Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Szczecin: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu /SSWiN/ w klasie SA 3, systemu telewizji przemysłowej /CCTV/, systemu kontroli dostępu /SKD/, zabezpieczenia mechanicznego w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 192185 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. "Poczta Polska" Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Szczecinie, Aleja Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4401451, fax 091 4401467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu /SSWiN/ w klasie SA 3, systemu telewizji przemysłowej /CCTV/, systemu kontroli dostępu /SKD/, zabezpieczenia mechanicznego w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu /SSWiN/ w klasie SA 3, systemu telewizji przemysłowej /CCTV/, systemu kontroli dostępu /SKD/, zabezpieczenia mechanicznego w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.20.00 - Systemy ochrony Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają Koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonały w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jedną robotę) odpowiadających swoim rodzajem i wartościom (co najmniej 70 000,00 zł. netto), robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (instalacja SSWiN, CCTV, SKD), dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, a osoby tworzące dokumentację licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, - zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: - autoryzację lub zaświadczenie o posiadaniu uprawnień do obsługi centrali: DSC, SATEL lub ARITECH, - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do instalowania i obsługi cyfrowych rejestratorów VDR-S, - dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia oraz posiadanie autoryzacji w zakresie projektowania i instalowania systemów alarmowych TECHOM lub równoważnych dokumentów Polskiej Izby Systemów Alarmowych (PISA) - (dla co najmniej dwóch osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika A do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót (co najmniej jednej roboty), odpowiadających swoim rodzajem i wartością (co najmniej 70 000,00 zł. brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, a osoby tworzące dokumentację licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, - zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: - autoryzację lub zaświadczenie o posiadaniu uprawnień do obsługi centrali: DSC, SATEL lub ARITECH, - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do instalowania i obsługi cyfrowych rejestratorów VDR-S, - dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia oraz posiadanie autoryzacji w zakresie projektowania i instalowania systemów alarmowych TECHOM lub równoważnych dokumentów Polskiej Izby Systemów Alarmowych (PISA) - (dla co najmniej dwóch osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie, al. Niepodległości 41/42, 70 - 940 Szczecin, pok. nr 238 w godz. 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 12:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie przy al. Niepodległości 41/42, pokój nr 136 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Dostawa stu dwudziestu pompowni ścieków przydomowych przejmujących ścieki z gospodarstw domowych w miejscowości Mikowice.
- Dostawa urządzenia rentgenowskiego służącego do detekcji podejrzanych, potencjalnie niebezpiecznych przedmiotów
- Dostawa siarczanu żelazowego - wartość 12 620 520 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.