Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 192223 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 161329 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Grochowska, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, fax 022 8373340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy, w rodzajach i ilościach podanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, podzielonym na części od I do VI.3.2 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odnoszących się do danej części. 3.2.1 część I - dotyczy wykonania i dostawy m.in. piłeczek antystresowych, pamięci przenośnej typu PenDrive, długopisów, breloków, smyczy - dokładny opis parametrów jakościowych i ilościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ 3.2.2. część II - dotyczy wykonania i dostawy m.in. kosmetyczek i aktówek - dokładny opis parametrów jakościowych i ilościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ 3.2.3. część III - dotyczy wykonania i dostawy m.in. toreb papierowych - dokładny opis parametrów jakościowych i ilościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ 3.2.4. część IV - dotyczy wykonania i dostawy m.in. karabińczyków, długopisów Twister na szyję, kubków termoizolacyjnych, gier - dokładny opis parametrów jakościowych i ilościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ 3.2.5 część V - dotyczy wykonania i dostawy m.in. kalendarzy - dokładny opis parametrów jakościowych i ilościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ 3.2.6 część VI - dotyczy wykonania i dostawy m.in. atlasu Warszawy - dokładny opis parametrów jakościowych i ilościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ 3.3 Wykonawca dostarczy materiały reklamowe bez dodatkowego wynagrodzenia pod adres wskazany przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. Ww. materiały muszą być dostarczone do Urzędu Pracy m.st. Warszawy przy ul. Ciołka 10A. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały reklamowe do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji i wnieść je do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. 3.5. Wszystkie warunki SIWZ są w równej mierze obowiązujące dla oferty pełnej, jak również oferty złożonej tylko do wybranej części. WYMAGANIA: 1. Zamawiający wyśle zamówienie Wykonawcy na realizację poszczególnych części zamówienia w przeciągu 7 dni od momentu podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbki/wzoru każdego rodzaju produktu wraz z ofertą ( każdej z pozycji wymienionej w Opisie Przedmiotu Zamówienia - w danej części ) do Urzędu Pracy m.st. Warszawy przy ul. Ciołka 10A. 3. Wszystkie projekty materiałów reklamowych muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający akceptuje bądź odrzuca projekty materiałów reklamowych w drodze mailowej w ciągu 48 godz. od momentu otrzymania elektronicznego listu z propozycją projektu od Wykonawcy. 4. Realizacja zamówienia nie może się odbyć bez akceptacji Zamawiającego. 5. Wszystkie projekty nadruków/napisów na artykułach reklamowych muszą być dostarczone do Zamawiającego w formie elektronicznej w formacie pdf bądź zdjęcia w celu ich akceptacji. 6. Po wyborze Wykonawcy i podpisaniu umowy próbki/wzory będą do odebrania w siedzibie Urzędu Pracy m. st. Warszawy przy ul. Ciołka 10A.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46315,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WITTCHEN Sp. zo .o., ul. Ogrodowa 27/29, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22465.50
- Oferta z najniższą ceną: 22465.50 / oferta z najwyższą ceną: 22465.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO - DRUK Sp. j. Andrzej Kowalik i Marek Kufirski, ul.Wolność 2a, 01-018 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7350.00
- Oferta z najniższą ceną: 7350.00 / oferta z najwyższą ceną: 7350.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAUNPOL Sp. z o.o., ul. Annopol 6, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16500.00
- Oferta z najniższą ceną: 16500.00 / oferta z najwyższą ceną: 16500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.