eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica › Zakup ciężkiego samochodu pożarniczego dla OSP Wierzbica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Wierzbica: Zakup ciężkiego samochodu pożarniczego dla OSP Wierzbica.
Numer ogłoszenia: 192257 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146187 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie, tel. 48 618 36 10, faks 48 618 36 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciężkiego samochodu pożarniczego dla OSP Wierzbica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Specyfikacja techniczna dla samochodu pożarniczego typ ciężki 4x4 PN-EN 1846-1: S-2-6-5000-8/3200-1 Podwozie z kabiną: 1.Samochód fabrycznie nowy. Podwozie nie starsze niż z 2013 roku. 2.Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania: rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 z późniejszymi zmianami, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002, wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010r. Dz. U. Nr 85 poz. 553. normy PN-EN 1846-2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm., wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski. Świadectwo dopuszczenia dostarczone najpóźniej w trakcie odbioru techniczno- jakościowego. 3.Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu lub świadectwo zgodności WE zgodnie z odrębnymi przepisami krajowymi odnoszącymi się do prawa o ruchu drogowym. W przypadku, gdy przekroczone zostaną warunki zabudowy określone przez producenta podwozia, wymagane jest świadectwo homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy. 4.Pojazd musi odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2. Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do jazdy, rozkład tej masy na osie oraz masa przypadająca na każdą z osi nie może przekraczać maksymalnych wartości określonych przez producenta pojazdu lub podwozia bazowego. Wysokość całkowita pojazdu nie większa niż 3160 mm. 5.Pojazd powinien być oznakowany i wyposażony w wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu Państwowej Straży Pożarnej urządzenia sygnalizacyjne: nadwozie z kabiną i zabudową w kolorze czerwonym - RAL 3000 żaluzje skrytek w kolorze srebrnym - błotniki i zderzaki w kolorze białym - RAL 9010 lub podobnym - podwozie rama w kolorze czarnym, urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne pojazdu uprzywilejowanego w ruchu: podawanie komunikatów słownych, pneumatyczny sygnał akustyczny z możliwością sterowania przez kierowcę bądź dowódcę - uruchamiany oddzielnym włącznikiem, belkę sygnalizacyjną z dwoma niebieskimi sygnałami błyskowymi LED i napisem STRAŻ, montowaną na dachu kabiny pojazdu oraz pojedynczą lampę niebieską LED z tyłu pojazdu, dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne LED niebieskie z przodu pojazdu, wszystkie lampy ostrzegawcze oraz głośnik zabezpieczone metalowymi siatkami przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi, 6. Pojazd powinien być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 8 Ko­mendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospo­darki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej konkretny numer zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia. 7. Podwozie pojazdu wyposażone w: silnik, kabina i podwozie pojazdu od jednego producenta należy podać markę i model pojazdu, silnik o zapłonie samoczynnym, spełniający normę min. EURO 5, przystawkę odbioru mocy do napędu autopompy, silnik o mocy min. 280 kW, zsynchronizowaną manualną skrzynię biegów o liczbie biegów nie przekraczającej 12, chłodnica oleju skrzyni biegów, stały napęd 4 x 4 , wyposażony w blokadę mechanizmów różnicowych międzykołowych i międzyosiowego, na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła podwójne, ogumienie uniwersalne z bieżnikiem szosowo-terenowym, dostosowane do zmiennych warunków atmosferycznych wielosezonowe, pełnowymiarowe koło zapasowe bez konieczności przewożenia na stałe w pojeździe, układ kontroli hamowania ABS lub równoważny, układ kierowniczy samochodu ze wspomaganiem, zaczep holowniczy służący do holowania przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 