eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki dwukomorowej do zbiórki odpadów segregowanych



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Żagań: Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki dwukomorowej do zbiórki odpadów segregowanych
Numer ogłoszenia: 192381 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. , ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4773729, faks 068 4774858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoird.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki dwukomorowej do zbiórki odpadów segregowanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna, Wymagane parametry:PODWOZIE 1.Fabrycznie nowe, rok produkcji 2013, 2.Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 26 ton, 3.Rozstaw osi 4200-4300 mm,4.Podwozie trzyosiowe w układzie 6x2,- druga oś napędowa, oś trzecia sterowana, skrętna, podnoszona, 5.Zawieszenie przednie mechaniczne, nacisk na oś min 8,5t, 6.Zawieszenie tylne pneumatyczne, nacisk na tylne osie 19t, 8 poduszek powietrznych,- oś wleczona wzmocniona,7.Tylny most pojedynczy bez zwolnic, Most wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego, 8.System hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe wszystkich osi, 9.Ogumienie w rozmiarze 315/80 R22,5, 10.Skrzynia biegów minimum 12 biegowa, z automatyczną zmiana biegów, 11.Przystawka odbioru mocy niezależna od sprzęgła, przystosowana do pracy ciągłej, 12.Zbiornik AdBlue minimum 90 litrów. CHARAKTERYSTYKA SILNIKA, 11. Silnik wysokoprężny, pojemność skokowa w granicach 10-11 litrów, 12.Moc silnika w granicach 330-350KM, 13.Silnik spełniający normę EURO 5 (SCR), 14.Hamulec silnikowy o mocy hamowania min: 250kW, 15.Poziom hałasu - wyciszenie silnika do 80dB, 16.Silnik z podgrzewanym blokiem 230 V (zakres pracy silnika od -40 do +40OC). KABINA:17.Kabina, dzienna z 3 miejscami (kierowca + 2 pasażerów), 18.Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, 19.Kabina wyposażona w klimatyzację manualną, 20.Radioodtwarzacz RDS z CD zamontowany fabrycznie, 21.Elektrycznie sterowane szyby, 22.Fabryczny centralny zamek wraz z pilotem i wyłącznikiem prądu, 23.Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim, 24Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna, 25.Wywietrznik dachowy, 26.Fabryczne gniazdka w kabinie 12V I 24V, 27.Zderzak przedni stalowy, 28.Osłona stalowa pod zderzakiem miski olejowej i przewodów, 29.Kolor kabiny pomarańczowy: RAL2000 malowanie fabryczne. POZOSTAŁE, 28.Tłumik poziomy rura wydechowa pionowo do góry, 29.Zbiornik paliwa minimum 370 litrów z zamykanym korkiem wlewu, 30.Immobiliser, 31.Dwustopniowy filtr powietrza, 32.Belka oświetleniowa na dachu kabiny z oświetleniem ostrzegawczym pomarańczowym, 33.Gwarancja oraz wymagane przeglądy podwozia ciężarowego z materiałami eksploatacyjnymi na czas 36 miesięcy od odbioru pojazdu wliczone w pojazd. II.Parametry techniczne nadwozia (zabudowy), 1.Zabudowa dwukomorowa przeznaczona do zbiórki odpadów z urządzeniem zasypowym tylnym i bocznym wykonana zgodnie z normą EN1501-1, 2.Ściany zabudowy gładkie, bez ożebrowania i bez przetłoczeń wykonane ze stali DOMEX 650 lub równoważnej o grubości minimum 4mm, 3.Pojemność skrzyni ładunkowej min 15 m3, 4.Objętość kosza zasypowego min 3m3, 5.Stopień zagęszczania odpadów min 1 : 5, 6.Urządzenie załadowcze przystosowane do opróżniania pojemników od 110 do 1100 litrów zgodnie z normą EN840-1,2,3, 7.Podłoga skrzyni ładunkowej płaska wykonana ze stali DOMEX 650 lub równoważnej o grubości min 6mm, 8.Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 lub równoważnej o grubości min 6 mm, pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali DOMEX 650 lub równoważnej o grubości min 6 mm, 9.Podwójny system sterowania prasy zagęszczającej. Automatyczny (cykl pojedynczy) i manualny hydrauliczny, proporcjonalne dźwignie hydrauliczne obsługujące ręczne sterowanie płyty transportowej i zagęszczającej, 10.Proporcjonalne dźwignie hydrauliczne do obsługi urządzenia zasypowego umieszczona po obu stronach odwłoka,11.Siłowniki hydrauliczne umieszczone wewnątrz odwłoka zamontowane tłoczyskami do góry zapewniające załadunek odpadów w każdej pozycji prasy zagęszczającej, 12.Kamera wsteczna z mikrofonem i monitor kolorowy LCD minimum 7 zamontowany w kabinie. 