eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Budowa oświetlenia iluminacyjnego Kościoła p.w. św. Barbary przy ul. Długie Ogrody 19 w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Gdańsk: Budowa oświetlenia iluminacyjnego Kościoła p.w. św. Barbary przy ul. Długie Ogrody 19 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 19241 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia iluminacyjnego Kościoła p.w. św. Barbary przy ul. Długie Ogrody 19 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia iluminacyjnego Kościoła p.w. św. Barbary przy ul. Długie Ogrody 19 w Gdańsku. Zakres robót: Budowa oświetlenia iluminacyjnego: montaż 34 projektorów, ułożenie 761 mb kabli i przewodów, montaż szafki iluminacyjnej i szafki pomiarowej. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- zał. nr 4 SIWZ oraz dokumentacji projektowej - zał. nr 6 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Na dowód posiadanego doświadczenia - udokumentuje wykonanie w bezpośrednim wykonawstwie, w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) minimum 1 zadania polegające go na budowie iluminacji obiektów, zieleni, skwerów, parków, fontann lub pomników o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto. W zakres budowy iluminacji nie wchodzą roboty związane z oświetlenie ulic i ciągów pieszych. Spełnienie warunku poprzez: wypełnienie: zał. nr 1c SIWZ, wskazanie informacji dot.: lokalizacji daty wykonania, wartości wykonywanych robót, zleceniodawcy, potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Dysponuje minimum 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane kierownika budowy w branży elektrycznej Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób - zgodnie z zał. nr 1d SIWZ. 3. Oświadczy, że spełnia warunki art.22 ust.1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Spełnienie warunku poprzez wypełnienie zał. 1a i 1b SIWZ. 4. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust.1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych - zał. 1a i 1b SIWZ. 3. Wykazanie wykonania minimum 1 zadania polegającego na budowie iluminacji obiektów, zieleni, skwerów, parków, fontann lub pomników o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto. Spełnienie warunku poprzez: 3.1. wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, 3.2. potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 4. Wykaz osób - oświadczenie, że Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą posiadającą stosowne uprawnie?nia budowlane kierownika budowy w branży elektrycznej Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób - zgodnie z zał. nr 1c SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek można odebrać w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, pok. 2, bud. A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, pok. 25, bud.B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.