eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Dostawa kruszywa łamanego i płyt drogowych na składy drewna w Nadleśnictwie Lesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Lesko: Dostawa kruszywa łamanego i płyt drogowych na składy drewna w Nadleśnictwie Lesko
Numer ogłoszenia: 192353 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach , Łączki 8, 38-600 Lesko, tel. 013 4696460, 4696418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/web/lesko; http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa- PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa łamanego i płyt drogowych na składy drewna w Nadleśnictwie Lesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszywa łamanego i płyt drogowych na składy drewna w Nadleśnictwie Lesko w następujących leśnictwach: Część nr 1 Leśnictwo Czarny Dział - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 1000 m2 - oddziały 40b-400 m2, 43c-300 m2, 59-300 m2 Część nr 2 Leśnictwo Glinne - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 1300 m2 - oddziały 52,53,54,56-300 m2,100-500 m2,105-500 m2, Część nr 3 Leśnictwo Gruszka - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 400 m2 - oddział 127, Część nr 4 Leśnictwo Manasterzec -powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 150 m2 -oddz.23d, oraz 150 m2 płyt drogowych - oddziały 19f-60 m2, 28f-90 m2, Część nr 5 Leśnictwo Myczków - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 850 m2 - oddziały 156d-450 m2, 164h-400 m2, Część nr 6 Leśnictwo Średnia Wieś - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 500 m2 - oddział 209c, Część nr 7 Leśnictwo Kostryń - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 750 m2 - oddział 76c-500 m2, 91a-250 m2, Część nr 8 Leśnictwo Bukowsko - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 900 m2 -oddział 220h 220a-400 m2 , 221a-300 m2, 229ac-200 m2 , Część nr 9 Leśnictwo Jawornik - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 700 m2 - oddział 258g-500 m2, 254b-200 m2, Część nr 10 Leśnictwo Malinki - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 300 m2 - oddział 10, Część nr 11 Leśnictwo Mokre - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 900 m2 - oddziały 106b-600 m2, 126a-300 m2, Część nr 12 Leśnictwo Niebieszczany - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 1500 m2 - oddziały 133f-300 m2, 58g-500 m2, 54g-500 m2, 54k-200 m2, Część nr 13 Leśnictwo Szczawne - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 950 m2 - oddziały 170d-200 m2,170A b-250 m2,166g-200 m2, 116 d-300 m2 Część nr 14 Leśnictwo Średnie Wielkie - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 1000 m2 - oddział 82k, Część nr 15 Leśnictwo Wielopole -powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 1400 m2 -oddz.20b-400 m2,69b-200 m2, 71c i 71d-300 m2, 95a-300 m2,18c-200 m2 oraz 165 m2 płyt drogowych- oddziały 69b-60 m2, 71c ,71d-90 m2, 95a-15 m2 Część nr 16 Leśnictwo Przybyszów - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 2000 m2 - oddziały: 193c-200 m2, 207g-200 m2, 213A i, 213A a-1600 - m2 Część nr 17 Leśnictwo Zahutyń - powierzchnia składów do utwardzenia tłuczniem 1100 m2 - oddziały: 35-500 m2, 39-400 m2, 50-200 m2 Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę, ułożenie i zaspoinowanie płyt drogowych - dostawę i rozścielenie kruszywa łamanego (30-63 mm) oraz utwardzenie przez zawałowanie na całej powierzchni składu W celu utwardzenia składów we wszystkich leśnictwach: - W przypadku utwardzenia płytami należy wyrównać podłoże (jeśli jest to konieczne), a następnie ułożyć płyty drogowe oraz je zaspoinować w lokalizacjach (leśnictwach) przewidzianych w niniejszej SIWZ. - W przypadku utwardzenia tłuczniem ustala się, iż grubość warstwy tłucznia wyniesie 0,2 metra . Przy każdym składzie należy rozścielić tłuczeń na całej powierzchni wskazanej w SIWZ a następnie go zawałować (utwardzić). Lokalizację składów ustala się przy pomocy pracownika Nadleśnictwa . W celu wyliczenia kosztów należy obliczyć objętość potrzebnego kruszywa oraz ilość płyt drogowych, a także doliczyć rozścielenie i utwardzenie kruszywa oraz zaspoinowanie płyt Wskazanym byłoby zapoznanie się z lokalizacją składów w terenie przed złożeniem oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających temu samemu wykonawcy polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP, w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo 44.11.42.00 - Produkty betonowe 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3c do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów budowlanych drogowych o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku ma podstawie informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty - załącznik nr 3c do SIWZ oraz danych z dokumentu, -Wykaz dostaw materiałów budowlanych-. W przypadku, gdy złożony przez Wykonawcę -Wykaz dostaw materiałów budowlanych- zawiera dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3c do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3c do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto na każdą część zamówienia oddzielnie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia załączonego do oferty - załącznik nr 3c do SIWZ oraz opłaconej polisy. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty zawierają dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia wystawienia dokumentu. Jeżeli w dniu wystawienia dokumentu kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed tym dniem. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następującym zakresie: a) zmiany lokalizacji inwestycji, gdy konieczność ta wyniknie z badań geologicznych lub hydrologicznych lub z uwagi na możliwość podniesienia jej opłacalności b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, - działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie usług w określonym pierwotnie terminie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego, - okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) rezygnacji z wykonania części (całości) zamówienia (umowy) w przypadku, gdy: - planowana inwestycja okaże się nieopłacalną lub gdy konieczność ta wyniknie z badań geologicznych lub hydrologicznych, d) w razie zaistnienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, e) w przypadku, o którym mowa w ppkt. c Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia z tytułu wykonania części umowy. f) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawki podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów g) przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 2.Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 3.Warunkiem wprowadzenia zmian jest uprzednie poinformowanie na piśmie drugiej strony o ujawnionych okolicznościach (wraz z uzasadnieniem) powodujących konieczność zmian w umowie. Strona zgłaszająca propozycję zmian może wyznaczyć drugiej stronie odpowiedni termin, w którym zostanie podjęta decyzja o rozpoczęciu negocjacji dotyczących zmiany umowy. Termin ten nie może być krótszy niż 14 dni. 4.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach Łączki 8 38-600 Lesko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach Łączki 8 38-600 Lesko sekretariat (pokój nr 114)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.