eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Naprawa konstrukcji wlotowych, komór pompowych, instalacji elektrycznych oraz dwóch agregatów w przepompowni melioracyjnej w miejscowości Witkowo gmina Stargard Szczeciński

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Szczecin: Naprawa konstrukcji wlotowych, komór pompowych, instalacji elektrycznych oraz dwóch agregatów w przepompowni melioracyjnej w miejscowości Witkowo gmina Stargard Szczeciński
Numer ogłoszenia: 192309 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171977 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa konstrukcji wlotowych, komór pompowych, instalacji elektrycznych oraz dwóch agregatów w przepompowni melioracyjnej w miejscowości Witkowo gmina Stargard Szczeciński.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.2. Miejsce realizacji: Miejscowość Witkowo gmina Stargard Szczeciński, województwo zachodniopomorskie. 1.3. Cel przedsięwzięcia Cel przedmiotowego zadania stanowi przywrócenie sprawności układowi pompowemu poprzez naprawę układu pompowego wraz z układem sterowania przepompowni melioracyjnej polegającej na naprawie i wymianie poszczególnych jej elementów. Realizacji przedmiotowego zadania jest wynikiem złego stanu technicznego pomp i całego układu oraz brakiem odpowiedniego monitoringu pracy rzeczonego układu pompowego, co jest przyczyną wystąpienia lokalnych podtopień. Aktualnie istniejąca instalacja elektryczna wymaga naprawy i modernizacji, gdyż jej stan grozi awarią całego układu. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach naprawy układu pompowego - wymiany agregatów pompowych należy wykonać następujący zakres prac: : ETAP I 1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zakres robót określonych w etapie II. 2. Wykonanie przedmiaru robót 3. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Opracowanie instrukcji eksploatacji agregatów pompowych 5. Sporządzenie projektu powykonawczego. ETAP II 1. Dostawa kompletnych pomp wraz z niezbędną aparaturą AKPiA i szafą sterowniczą oraz armaturą (2 kpl.), 2. Demontaż starych agregatów pompowych i montaż nowych, przy zachowaniu ciągłości pracy pompowni, 3. Wymiana odcinka rurociągu DN 600 mm (prawy) na DN 800 mm na odcinku o długości 9,5m wraz z wymianą klapy przeciwcofkowej na DN800 PE-HD, 4. Wykonanie prac naprawczych konstrukcji wylotu, jeżeli okaże się to konieczne wraz z wymianą klapy przeciwcofkowej DN600 PE-HD, (lewa), 5. Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie; a) adaptacji istniejącej konstrukcji do wymagań techniczno-instalacyjnych dobranych agregatów pompowych, jeżeli będzie to wymagane warunkami technicznymi stawianymi przez producenta pomp, b) dostosowanie stacji transformatorowej słupowej oraz linii kablowej nn 0,4kV zasilającej pompownie do zwiększonego poboru mocy do poziomu niezbędnego do pracy obydwu agregatów pompowych w przepompowni Witkowo I oraz Witkowo II c) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej dostosowanej do wymagań dobranych agregatów pompowych oraz automatyki, d) Wykonanie uzupełnienia ubytków w elemencie betonowym w części wlotowej, e) .przystosowanie stacji transformatorowej słupowej Inwestora do nowych warunków pracy: wymiana transformatora, przebudowa układu pomiaru energii f) wymiana kabla zasilającego YAKY4x70mm2 na kabel YAKY4x120mm2 od stacji transformatorowej do budynku pompowni. 6. Wycinka dwóch drzew na trasie rurociągu tłocznego - uzyskanie w imieniu Zamawiającego przez Wykonawcę decyzji zezwalającej na wycinkę, wykonanie wycinki. 7. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji zamontowanych urządzeń. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego przez projektanta.. Dokumentacja projektowa powinna zostać sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i powinna zawierać: Projekt wykonawczy - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz i szt. płyty CD Projekt budowlany - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz i szt. płyty CD Specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egzemplarze, Przedmiar robót - 3 egzemplarze, Instrukcję eksploatacji zamontowanych urządzeń - 2 egzemplarze, Dokumentację powykonawczą - 2 egzemplarze Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 4 do SIWZ). Zestawienie nakładów rzeczowych (załącznik nr 3 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do przygotowania oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 42.12.24.00 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Hydrotechnicznych RUSIECKI, ul. Szczawiowa 69A, 70-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 992063,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1080819,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1080819,88 / Oferta z najwyższą ceną: 1464051,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.