Ogłoszenie z dnia 2006-04-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sochaczew: zaciągnięcie kredytu komercyjnego w wysokości 8 710 688 zł na finansowanie i refinansowanie wydatków inwestycyjnych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasto Sochaczew, do kontaktów: Kwiatkowski Radosław, ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, fax 046 862-26-02, e-mail: sekretariat@sochaczew.pl, www.sochaczew.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaciągnięcie kredytu komercyjnego w wysokości 8 710 688 zł na finansowanie i refinansowanie wydatków inwestycyjnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zaciągnięcie kredytu komercyjnego w wysokości 8 710 688 zł na finansowanie i refinansowanie wydatków inwestycyjnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sochaczew. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zaciągnięcie kredytu komercyjnego w wysokości 8 710 688 zł na finansowanie i refinansowanie wydatków inwestycyjnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2020;
III.1) Wymagane wadium: 50 000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3.Zaświadczenia Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Sprawozdania finansowego,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego,inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres (zgodnie z pkt.2.2. SIWZ);7.oświadczenia wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wg wzoru na formularzu ofertowym,8.wypisu ze statutu banku,9.zezwolenia Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych,objętych przedmiotowym zamówieniem,10.dowodu wpłaty wadium,11.wykazu przedstawicieli lub pełnomocników (wraz z wzorami podpisów),uprawnionych dopodpisywania dokumentów w firmie. 11.propozycję umowy opracowaną przez Oferenta.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2006, godzina 09:30, Urząd Miejski w Sochaczewie, ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew pok. nr 62.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - finansowanie zadań inwestycyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miedziana Góra i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2028 r.
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.