13.Oświetlenie robocze z boku i z tyłu zabudowy. Po min. dwie sztuki na stronę oraz min. trzy z tyłu zabudowy wykonane w technologii LED, 14.Dwie lampy ostrzegawcze z przodu i z tyłu zabudowy, 15.Oświetlenie według obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy. 16.Automatyczna regulacja obrotów silnika, 17.Układ centralnego smarowania zabudowy i podwozia na smar półpłynny. Ilość punktów smarnych nie mniej niż 50. Rozprowadzenie smaru w rurkach wykonanych ze stali nierdzewnej w miejscach szczególnie narażonych na mechaniczne uszkodzenie, 18.Krawędź wanny zasypowej min 1600 mm od podłoża rozkładana do poziomu min 1400 mm, 19.Ostrzegawcze pasy odblaskowe na kabinie i na zabudowie. 20.Zabudowa wykonana zgodnie z prawem Unijnym i posiadająca znak CE. 21.Gwarancja na zabudowę min. 36 miesiące. 22.Rok produkcji 2013. 23.Pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączenia: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej, 24.Opróżnianie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy, 25.Zabudowa gruntowana i lakierowana w dwóch kolorach skrzynia ładunkowa kolor pomarańczowy RAL2000 dodatkowa komora lakierowana na kolor zielony RAL6029. 26.Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy, 27.Płyty wewnątrz odwłoka osadzone na ślizgach bezobsługowe 28.Elastyczne mocowanie zabudowy z podwoziem z możliwością domontowania wagi statycznej, 29.Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi inspekcyjne na bocznej ścianie, 30.Podwyższona ściana czołowa skrzyni ładunkowej do wysokości min 500mm, 31.Odwłok posiadający automatyczne blokowanie i odblokowywanie 32.Min trzy wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie, 33.Jeden rozdzielacz hydrauliczny umieszczony wewnątrz odwłoka do sterowania wszystkimi funkcjami zabudowy śmieciarki, 33.Instrukcja obsługi oraz katalog części zamiennych w języku polskim, 34.Dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu kompletnego, 35.Dodatkowa komora z urządzeniem zasypowym bocznym o pojemności min. 6 m3 umiejscowiona pomiędzy skrzynią ładunkową a kabiną podwozia, 36.Urządzenie zasypowe boczne o udźwigu min. 420 kg i obsługujące pojemniki od 120 do 1100 litrów według normy EN840 - 1,2,3, 37.Komora wykonana ze stali DOMEX 650 lub równoważnej o grubości ścian min 4mm, 39.Gwarancja oraz wymagane przeglądy serwisowe zabudowy z materiałami eksploatacyjnymi na czas 36 miesięcy od odbioru pojazdu wliczone w cenę zabudowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium w wysokości 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100 groszy należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr BOŚ S.A. O/ Zielona Góra 47 1540 1056 2027 8491 1205 0001 i przechowuje się na tym rachunku. 5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale ( odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu Zwrócono wadium na podstawie pkt 8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz wykonanych dostaw w zakresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat dostaw i odbiorców /zał. nr 3/ oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tej usługi; Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić powyższy warunek łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje że: posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 1000 000 zł. (miliony złotych). Ze złożonego dokumentu musi wynikać, że polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy zostały opłacone. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. b)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. c)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy muszą być złożone przez każdy podmiot. d)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. e)W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpoird.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. ul. Nowogródzka 2 68-100 Żagań..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. ul. Nowogródzka 2 68-100 Żagań w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.