Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Toruń: Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35
Numer ogłoszenia: 192460 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące , ul. Grunwaldzka 33/35, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6602292, faks 056 6602292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsps.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określoną w formularzach cenowych - załączniki nr 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G, 4H do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.30.00.00-1, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.81.20.00-3, 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/niespełnia na podstawie oceny złożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/niespełnia na podstawie oceny złożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/niespełnia na podstawie oceny złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/niespełnia na podstawie oceny złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/niespełnia na podstawie oceny złożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty. Wypełniony formularz cenowy. Zaparafowany wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsps.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSPS i VIII LO
ul. Grunwaldzka 33/35
87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat ZSPS i VIII LO ul. Grunwaldzka 33/35 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb, warzyw mrożonych oraz produktów głęboko mrożonych do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb, warzyw mrożonych oraz produktów głęboko mrożonych do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa jaj do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35, zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pieczywa do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciasta do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciasta do Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4G do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mleka i produktów mleczarskich do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka i produktów mleczarskich do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 zgodnie z rodzajem oraz ilością określonymi w formularzu cenowym - załącznik nr 4H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.