Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Gdańsk: Budowa oświetlenia iluminacyjnego Kościoła p.w. św. Barbary przy ul. Długie Ogrody 19 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 19241 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia iluminacyjnego Kościoła p.w. św. Barbary przy ul. Długie Ogrody 19 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia iluminacyjnego Kościoła p.w. św. Barbary przy ul. Długie Ogrody 19 w Gdańsku. Zakres robót: Budowa oświetlenia iluminacyjnego: montaż 34 projektorów, ułożenie 761 mb kabli i przewodów, montaż szafki iluminacyjnej i szafki pomiarowej. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- zał. nr 4 SIWZ oraz dokumentacji projektowej - zał. nr 6 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Na dowód posiadanego doświadczenia - udokumentuje wykonanie w bezpośrednim wykonawstwie, w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) minimum 1 zadania polegające go na budowie iluminacji obiektów, zieleni, skwerów, parków, fontann lub pomników o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto. W zakres budowy iluminacji nie wchodzą roboty związane z oświetlenie ulic i ciągów pieszych. Spełnienie warunku poprzez: wypełnienie: zał. nr 1c SIWZ, wskazanie informacji dot.: lokalizacji daty wykonania, wartości wykonywanych robót, zleceniodawcy, potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponuje minimum 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane kierownika budowy w branży elektrycznej Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób - zgodnie z zał. nr 1d SIWZ. 3. Oświadczy, że spełnia warunki art.22 ust.1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Spełnienie warunku poprzez wypełnienie zał. 1a i 1b SIWZ. 4. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust.1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych - zał. 1a i 1b SIWZ. 3. Wykazanie wykonania minimum 1 zadania polegającego na budowie iluminacji obiektów, zieleni, skwerów, parków, fontann lub pomników o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto. Spełnienie warunku poprzez: 3.1. wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, 3.2. potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 4. Wykaz osób - oświadczenie, że Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą posiadającą stosowne uprawnie?nia budowlane kierownika budowy w branży elektrycznej Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób - zgodnie z zał. nr 1c SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek można odebrać w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, pok. 2, bud. A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, pok. 25, bud.B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- Dostawa insulin dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Wirach
- Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Supraśl
- Przebudowa ulic w ścisłym zabytkowym centrum miasta Lubań.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.