t, ze złączami elektrycznymi, zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie, szekle do mocowania lin do wyciągania pojazdu, instalację z zaworem zwrotnym, zakończoną szybkozłączem, do uzupełnienia z zewnętrznego źródła powietrza w układzie pneumatycznym, zawieszenie mechaniczne, konstrukcja zawieszenia ze względu na stałe obciążenie powinna być wzmocniona, w sposób, zapewniający pracę pojazdu bez uszkodzeń we wszystkich warunkach eksploatacji przewidzianych przez producenta - należy podać zastosowane rozwiązania wzmocnień. UWAGA. W przypadku zaoferowania pojazdu z silnikiem EURO-5, wykonawca winien dostarczyć kompletną dokumentację umożliwiającą rejestrację pojazdu w roku dostawy. 8. Kabina. fabrycznie czterodrzwiowa, jednomodułowa, 6-osobowa z układem siedzeń 1+1+4 usytuowanych przodem do kierunku jazdy, zapewniająca dostęp do silnika, o konstrukcji umożliwiającej przeprowadzenie obsługi codziennej bez jej podnoszenia, powierzchnia podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Wyposażenie kabiny. fotele kierowcy i dowódcy z regulacją odległości i pochylenia oparcia, fotel kierowcy dodatkowo z regulacją wysokości, cztery fotele dla załogi siedzącej w tylnym przedziale kabiny wyposażone w uchwyty do mocowania aparatów oddechowych z możliwością odblokowania każdego aparatu indywidualnie. Możliwość jednoczesnego przewożenia aparatów z butlami różnego rodzaju. Konstrukcja dźwigni uniemożliwiająca przypadkowe odblokowanie aparatów np. podczas nagłego hamowania. Zakładanie aparatów w pozycji siedzącej. Dopuszcza się mocowanie aparatu dowódcy zastępu w przedziale sprzętowym, fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, światła LED do jazdy dziennej, zamontowane w reflektorach pojazdu, niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, fabryczny układ klimatyzacji kabiny, reflektor ręczny szperacz zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu do oświetlenia numerów budynków zainstalowany w kabinie, radiotelefon przewoźny dopuszczony do stosowania w sieci PSP w zakresie częstotliwości VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz, nie mniej niż 250 kanałów - 1 szt., radiotelefony nasobne, dopuszczone do stosowania w sieci PSP w zakresie częstotliwości VHF 136-174 MHz, moc 5-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz, nie mniej niż 250 kanałów - 2 szt., latarki w wykonaniu Ex z ładowarkami, np. klasy Vulcan Ex-Atex - 2 szt. antena umieszczona na dachu kabiny przystosowana do pracy w paśmie 149 MHz. 9. Pojazd musi być wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową brzęczyk - sygnał przerywany włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 10. Pojazd wyposażony w wyciągarkę o napędzie elektrycznym i sile uciągu min. 7 t. z liną o długości co najmniej 30 m wychodząca z przodu pojazdu, zgodnie z pkt. 4.2.5.4. Załącznika nr 2 do Rozporządzenia MSWIA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002). 11. Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V, z biegunem ujemnym na masie i dwuprzewodowa w zabudowie kompozytowej. Moc alternatora min. 2400 W i pojemność akumulatorów min. 180 Ah, muszą zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. Zamontowana przetwornica napięcia 24V / 12V. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu zlokalizowany na zewnątrz pojazdu, w pobliżu stopni wejściowych do kabiny załogi, wyłączający wszystkie odbiorniki. 12.Pojazd wyposażony w elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby boczne z przodu i z tyłu. Zabudowa pożarnicza 1.Zabudowa wykonana w całości z materiałów kompozytowych ze zintegrowanymi zbiornikami wody oraz środka pianotwórczego. 2.Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym umożliwiającego pracę załogi oraz przewidzianego do mocowania sprzętu 3.Na podeście roboczym, w tylnej części, należy zainstalować działko wodno - pianowe z możliwością sterowania o regulowanej wydajności min. 3200 dm3/min. Działko wysuwane hydraulicznie do pozycji roboczej, w pozycji transportowej nie zwiększające wysokości całkowitej pojazdu. 