eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Montaż i dostawa dźwigu platformowego pionowego oraz dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Kościerzyna: Montaż i dostawa dźwigu platformowego pionowego oraz dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 192224 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1, ul. Sikorskiego 1, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 0-58 686 36 56, fax 0-58 686 35 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs1.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż i dostawa dźwigu platformowego pionowego oraz dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż i dostawa dźwigu platformowego pionowego oraz dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych tj. remont toalet w budynku A I puiętro w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Koscierzynie ul. Sikorskiego 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wniesienie wadium w wysokości 1000 zł do 29 sierpnia 2008r..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wszystkie urządzenia i materiały stanowiące przedmiot zamówienia powinny być zgodne lub równoważne z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Parametry techniczne i użytkowe zastosowanych urządzeń i materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami, opiniami oraz uzgodnieniami dopuszczającymi ich zastosowanie w budynkach użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: *aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, *aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, * aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, * aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy Wykonawca jest podmiotem zbiorowym, - w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: * wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, który zostanie oceniony, jako potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu. * dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. * w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: * polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Wykonawca udzieli i dołączy do oferty, w formie karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 4 do projektu umowy, 3-letniej gwarancji na należyte wykonanie zamówienia, licząc od dnia przekazania protokołem do eksploatacji. - Wykonawca określi, w formie pisemnego oświadczenia, termin płatności za wykonane zamówienie na 14 dni od dnia wystawienia faktury. - Wykonawca złoży wraz z ofertą parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. - Wykonawca złoży wraz z ofertą kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o kosztorys nakładczy (przedmiar robót) stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. - wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzs1.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZS-1 w Kościerzynie ul. Sikorskiego 1 83-400 Kościerzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Kościerzynie ul. Sikorskiego 1 83-400 Kościerzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.