To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę druków medycznych i administracyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 192407 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160687 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę druków medycznych i administracyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa druków medycznych i administracyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 8 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pakiet nr 1 - DRUKI I - Druki medyczne I Pakiet nr 2 - DRUKI II - Księgi, książki medyczne Pakiet nr 3 - DRUKI III - Druki laboratoryjne Pakiet nr 4 - DRUKI IV - Druki medyczne II Pakiet nr 5 - DRUKI V - Druki administracyjne Pakiet nr 6 - DRUKI VI - Recepty Pakiet nr 7 - DRUKI VII - Druki do sterylizacji sprzętu Medycznego Pakiet nr 8 - DRUKI VIII - Druki medyczne III.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.96.00.00 - 22.96.00.00 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - DRUKI I - Druki medyczne I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT S.C. DARIUSZ NOWAK , MAŁGORZATA NOWAK, UL.MIKOŁOWSKA 31, 41-400 MYSŁOWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7585,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6459,60
Oferta z najniższą ceną: 6459,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - DRUKI II - Księgi, książki medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K, oś. 60- lecia 3 A / 23, Starogard Gd, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5451,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5541,10
Oferta z najniższą ceną: 5541,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5541,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - DRUKI III - Druki laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K, oś. 60 - lecia 3 A / 23, Starogard Gd., kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1108,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1144,00
Oferta z najniższą ceną: 1144,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1144,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - DRUKI IV - Druki medyczne II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT S.C. DARIUSZ NOWAK , MAŁGORZATA NOWAK, UL. MIKOŁOWSKA 31, 41-400 MYSŁOWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7076,90
Oferta z najniższą ceną: 7076,90 / Oferta z najwyższą ceną: 11792,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - DRUKI V - Druki administracyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT S.C. DARIUSZ NOWAK , MAŁGORZATA NOWAK, UL.MIKOŁOWSKA 31, 41-400 MYSŁOWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5242,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5014,50
Oferta z najniższą ceną: 5014,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6207,45
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - DRUKI VI - Recepty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K, oś. 60 - lecia 3 A / 23, Starogard Gd., kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2080,00
Oferta z najniższą ceną: 2080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7 - DRUKI VII - Druki do sterylizacji sprzętu Medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT S.C. DARIUSZ NOWAK , MAŁGORZATA NOWAK, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 653,00
Oferta z najniższą ceną: 653,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1060,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8 - DRUKI VIII - Druki medyczne III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT S.C. DARIUSZ NOWAK , MAŁGORZATA NOWAK, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1067,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 959,70
Oferta z najniższą ceną: 959,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1292,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja zbiorników wody pitnej przy szybie J. Karol wraz z budynkiem pompowni (Czarny Las) dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Pokój I - Pokój II" Ruch "Pokój I".
- Poprawa infrastruktury obiektu stadionu LKS Tempo Stolarzowice - edycja 2.
- Przystosowanie układu zasilania, sterowania i nadzoru urządzeń elektrycznych nowo budowanej pompowni na poziomie 790m w Spółce Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Pokój I - Pokój II Ruch Pokój II
- Wykonywanie specjalistycznych badań byłych pracowników zlikw. kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókniających i czynników rakotwórczych" dla SRK S.A. Oddział KWKCL: Cz. I i Cz. II
- Dostawa armatury: Część I, Część II, Część III, Część IV dla Spółki Restrukturyzacji
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa automatycznych analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla Szpitala św. Anny w Miechowie
- ZP/CZD/066/24 Dzierżawa analizatora do oznaczeń immunochemicznych w kierunku zakażeń wirusowych wraz z zakupem odczynników i materiałów zużywalnych.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
- Dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych typu kasetowego, do koagulologii oraz backup i chłodziarki wraz z dostawą odczynników materiałów kontrolnych i zużywalnych
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.