eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu /SSWiN/ w klasie SA 3, systemu telewizji przemysłowej /CCTV/, systemu kontroli dostępu /SKD/, zabezpieczenia mechanicznego w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Szczecin: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu /SSWiN/ w klasie SA 3, systemu telewizji przemysłowej /CCTV/, systemu kontroli dostępu /SKD/, zabezpieczenia mechanicznego w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 192185 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. "Poczta Polska" Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Szczecinie, Aleja Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4401451, fax 091 4401467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu /SSWiN/ w klasie SA 3, systemu telewizji przemysłowej /CCTV/, systemu kontroli dostępu /SKD/, zabezpieczenia mechanicznego w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu /SSWiN/ w klasie SA 3, systemu telewizji przemysłowej /CCTV/, systemu kontroli dostępu /SKD/, zabezpieczenia mechanicznego w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.20.00 - Systemy ochrony Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają Koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonały w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jedną robotę) odpowiadających swoim rodzajem i wartościom (co najmniej 70 000,00 zł. netto), robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (instalacja SSWiN, CCTV, SKD), dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, a osoby tworzące dokumentację licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, - zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: - autoryzację lub zaświadczenie o posiadaniu uprawnień do obsługi centrali: DSC, SATEL lub ARITECH, - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do instalowania i obsługi cyfrowych rejestratorów VDR-S, - dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia oraz posiadanie autoryzacji w zakresie projektowania i instalowania systemów alarmowych TECHOM lub równoważnych dokumentów Polskiej Izby Systemów Alarmowych (PISA) - (dla co najmniej dwóch osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika A do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót (co najmniej jednej roboty), odpowiadających swoim rodzajem i wartością (co najmniej 70 000,00 zł. brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, a osoby tworzące dokumentację licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, - zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: - autoryzację lub zaświadczenie o posiadaniu uprawnień do obsługi centrali: DSC, SATEL lub ARITECH, - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do instalowania i obsługi cyfrowych rejestratorów VDR-S, - dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia oraz posiadanie autoryzacji w zakresie projektowania i instalowania systemów alarmowych TECHOM lub równoważnych dokumentów Polskiej Izby Systemów Alarmowych (PISA) - (dla co najmniej dwóch osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, al. Niepodległości 41/42, 70 - 940 Szczecin, pok. nr 238 w godz. 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie przy al. Niepodległości 41/42, pokój nr 136 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.