eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej superwidowiska operowego \Napój miłosny\ G. Donizettiego, którego premierowe wystawienie odbędzie się we Wrocławiu (na letniej scenie wodnej) w dniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-28

POZYCJA 19219

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej superwidowiska operowego \Napój miłosny\ G. Donizettiego, którego premierowe wystawienie odbędzie się we Wrocławiu (na letniej scenie wodnej) w dniach: 15-17 czerwca 2007 r. oraz 22-24 czerwca 2007 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Opera Wrocławska, do kontaktów: Malinowska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, fax 081 3708852, e-mail: marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opera.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej superwidowiska operowego \Napój miłosny\ G. Donizettiego, którego premierowe wystawienie odbędzie się we Wrocławiu (na letniej scenie wodnej) w dniach: 15-17 czerwca 2007 r. oraz 22-24 czerwca 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 13. Główne miejsce świadczenia usług: - obszar Polski - obszar Republiki Federalnej Niemiec - obszar Dolnego Śląska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się dwa zadania. Zadanie nr 1:Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna superwidowiska \Napój miłosny\ G. Donizettiego, przeprowadzona w wybranych miastach Polski w okresie od 1 maja do 30 czerwca 2007 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180 cm) Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna superwidowiska \Napój miłosny\ G. Donizettiego, przeprowadzona w wybranych miastach Republiki Federalnej Niemiec w okresie od 15 maja do 10 czerwca 2007r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykorzystanie 500 sztuk billboardów na terenie Polski, oraz 100 sztuk nośników typu citylight na terenie Wrocławia oraz 100 (+/-20%) do 150 (+/-20%)sztuk billboardów na terenie Republiki Federalnej Niemiec 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a w szczególności: -w odniesieniu do zadania nr 1 - przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością, co najmniej 2 kampanie reklamowe na terenie Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard i citylight odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, -w odniesieniu do zadania nr 2 - przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością, co najmniej 2 kampanie reklamowe na terenie Republiki Federalnej Niemiec na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, -dysponują następującymi nośnikami reklamy zewnętrznej: a)w odniesieniu do zadania nr 1 - nośniki typu billboard (wymiary: 504 x 238 cm) w ilości nie mniejszej niż 500 sztuk, w następujących miastach Polski: Wrocław (V: 60-75 sztuk, VI: 40-50 sztuk), Warszawa (V: 60-75 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Kraków (V: 30-40 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Poznań (V: 30-40 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Łódź (V: 30-35 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Opole (V: 10-15 sztuk, VI: 10 sztuk), Dolny Śląsk - pakiet (miasta: Lubin, Strzelin, Kudowa Zdrój, Polanica Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Jelcz Laskowice, Syców, Trzebnica, Żmigród, Niemcza, Świebodzice, Bielawa, Duszniki Zdrój, Złotoryja, Oława, Oleśnica, Zgorzelec): V- 30-40 sztuk, VI- 30-40 sztuk, oraz nośniki typu citylight (wymiary: 120 x 180 cm) w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk - na terenie Wrocławia, b)w odniesieniu do zadania nr 2 - nośniki typu billboard (wymiary: 356 x 252 cm) w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk, w następujących miastach Republiki Federalnej Niemiec: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium (po 20 sztuk +/-20% w każdym z w/w miast) \Dysponować\ na potrzeby niniejszego postępowania definiuje się jako: wynajem, dzierżawa lub własność. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie oraz dokumenty wymienione w dziale IX SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć: - w formie oryginału: 1)oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiego wniosku. 3)w odniesieniu do zadania nr 1 - Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 kampanii reklamowych na terenie Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard i citylight odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w nich usługi (kampanie reklamowe) zostały wykonane należycie, 4)w odniesieniu do zadania nr 2 - Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 kampanii reklamowych na terenie Republiki Federalnej Niemiec na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w nich usługi (kampanie reklamowe) zostały wykonane należycie, 5)w odniesieniu do zadania nr 1 - Wykaz nośników reklamy zewnętrznej typu billboard (wymiary: 504 x 238 cm) w ilości nie mniejszej niż 500 sztuk, w następujących miastach Polski: Wrocław (V: 60-75 sztuk, VI: 40-50 sztuk), Warszawa (V: 60-75 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Kraków (V: 30-40 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Poznań (V: 30-40 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Łódź (V: 30-35 sztuk, VI: 20-25 sztuk), Opole (V: 10-15 sztuk, VI: 10 sztuk), Dolny Śląsk - pakiet (miasta: Lubin, Strzelin, Kudowa Zdrój, Polanica Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Jelcz Laskowice, Syców, Trzebnica, Żmigród, Niemcza, Świebodzice, Bielawa, Duszniki Zdrój, Złotoryja, Oława, Oleśnica, Zgorzelec): V- 30-40 sztuk, VI- 