eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Giżycko: Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 192253 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169081 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Giżycko, ul. Słowiańska 2, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299865, faks 087 4299863.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Giżycko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowę budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko w Gajewie ul. Dworska, gmina Giżycko nr geodezyjny działki 306)5 - szczegółowy zakres inwestycji został określony w dokumentacji technicznej, a w szczególności w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. b) Wykonanie instalacji elektrycznych, alarmowych, telewizji przemysłowej, monitoringu, odgromowej, komputerowej, telefonicznej c) Wykonanie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych i instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła d) Wykonanie robót sanitarnych- przyłącza kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej, podziemnej instalacji gazowej i instalacji pionowych kolektorów gruntowych do pomp ciepła e) Roboty związane z ukształtowaniem terenu i urządzeń komunikacyjnych i drogowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załączniki do siwz. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. 5. Określenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45262300-4 Betonowanie, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45262522-6 Roboty murarskie, 45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia, 45262311-4 Betonowanie konstrukcji, 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45410000-4 Tynkowanie, 45262650-2 Roboty w zakresie okładania, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45442100-8 Roboty malarskie, 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 45432210-9 Wykładanie ścian, 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45230000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, 45312330-9 Montaż anten radiowych, 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg, 34928200-0 Ogrodzenia, 45233121-3 Roboty w zakresie budowy dróg głównych. III.2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych 1. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem (parametry) rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. 4. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do siwz dokumentacji technicznej. 5. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu (nierównoważności) zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 7. W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji technicznej. III.3. Inne wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu, wszystkie rysunki wykonawcze sporządzone przez osoby uprawnione według założeń zawartych w dokumentacji technicznej, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia jak również po zakończeniu robót dostarczyć świadectwo energetyczne budynku 2. Koszty za energię elektryczną i pobór wody potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca. Zamawiający udostępni wykonawcy miejsce poboru wody oraz prądu. W związku z powyższym Wykonawca zobligowany będzie do zamontowania na własny koszt podliczników, a rozliczenie za zużyte media nastąpi na podstawie wskazań liczników. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia palcu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów. 5. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. III.4. Informacja o warunkach gwarancji 1. Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5 letniej gwarancji oraz 5 letniego okresu rękojmi. 2. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 10 do siwz, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. 3. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. 4. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.26.23.00-4, 45.23.10.00-3, 45.26.25.22-6, 45.26.23.11-4, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.26.26.50-2, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.43.22.10-9, 45.42.11.60-3, 45.33.00.00-9, 45.23.24.00-6, 45.23.14.00-9, 45.23.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.00.00-0, 45.31.22.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKCESS Starosta i Wspólnicy Spółka jawna, ul. Radzymińska 14, 15-863 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6431729,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4314661,92

  • Oferta z najniższą ceną: 4314661,92 / Oferta z najwyższą ceną: 5353067,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.