eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 193/Ckt/07/UM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Warszawa: 193/Ckt/07/UM
Numer ogłoszenia: 192226 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, fax 022 6011857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Główna Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 193/Ckt/07/UM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli różnych, chłodziarko - zamrażarki, chłodziarek, elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.13.30.00 - Meble do sypialni, jadalni i salonu Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.30.00 - Meble do sypialni, jadalni i salonu Oryginalny kod CPV: 29.71.11.10 - Chłodziarko-zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki Oryginalny kod CPV: 29.71.11.30 - Chłodziarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.30 - Chłodziarki Oryginalny kod CPV: 29.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 2.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ponadto Wykonawca musi złożyć: 3.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ), dla każdego zadania osobno, łącznie ze specyfikacją ilościowo - cenową (załącznik nr 4 do SIWZ) 4.Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia (opis modelu, dane techniczne charakterystykę tkanin użytych do wykonania asortymentu, sposób konserwacji, przechowywania i.t.p.) 5.W przypadku oferowania rozwiązania równoważnego w zadaniu C, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 1C do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Finansów KGP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 36/38 w pokoju Nr 218 w godzinach 09:00 - 15:00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Biura Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, V piętro, pokój 531 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble tapicerowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEBLE TAPICEROWANE przeznaczone na wyposażenie kwater tymczasowych - wersalka w ilości 32 sztuki, fotel do ławy w ilości 44 sztuki, krzesło tapicerowane w ilości 22 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MEBLE DO SYPIALNI, SALONU I JADALNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEBLE DO SYPIALNI, SALONU I JADALNI przeznaczone na wyposażenie kwater tymczasowych - stół prostokątny w ilości 11 sztuk, ława w ilości 20 sztuk, szafka nocna w ilości 35 sztuk, regał z barkiem w ilości 32 sztuki, szafka RTV w ilości 32 sztuki, szafka ubraniowa w ilości 32 sztuki, stół kuchenny w ilości 17 sztuk, taborek kuchenny w ilości 41 sztuk, szafka kuchenna wisząca 80 cm w ilości 27 sztuk, szafka kuchenna wisząca 60cm w ilości 1 sztuki, szafka kuchenna wisząca 50cm w ilości 1 sztuki, szafka kuchenna stojąca 80cm ilości 16 sztuk, szafka kuchenna stojąca 60cm w ilości 6 sztuk, szafka kuchenna stojąca 70cm w ilości 1 sztuki, wieszak ubraniowy 60cm w ilości 13 sztuk, wieszak ubraniowy 50cm w ilości 3 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Chłodziarko-zamrażarka typu LG GR-B207 TLQA lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarko-zamrażarka typu LG GR-B207 TLQA lub równoważny - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lodówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka szt.1 Urządzenie wolnostojące, przeznaczone do przechowywania cieczy do ZACh CLK KGP.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lodówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka 120-130cm - szt. 14; Lodówka 150-160cm - szt. 4 Urządzenia wolnostojące, przeznaczone na wyposażenie kwater tymczasowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czajnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajnik elektryczny bezprzewodowy szt. 23.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.