieczenia lub fakt opłacenia polisy musi wynikać z treści tego dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej muszą spełniać łącznie. 2)Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a)W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć samodzielnie (oddzielnie) - oświadczenia oraz dokumenty wymienione w punkcie 4 od 1) do 11), natomiast dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z punktu 5, ppkt od 1) do 3) będą oceniane łącznie tj. musi je spełniać co najmniej jeden podmiot w grupie Wykonawców wspólnie składających ofertę. c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. d)Wszelka korespondencja między Zamawiającym, a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. e)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW, KTÓRZY MAJA SIEDZIBE LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający żąda do oferty dokumentów określonych w § 2 ust. 2 i 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). W takich przypadkach zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4. ppkt. 2), 3), 4), 7) i 8)- składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1)Dokumenty Wykonawcy wymienione w pkt 4 ppkt od 1) do 8), oraz 11), a także w pkt 5 ppkt 3) składane są w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. z podpisem, pieczątka imienną i datą. Dokumenty, o których mowa wyżej, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów, podpisują uprawnione osoby/ osoba Wykonawcy jak w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Natomiast inne niż wymienione powyżej dokumenty, sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2)W sytuacji braku jednego z ww. dokumentów oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gdyni, ul. Marii Curie Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, IV piętro, pokój 424.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gdyni, ul. Marii Curie Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, IV piętro, pokój 422, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.