30-40 sztuk, oraz nośników typu citylight (wymiary: 120 x 180 cm) w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk - na terenie Wrocławia, 6)w odniesieniu do zadania nr 2 - Wykaz nośników reklamy zewnętrznej typu billboard (wymiary: 356 x 252 cm) w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk, w następujących miastach Republiki Federalnej Niemiec: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium, po 20 sztuk +/-20% w każdym z w/w miast A)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B)Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C)Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B) stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM) \Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia\ (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp). Termin \Konsorcjum\ oznacza porozumienie cywilno-prawne dwóch lub większej liczby podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a poszczególne podmioty wchodzące w skład Konsorcjum zwane są dalej \Partnerami\. Partner nie jest podwykonawcą (Podwykonawcą jest podmiot, któremu Wykonawca zleca część zadania objętego niniejszym zamówieniem publicznym w ramach zawartej z nim umowy cywilnoprawnej). 1.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - oświadczenie oraz dokument wymienione w dziale IX - pkt 1) -2) SIWZ. 3.W odniesieniu do dokumentów wymienionych w dziale IX pkt 3)- 4) SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden, wspólny dla nich wszystkich dokument. 4.W odniesieniu do dokumentów wymienionych w dziale IX pkt 5)- 6) SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden, wspólny dla nich wszystkich dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena komercyjna (brutto) ekspozycji jednego nośnika typu billboard 15 2. Cena sponsorowana (brutto) ekspozycji jednego nośnika 60 3. Ilość nośników rozliczanych wg ceny sponsorowanejstosunku do całkowitej ilości nośników (podana jako %) 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.wroclaw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2007, godzina 10:15, Wrocław, ul. Świdnicka 35, pok.nr 545, V piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Kampania promocyjna superwidowiska \Napój miłosny\ G. Donizettiego, przeprowadzona w wybranych miastach Polski w okresie od 1 maja do 30 czerwca 2007 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180 cm. 1) Krótki opis: 1) nośniki reklamowe typu billboard (504 x 238 cm): - ilość nośników: 500 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową (01.05.2007r. - 30.06.2007r.), -lokalizacja i ilości nośników: · Wrocław (V- 60-75 sztuk, VI- 40-50 sztuk), · Warszawa (V- 60-75 sztuk, VI- 20-25 sztuk) · Kraków (V- 30-40 sztuk, VI- 20-25 sztuk) · Poznań (V- 30-40 sztuk, VI- 20-25 sztuk) · Łódź (V- 30-35 sztuk, VI- 20-25 sztuk) · Opole (V- 10-15 sztuk, VI- 10 sztuk) · Dolny Śląsk - pakiet (miasta: Lubin, Strzelin, Kudowa Zdrój, Polanica Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Jelcz Laskowice, Syców, Trzebnica, Żmigród, Niemcza, Świebodzice, Bielawa, Duszniki Zdrój, Złotoryja, Oława, Oleśnica, Zgorzelec): V- 30-40 sztuk, VI- 30-40 sztuk, -czas ekspozycji reklam na nośnikach reklamowych: 1 miesiąc od dnia wywieszenia/ montażu reklamy na nośniku 2) nośniki reklamowe typu citylihgt: -ilość nośników: 100 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową (01.05.2007r. - 30.06.2007r.), -lokalizacja nośników: Wrocław, -czas ekspozycji reklam na nośnikach reklamowych: 1 miesiąc od dnia wywieszenia/ montażu reklamy na nośniku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ilość nośników reklamy zewnętrznej typu billboard na terenie Polski: 500 sztuk (504 x 238 cm). Ilość nośników reklamy zewnętrznej typu citylight na terenie Wrocławia: 100 sztuk (120 x 180 cm). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.05.2007; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena komercyjna (brutto) ekspozycji jednego nośnika typu billboard 15 2. Cena sponsorowana (brutto) ekspozycji jednego nośnika 60 3. Ilość nośników rozliczanych wg ceny sponsorowanejstosunku do całkowitej ilości nośników (podana jako %) 25 6) Informacje dodatkowe: nie dotyczy CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Kampania promocyjna superwidowiska \Napój miłosny\ G. Donizettiego, przeprowadzona w wybranych miastach Republiki Federalnej Niemiec w okresie od 15 maja do 10 czerwca 2007 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (356 x 252 cm). 1) Krótki opis: -ilość nośników typu billboard (356 x 252 cm): 100 sztuk (+/- 20%) do 150 sztuk (+/- 20%) -lokalizacja nośników: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium -ilość nośników w poszczególnych miastach: 20 sztuk (+/- 20%) do 30 sztuk (+/- 20%). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00. 3) Wielkość lub zakres: -ilość nośników typu billboard (356 x 252 cm): 100 sztuk (+/- 20%) do 150 sztuk (+/- 20%)zlokalizowanych w miastach: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium -ilość nośników w poszczególnych miastach: 20 sztuk (+/- 20%) do 30 sztuk (+/- 20%). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.05.2007; Zakończenie: 10.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena komercyjna (brutto) ekspozycji jednego nośnika typu billboard 15 2. Cena sponsorowana (brutto) ekspozycji jednego nośnika 60 3. Ilość nośników rozliczanych wg ceny sponsorowanejstosunku do całkowitej ilości nośników (podana jako %) 25 6) Informacje dodatkowe: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.