eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gielniów › Modernizacja boiska gminnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Gielniów: Modernizacja boiska gminnego
Numer ogłoszenia: 192470 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gielniów, pl. Wolności 75, 26-434 Gielniów, woj. mazowieckie, tel. 048 6720166, fax 048 6720004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gielniow.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska gminnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trybun i ogrodzenia stadionu sportowego LKS ORZEŁ W Gielniowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia ; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( pod uwagę będą brane , oferty w których wykazano nie mniej niż jedno zamówienie w zakresie robót budowlanych o wartości i charakterze podobnym do zamówienia określonego w niniejszej SIWZ- wykonane w ciągu ostatnich 5 lat ; w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane ofert, w których udokumentowano, że osoby , które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izy Samorządu Zawodowego- Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( t. j. DZ.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 ) 5) spełniać dodatkowe wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przedłożonych z ofertą dokumentów żądanych w SIWZ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena tych warunków- spełnia / nie spełnia. Oferty spełniające określone warunki podlegać będą ocenie, których kryteria kwalifikacyjne zawarto poniżej. Punktacja - oferta spełniająca najwyższe wymagania określone dla kryteriów kwalifikacyjnych otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dla udokumentowania złożonych powyżej oświadczeń oferent zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Dokumenty stwierdzające , że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. Osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. Osoby , o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 z późń. zm.). d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych ( minimum 1 zamówienie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie niższą niż zaoferowana cena za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. e/ Udzielą na wykonane roboty min. 3 letniej gwarancji. f/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. g/Zaparafowany projekt umowy, h/ kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców do reprezentowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gielniow.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gielniów, Plac Wolności 75 , 26-434 Gielniów, pok. Nr 9.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy gielniów, Plac Wolności 75- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.