eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Budowa budynku gospodarczego na terenie oczyszczalni ścieków w Sycowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-10

Syców: Budowa budynku gospodarczego na terenie oczyszczalni ścieków w Sycowie.
Numer ogłoszenia: 19226 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o. , ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 062 7855154, faks 062 7855166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgk-sycow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku gospodarczego na terenie oczyszczalni ścieków w Sycowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczego na terenie oczyszczalni ścieków w Sycowie. Projektowany budynek zlokalizowano na terenie działki nr 60 AM 1. Obiekt usytuowano w linii zabudowy wyznaczonej przez istniejące budynki - pomiędzy, którymi zaprojektowano przedmiotowy budynek - oraz w odległości 10 m od budynku administracyjno-socjalnego z częścią magazynową. 1. Opis obiektu: - budynek wolnostojący - parterowy - niepodpiwniczony - murowany - stropodach jednospadowy o konstrukcji prefabrykowanej, pokryty papą na lepiku Budynek przeznaczony będzie na potrzeby gospodarcze Zamawiającego. 2. Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy: 59,00 m2 - powierzchnia użytkowa: 47,50 m2 - kubatura 189,00 m3 3. Dane konstrukcyjno-architektoniczne: - fundamenty - ławy fundamentowe na poziomie 100 cm poniżej terenu. W celu zapewnienia równomiernej pracy na grunt fundamenty należy zbroić prętami 4O 12, strzemiona O 6 co 30 cm, stal A-I i A-II. Całość zalewać betonem klasy B-15 o konsystencji plastycznej. Wymiary ław i stóp fundamentowych przedstawiono na rzucie fundamentów i przekroju pionowym. - ściany - ściany fundamentowe do wysokości 0,30 m ponad poziom terenu zaprojektowano z bloczków betonowych M-6 na zaprawie cementowo-wapiennej. Ściany zewnętrzne zaprojektowano z bloczków gazobetonowych gr. 25 cm na zaprawie cementowo-wapiennej z dwoma słupami żelbetowymi, umieszczonymi w ścianie szczytowej budynku. W celu nawiązania projektowanego budynku do wyglądu istniejących obiektów - zaprojektowano przypory w narożnikach zewnętrznych budynku, od strony frontowej i tylnej. Przypory razem z cokołem należy licować płytkami klinkierowymi w kolorze ciemny brąz. - nadproża - żelbetonowe. - wieńce - na wszystkich ścianach zbrojone prętami 4O 12, strzemiona O 6 co 25 cm i co 15 cm nad otworami. Stal klasy A-I i A-II, beton klasy B-20. Rozmieszczenie wieńcy przedstawiono w części rysunkowej - rzut konstrukcji dachu i przekroju pionowym. - stropodach - prefabrykowany, żelbetowy z płyt dachowych korytkowych. Rozmieszczenie płyt wg rysunku nr A-04. Pokrycie dachowe z papy termozgrzewnej. Kąt nachylenia dachu - 5o - w nawiązaniu do istniejących budynków. - posadzki - betonowe. - izolacje - przeciwwilgociowa pozioma murów i posadzki przyziemia - 2x papa na lepiku izolacja pionowa - 2xAbizol R+P - elementy zewnętrzne - obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej, rynny i rury spustowe z PCV w kolorze ciemny brąz, elewacja - tynk cementowo-wapienny kat. III malowany farbami silikonowymi w kolorze białym, cokół licowany płytkami klinkierowymi w kolorze ciemny brąz. - tynki zewnętrzne - cementowo-wapienne kat. III zatarte na gładko. - bramy i okna - brama o wymiarach 265*200cm, drzwi stalowe o wymiarach 90*200 cm, okno o wymiarach 100*120 cm z profili PCV. - kategoria geotechniczna - w poziomie posadowienia fundamentów zalegają piaski średnie z niewielką domieszką gliny, brak występowania wód gruntowych. Obiekt zaliczony do I kategorii geotechnicznej. Ogólne wymagania dotyczące robót: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarem robót, które są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.sgk-sycow.pl. 2. Okres gwarancji 36 miesięcy. 3. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.32.40 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienie Zamawiający uzna dysponowanie osobami min, 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na następujących warunkach: a) w stosunku do terminu realizacji umowy:zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ;zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze, opady śniegu itp. b) w stosunku do osób:zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; c) inne:w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT;w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji); w przypadku gdy w postępowaniu złożone zostanie odwołanie, Zamawiający przedłuży termin realizacji zadania o czas ponad termin ustawowy na rozpatrzenie odwołania; przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy,zmiany nazwy zadania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgk-sycow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sycowska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Sycowska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Wrocławska 8, 56-500 Syców, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.