eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › budowa DOMU SPORTOWCA przy stadionie miejskim w Międzychodzie wraz z zagospodarowaniem terenu wydzielonego pod Centrum treningowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-09

Międzychód: budowa DOMU SPORTOWCA przy stadionie miejskim w Międzychodzie wraz z zagospodarowaniem terenu wydzielonego pod Centrum treningowe
Numer ogłoszenia: 192282 - 2011; data zamieszczenia: 09.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzychodzki Ośrodek Sportu,Turystyki i Rekreacji sp. z o.o. , ul. Dworcowa 22, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 95 748 15 25, faks 95 748 15 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Samorządu Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa DOMU SPORTOWCA przy stadionie miejskim w Międzychodzie wraz z zagospodarowaniem terenu wydzielonego pod Centrum treningowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: budowa DOMU SPORTOWCA przy stadionie miejskim w Międzychodzie wraz z zagospodarowaniem terenu wydzielonego pod Centrum treningowe, przy ulicy Langowicza, działka Nr 458 oraz uzyskanie decyzji/pozwolenia na użytkowanie obiektu wydanej przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie. Zaprojektowany budynek jest budynkiem dwukondygnacyjnym (parter, I piętro), niepodpiwniczonym. Szczegółowy opis planowanej inwestycji zawiera dokumentacja tj. projekt budowlany, wykonawczy oraz dodatkowe opracowanie stanowiące uzupełnienie dokumentacji projektowej - stanowiący załącznik do przedmiotowej SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje m.in. a) realizację następujących rodzajów prac: roboty przygotowawcze i ziemne, roboty budowlane i konstrukcyjne, roboty instalacyjne, zagospodarowanie terenu. b) organizację budowy, obejmującą: § organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodne z obowiązującymi przepisami, § odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, § uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie, odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót. UWAGA!!! Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2010r. z późn. zm. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami. 3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, oddania do użytkowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego, m.in. zabezpieczy geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót, tak, aby wszelkie prace prowadzone były w obrębie terenu przeznaczonego na ich wykonanie i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia) wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy, wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami, dokonać wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów, wykonać wszystkie czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, oddania do użytkowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia. 4. Warunki wykonawstwa: a) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków decyzji pozwolenia na budowę i wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami prawa budowlanego, przepisami ochrony środowiska oraz przy ścisłej współpracy z Zamawiającym. b) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu osób zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. c) Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczpospolitej. Wykonawca po zakończeniu realizacji zamówienia przekaże Zamawiającemu dokumentację zawierającą wszystkie aprobaty techniczne zastosowanych w przedmiotowym zamówieniu materiałów budowlanych, atesty higieniczne itp. d) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa i przywrócenie do stanu pierwotnego terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy. 5. Podane w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ zastosowane przez projektanta są przykładowe. Dopuszcza się urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w dokumentacji technicznej, jednak powinny one uzyskać akceptację Zamawiającego. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z załączoną dokumentacją, projektem budowlanym wraz z wyjaśnieniami rozbieżności i uzupełnieniami do kosztorysu i projektu na budowę, oraz Decyzją Nr 80/2011 z dnia 20.05.2011r. - Pozwolenie na budowę domu Sportowca przy ul. Langowicza w Międzychodzie na działce nr 458. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem ostatecznej oferty przeprowadził wizję lokalną terenu tj. miejsca realizacji zamówienia - działki Nr 458. Za zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia uważa się uzyskanie pozytywnych odbiorów jednostek wymienionych w art. 56 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) oraz pozytywnego odbioru Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu wydanej przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzychodzie. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli min. 5 lat gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane, których pomimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć, a są niezbędne w celu prawidłowego wykonania umowy. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych umową i których zakres finansowy nie przekracza łącznie 50 % wynagrodzenia podanego w umowie, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia dodatkowego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50.000,00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia: 25.07.2011r. do godz. 12:00 a) w pieniądzu na konto Zamawiającego Bank Zachodni WBK O/Międzychód Nr konta 05 1090 1388 0000 0001 1629 3817 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego na okres związania ofertą. Zwrot oraz zatrzymanie wadium reguluje art. 46 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzi przedmiotowy warunek stosownymi dokumentami wymienionymi w rozdziale VI SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także na dowód spełnienia przedmiotowego warunku potwierdzi, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 3 roboty budowlane zbliżone wartością oraz zakresem do przedmiotu zamówienia (3 obiekty użyteczności publicznej wraz przyłączami sanitarnymi i elektrycznymi o wartości 1,5 mln zł każda) - potwierdzone należytym wykonaniem umowy, listami referencyjnymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń na minimum 1 budowie związanej z realizacją obiektu użyteczności publicznej o kubaturze zbliżonej do obiektu będącego przedmiotem zamówienia. - instalacyjnych (kierownik robót w branży sanitarnej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) - elektrycznych (kierownik robót w branży elektrycznej, który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oraz potwierdzi, że posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł., potwierdzi, iż zdolność kredytowa lub wysokość środków na koncie Wykonawcy jest nie mniejsza niż 1.500.000,00zł oraz przedstawi dokument, o którym mowa w rozdziale VI B e) SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium, do upływu terminu składania ofert. 3. Kosztorys ślepy, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy wg wzoru załączonego do SIWZ (patrz Załączniki nr 10) 4. Upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty - pełnomocnictwo upoważniające winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Podmioty składające ofertę wspólną, jako konsorcjum lub jako spółka cywilna ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. 5. Inne dokumenty, których wzory załączone są do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru dostawcy w przypadkach określonych w projekcie umowy - załączniku do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mostir-miedzychod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIĘDZYCHODZKI OŚRODEK SPORTU TURYSTYKI I REKREACJI Spółka z o.o. ul. Dworcowa 22, 64-400 Międzychód e-mail: biuro@mostir-miedzychod.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 12:00, miejsce: MIĘDZYCHODZKI OŚRODEK SPORTU TURYSTYKI I REKREACJI Spółka z o.o. ul. Dworcowa 22, 64-400 Międzychód w biurze kierownika hali sportowej MOSTiR.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.