eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zamówienie uzupełniające do zadania pn.Modernizacja placów zabaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Modernizacja placów zabaw
Numer ogłoszenia: 192540 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184280 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Modernizacja placów zabaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zadanie polegać będzie na położeniu nawierzchni syntetycznej wraz z podbudową ( boiska do koszykówki) o powierzchni 150 m2 na placu zabaw przy ul. Chrobrego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SATERNUS SERVICE Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa,, ul. Nowa 32, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38250,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 28.03.2014 r. zawierając umowę nr OR.ZP1.342-06/14, w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 28.03.2017 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono by firmie: SATERNUS SERVICE Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Nowa 32, 41-500 Chorzów. 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego - dla całego projektu wynosiła 738.949,97 PLN , a możliwa do udzielenia wartość zamówienia uzupełniającego do przedmiotowego zadania wynosi - 25.528,46 z zł; 4. powtórzenie robót budowlanych tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj robót budowlanych tj. min. roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego: (OR.ZP1.340-06/14), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu numer ogłoszenia: 74284 - 2014r.; data zamieszczenia: 06.03.2014 r. Przeprowadzenie przedmiotowego postępowania uzupełniającego wynika z implementacji uwag Inspektora Nadzoru Budowlanego, który w protokole konieczności z dnia 28.05.2014 r. zgłosił uwagi, mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa potencjalnych użytkowników kosza do koszykówki, zlokalizowanego na placu zabaw przy ul. Chrobrego. Zdaniem Inspektora na nieutwardzonej ziemi często tworzą się nierówności, spękania, błoto, kałuże, które w czasie gry mogą powodować upadki, grożące urazami użytkowników. Nawierzchnie syntetyczne, bardziej elastyczne od innych nawierzchni, takim zdarzeniom przeciwdziałają oraz znacząco poprawiają bezpieczeństwa potencjalnych użytkowników.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.