4.Pojazd wyposażony w mocowania dla sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Wyposażenie pożarnicze z wyjątkiem sprzętu ujętego w niniejszej Specyfikacji technicznej, zostanie dostarczone przez Zamawiającego Wykonawcy w celu zamocowania w uzgodnionym terminie, tj. pompa szlamowa WT30X -1 szt, wentylator COBRA H34 Model 6 x 160 - 1 szt. drabina D10W na dachu pojazdu - 1 szt.zestaw ratownictwa technicznego LUKAS-COMBI z możliwością zamontowania większego sprzętu - 1 szt. zestaw PSPR1 deski ortop. duża i mała, szyny Klamera, piła spalinowa do drewna - 1 szt. piła do stali i betonu - 1 szt. 5.Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi, wspomaganymi systemem ułatwiającym otwieranie i zabezpieczającym przed samoczynnym zamykaniem, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na jeden klucz. Skrytki w układzie żaluzji 3+3+1. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego. 6.Zlokalizowany z tyłu pojazdu przedział autopompy wyposażony w głośnik z mikrofonem współpracujący z radiotelefonem przewoźnym, umożliwiający prowadzenie korespondencji z przedziału autopompy, 7.Autopompa dwuzakresowa, zamontowana z tyłu pojazdu w zamkniętym żaluzją przedziale posiadającym ogrzewanie i oświetlenie. Autopompa wyposażona w kanały grzewcze, ogrzewana niezależnie z układu chłodzenia silnika pojazdu. Autopompa o parametrach min. 3200 dm3/min. przy ciśnieniu 0,8 MPa i min. 250 dm3/min. przy ciśnieniu 4 MPa dla głębokości ssania 1,5 m wraz z układem wodno-pianowym wyposażonym w system sterowania umożliwiający: regulację automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, automatyczne dozowanie środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy umożliwiające uzyskanie stężeń 3 i 6%. Należy dołączyć kartę katalogową oraz podać typ i producenta autopompy zgodnie ze świadectwem dopuszczenia. 8. Podwozie wyposażone w instalację zraszaczową zgodnie z pkt. 4.2.5.6.4. Załącznika nr 2 do Rozporządzenia MSWIA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002. 9. Zbiornik wody o pojemności nie mniejszej niż 5 m3 wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien posiadać właz rewizyjny; nadciśnienie testowe 20 kPa. Układ napełniania zbiornika wody musi być wyposażony w automatyczny układ zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 10. Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, o pojemności co najmniej 10% pojemności zbiornika wody napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 11. Linia szybkiego natarcia wysokiego ciśnienia długość 60 mb na zwijadle, zakończona prądownicą pistoletową wodno - pianową o regulowanej wydajności z możliwością podawania prądu zwartego i rozproszonego, umieszczona z prawej strony, w tylnej części zabudowy pożarniczej samochodu. System rozwijania i zwijania węża wyposażony w dwa niezależne napędy elektryczny i mechaniczny ręczny. Linia szybkiego natarcia powinna posiadać funkcję umożliwiającą odwodnienie węża bez konieczności jego rozwinięcia przedmuch sprężonym powietrzem. 12. Pojazd powinien być wyposażony w agregat prądotwórczy o mocy min. 2,2 kVA, kompatybilny z zamontowanym w pojeździe masztem oświetleniowym. 13. Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy podłączony do agregatu prądotwórczego, zabudowany na stałe w samochodzie z najaśnicami o łącznej mocy min. 2000 W. Wysokość min. 6,5 m od podłoża, na którym stoi pojazd, z możliwością sterowania najaśnicami w pionie i w poziomie. Stopień ochrony reflektorów masztu min. IP 55. Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować z działkiem wodno - pianowym. Głowica masztu powinna być wyposażona w podstawę stabilizującą jej położenie w pozycji transportowej. 14. Pojazd należy wyposażyć w min. 2 kliny pod koła, zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, przewód do pompowania kół z manometrem, trójkąt ostrzegawczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wawrzaszek iss Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Leszczyńska 22, 26-680 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 740000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 740000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 740000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.