eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bulkowo › Modernizacja drogi gminnej gruntowej w miejscowości Krzykosy Gm. Bulkowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Bulkowo: Modernizacja drogi gminnej gruntowej w miejscowości Krzykosy Gm. Bulkowo
Numer ogłoszenia: 192236 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bulkowo, ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2652056, fax 024 2652350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.bulkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej gruntowej w miejscowości Krzykosy Gm. Bulkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja istniejącej drogi gminnej gruntowej od drogi powiatowej o numerze ewidencyjnym nr 112 - w miejscowości Krzykosy gm. Bulkowo przeznaczonej na cele komunikacyjne o długości 820 mb plus skrzyżowanie .10 mb x 2. Roboty do wykonania przy remoncie w/w drogi: a. roboty pomiarowe w terenie równinnym b. karczowanie drzew z uprzątnięciem c. roboty ziemne przy wykonaniu rowu d. wykonanie zjazdów z rur średn. 30 cm e. wyrównanie do profilu f. wykonanie nawierzchni żwirowej szer. 4,5 m grub. 2x 10 cm g .wykonanie wyrównania pobocza pospółką na średnią grub. 20 cm z rozplanowaniem szer.0,50m x 2 h. wykonanie nawierzchni żwirowej grub. 14 cm na zjazdach i. ustawienie znaku A - 7 w km 0 + 150 strona lewa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu. a) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacja lub w skrócie SIWZ. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj: w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizowali co najmniej 2 roboty podobne do przedmiotu zamówienia . W załączeniu należy zamieścić dokumenty ( opinie, referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, żę zamówienia zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania funkcji kierownika robót, kierowników w branżach: budowlanej, wodno - kanalizacyjnej i sanitarnej. 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 2- 4 niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - na załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w zakresie sprawowania funkcji kierownika robot, kierowników robót branżowych - według załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat, ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), o charakterze i złożoności odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, to jest zrealizowanych 2 zadań z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów poprzednich zamawiających lub zleceniodawców wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień - według załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Z informacji zawartych w załączniku nr 5 lub referencji musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca wykonał roboty, których udokumentowania wymaga Zamawiający. 7. Zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ SIWZ. 8. Wypełniony kosztorys ofertowy 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr7 do niniejszej SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę, osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bulkowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.bulkowo.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Bulkowie ul.Szkolna 1 Kod 09-454 Bulkowo pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.