Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Wągrowiec: Wykonanie utwardzenia placu przy Gimnazjum Miejskim nr 1 w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 192407 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, ul. Kościuszki 15A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621522, 2680320, fax 067 2620325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie utwardzenia placu przy Gimnazjum Miejskim nr 1 w Wągrowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać utwardzenie placu przy boisku wielofunkcyjnym kostką brukową. Powierzchnia utwardzenia 1491m2. W ramach zadania należy również wykonać: odwodnienie placu (rurociąg PCV Ø 200mm - 57mb; wpusty uliczne - 3szt; studnia rewizyjna - 1szt), zagospodarowanie zielenią (trawniki - 936m2, nasadzenia - 216szt) oraz montaż bramy rozsuwanej automatycznie wraz z malowaniem istniejącego ogrodzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000zł należy wnieść do dnia 5 listopada 2007r. do godz. 9,30.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo o zamówieniach publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust., 2. spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3. wykażą się za ostatnie 5 lat (2002 - 2006/2007) wykonaniem z należytą starannością jako generalny wykonawca min. 2 (dwóch) robót w zakresie utwardzenia dróg lub placów kostką brukową o min. powierzchni 1000m2 każda, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie, 4. udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji, 5. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności, 6. zabezpieczą ofertę wadium. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, 3) Wykaz podmiotów (o ile wystąpi), które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania 4) Wykaz min. dwóch robót w zakresie utwardzenia dróg lub placów kostka brukową wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach o min. powierzchni 1000m2 każda z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje z określeniem zakresu i kosztu wykonywanego zadania), że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5) Polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6) Oświadczenie o udzielonej gwarancji, Dodatkowo: 7) Oświadczenie Wykonawcy o terminie realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Oświadczenie Wykonawcy o terminie płatności faktur. 9) Kosztorysy ofertowe (osobno dla branży drogowej i sanitarnej). 10) Kopie aktualnych aprobat technicznych spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. (dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041) lub aktualnych ocen zgodności z Polska Normą na krawężnik, obrzeże i kostkę brukową wbudowywane w trakcie realizacji zamówienia. Materiały muszą spełniać wymogi zapisane w Specyfikacji wykonania i odbioru robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wagrowiec.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A pok. nr 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A pok. nr 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Remont drogi powiatowej nr 1595P odc. Międzylesie - Dąbrowa
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 005848F w Starych Drzewcach.
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej zdalnie sterowanej maszyny koszącej na potrzeby PGK Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju"
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Królowej Jadwigi w Oświęcimiu
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. J. Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.