eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raczki › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na kwotę zł 2.010.086,00 zł (słownieDwa miliony dziesięć tysięcy osiemdziesiąt sześć złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie - 119.912,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczki w kwocie - 1.890.174 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Raczki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na kwotę zł 2.010.086,00 zł (słownie: Dwa miliony dziesięć tysięcy osiemdziesiąt sześć złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie - 119.912,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczki w kwocie - 1.890.174 zł
Numer ogłoszenia: 192266 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raczki , pl. Kościuszki 14, 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5685925, faks 0-87 5686410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na kwotę zł 2.010.086,00 zł (słownie: Dwa miliony dziesięć tysięcy osiemdziesiąt sześć złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie - 119.912,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczki w kwocie - 1.890.174 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na kwotę zł 2.010.086,00 zł (słownie: Dwa miliony dziesięć tysięcy osiemdziesiąt sześć złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie - 119.912,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczki w kwocie - 1.890.174 zł. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji zamawiającego w dwóch transzach: - I transza na dzień 27 czerwca 2012 r. kwota - 1.500.000 zł (słownie: Jeden milion pięćset tysięcy złotych), - II transza na dzień 27 września 2012 r. - kwota 510.086 zł (słownie: Pięćset dziesięć tysięcy osiemdziesiąt sześć złotych). Spłata kredytu: Spłata kredytu w 60 ratach płatna - ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca stycznia 2013 roku do 29 grudnia 2017 roku. 12 rat płatnych w 2013 roku w kwocie - 16.757 zł, 12 rat płatnych w 2014 roku w kwocie - 8.424 zł, 12 rat płatnych w 2015 roku w kwocie - 25.091 zł, 12 rat płatnych w 2016 roku w kwocie - 58.618 zł oraz 11 rat płatnych w 2017 roku w kwocie - 58.618 zł i ostatnia płatna 29 grudnia 2017 r. - 58.608 zł. Spłata odsetek: Splata odsetek w okresach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca każdego roku. Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP. 3. Zaproponują udzielenie kredytu w terminach i kwotach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Zagwarantują terminy i zabezpieczenie spłaty zaproponowane przez zamawiającego. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, potencjale technicznym oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z tym podmiotami. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że będzie mógł korzystać ze wskazanych zasobów tych podmiotów w okresie wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania oraz, że postawiony warunek jest spełniony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie opierało się na korzystaniu z zasobów innych podmiotów a jednocześnie podmioty te będą uczestniczyły w realizacji części zamówienia, podmioty te zobowiązane są złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2, wskazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, wykonawca składa dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy lub podmiotu są potwierdzane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podmiot. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Obowiązkiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Zamawiający może żądać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowy regulującej ich współpracę a przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą dostarczenie takiej umowy jest obligatoryjne.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raczki.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raczki, 16-420 Raczki, Plac Kościuszki 14.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raczki, 16-420 Raczki, Plac Kościuszki 14 w sekretariacie urzędu, pokój Nr 1.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.