eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Przeklasyfikowanie na las gruntów rolnych, zalesionych w ramach 221 PROW w latach 2011 i 2012

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Chełm: Przeklasyfikowanie na las gruntów rolnych, zalesionych w ramach 221 PROW w latach 2011 i 2012
Numer ogłoszenia: 192386 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeklasyfikowanie na las gruntów rolnych, zalesionych w ramach 221 PROW w latach 2011 i 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów o powierzchni łącznej 105,24 ha, umożliwiająca przeklasyfikowanie na las. Grunty te zostały zalesione przez osoby fizyczne jesienią 2011 r. i wiosną 2012 r. w ramach działania 221 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - zalesianie gruntów rolnych, zgodnie z warunkami ustawy z dnia 7 marca 2007 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich, ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 173 z późn. zm.). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu operaty techniczne z wykonania roboty, zawierające części do wydania decyzji w sprawie przeklasyfikowania na las oraz sporządzi po 6 egzemplarzy map klasyfikacyjnych na kopiach map ewidencyjnych - po zmianie klasyfikacji a także po 6 egzemplarzy wykazów zmian danych ewidencyjnych, dla każdej z działek. Lokalizacja zamówienia: gm. Dorohusk, obręby: Husynne - działka nr 21 o powierzchni 1,26 ha, Ladeniska dz. 233- 3,75 ha, 246 - 1,04 ha, 247/1, 247/2 i 247/3 - po 0,58 ha, 281 - 1,64 ha, Michałówka 160 - 0,07 ha, 161 - 0,73 ha i 428 - 0,76 ha, Świerże 640/1 - 8,06 ha, 645 - 0,77 ha, 734/1 - 10,45 ha, 891/1 - 0,81 ha, 1097/2 - 0,50 ha, 1097/3 - 0,86 ha, 1325/1- 0,25 ha i 1325/2- 0,41 ha oraz Turka 628/2 - 0,78 ha; gm. Dubienka, obręby: Jasienica dz. nr 65 - 0,75 ha, 66 - 0,79 ha, 67/14 - 6,88 ha, 67/16 - 10,00 ha, 67/17 - 3,63 ha i 67/18 - 4,55 ha, Józefów 60/6 - 1,38 ha, Lipniki 36 - 0,99 ha, 37 - 0,74 ha i 38/7 - 1,81 ha, Nowokajetanówka 88 - 1,48 ha i Rogatka 171/2 - 1,43 ha; gm. Leśniowice, obręb Majdan Leśniowski, dz. nr 848 - 1,43 ha, 1213 - 0,25 ha, 1214 - 0,05 ha, 1215 - 0,28 ha, 1216 - 0,05 ha, 1217 - 0,28 ha, 1218 - 0,04 ha, 1219 - 0,30 ha i 1220 - 0,04 ha; gm. Rejowiec Fabryczny, obręby: Gołąb nr 266/2 - 1,93 ha i 266/3 - 1,39 ha, Leszczanka 33 - 0,57 ha, 34 - 0,45 ha, 104 - 0,73 ha i 105 - 0,53 ha; gm. Ruda Huta, obręb Rudka dz. 267 - 1,94 ha, 268 - 1,16 ha, 269 - 1,47 ha i 287 - 1,92 ha; gm. Sawin, obręb Czułczyce Kolonia dz. 192 - 0,49 ha; gm. Siedliszcze, obręb Wola Korybutowa I, dz. 650 - 0,42 ha, 652 i 654 - po 0,50 ha, 655/2 - 1,35 ha, 698 - 0,52 ha i 699 - 0,47 ha; gm. Wierzbica, obręby: Chylin Wielki dz. 81/3 - 3,13 ha i 86/2 - 1,87 ha, Olchowiec 36/3- 1,86 ha, Terenin 1 - 2,79 ha i 2 - 2,88 ha oraz Wólka Tarnowska 292 - 3,32 ha: gm. Żmudź, obręb Gałęzów, dz. nr 25 - 2,02 ha. Wykazane grunty, zostały zalesione jesienią 2011 i wiosną 2012 r. zgodnie z warunkami cytowanej na wstępie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich a czynności związane z ich przeklasyfikowaniem, dokonuje starosta. Obowiązek ten wynika z art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2014 poz. 1153) gdzie jest mowa, że starosta właściwy ze względu na położenie gruntów, objętych zalesieniem, dokonuje w czwartym lub piątym roku oceny udatności, po czym przekwalifikowuje grunty rolne na leśne. W przypadku nieprzekwalifikowania - w piątym roku realizacji planu zalesienia płatności wobec beneficjentów, realizowane przez właściwe terytorialnie biuro powiatowe ARiMR zostają wstrzymane i podlegają zwrotowi, wraz z należnymi odsetkami. Podobnie § 13 ust. 9 i 10 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 31 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach działania Zalesianie gruntów rolnych oraz zalesianie gruntów innych niż rolne - objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 (Dz. U. z 2009 r. Nr 48, poz. 390 z późn. zm.) zawiera stwierdzenie, że począwszy od piątego roku realizacji planu zalesienia właścicielowi zalesionego gruntu wypłacana jest premia zalesieniowa po przeklasyfikowaniu gruntu rolnego na leśny. Wykonawca udzieli gwarancji na dokumentację objętą niniejszym zamówieniem na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej: 1 osobą posiadającą stosowne kwalifikacje w zakresie gleboznawstwa, klasyfikacji i kartografii gleb tj. ukończony z wynikiem pozytywnym kurs z zakresu gleboznawstwa, klasyfikacji i kartografii gleb lub inne równoważne uzyskane wykształcenie-upoważniające do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów i użytków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - okres gwarancji - 5.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pokój Nr 116, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pokój Nr 127, I piętro lub za pośrednictwem pocztowego operatora publicznego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.