eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu ŁęczyckiegoDom Pomocy Społecznej w Karsznicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Łęczyca: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach
Numer ogłoszenia: 192102 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132456 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki, ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach. (z wyłączeniem demontażu i wymiany płytek gresowych na podeście, schodach i pochylniach wejść zewnętrznych oraz wymiany płytek tarasowych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlano-wykonawczy - Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Karsznicach, Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacja solarna, przebudowa instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Karsznicach, Audyt Energetyczny, Kosztorys nakładczy, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzór umowy stanowiące odpowiednio Załączniki Nr 10, 11, 12, 13, 14, 15 oraz nr 6 do SIWZ z zastrzeżeniem opisanych wyżej wyłączeń. Ogólny zarys robót budowlanych do wykonania: a) Modernizacja instalacji c.o. w tym m.in.: montaż zaworów termostatycznych, uzupełnienie izolacji pionów i poziomów, czyszczenie chemiczne instalacji, wykonanie wstępnej regulacji po termomodernizacji budynków, wymiana zbiorników na olej i wymiana kotła. b) Montaż kolektorów słonecznych z zasobnikiem, montaż zaworów, uzupełnienie izolacji poziomów. c) Ocieplenie dachu budynków - z użyciem mat z wełny mineralnej o grubości 20 cm. d) Wymiana okien i drzwi w budynkach. e) Ocieplenie ścian zewnętrznych podłużnych i szczytowych pawilonu styropianem o grubości 14 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/(m*K), metodą bezspoinową oraz wykończenie tynkiem. Współczynnik przenikalności cieplnej U=0,23 W/m2. f) w budynku pałacu: naprawa wypraw tynkarskich zewnętrznych, wzmocnienie pęknięć konstrukcyjnych, montaż nowych elementów sztukateryjnych, malowanie elewacji. g) założenie nowego pokrycia na wszystkich dachach, założenie nowych obróbek blacharskich na dachach. Roboty będą realizowane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 1409) 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, Nr 47, poz. 401) 3. Przepisami techniczno-budowlanymi. 4. Obowiązującymi normami. Podmioty zamierzające sporządzić ofertę jako Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca termomodernizacji i wykonać ewentualne pomiary z natury. Wybrany Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Uwaga: Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym Wykonawca może udzielić gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy. Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie w rozumieniu art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w Załącznikach do SIWZ mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, parametrów technicznych, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów (atesty i dopuszczenia do stosowania, aprobaty techniczne oraz dane techniczne urządzeń, określone przez producenta lub inne dokumenty potwierdzające, że materiały równoważne posiadają odpowiednie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 Nazwy własne materiałów i urządzeń zawartych w projekcie: Instalacja solarna w DPS w Karsznicach - w Projekcie budowlanym Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach - Instalacja solarna, przebudowa instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Karsznicach) zgodnie z zapisem § 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r, poz. 231). W przypadku, gdy z załączonych do oferty dokumentów dotyczących materiałów bądź urządzeń równoważnych będzie wynikało, iż nie posiadają tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych jak wymagane przez Zamawiającego skutkować to będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca robót zobowiązany jest do: - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym realizowane będą roboty budowlane, - wykonania wszelkich robót pomocniczych i towarzyszących, - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp i ppoż., - współpracy z archeologiem, który będzie prowadził nadzór archeologiczny nad robotach budowlanymi związanymi z wykopami fundamentów i przyłącza cieplnego dla solarów. Wykonawca będzie zobowiązany natychmiast powiadomić Zamawiającego o terminie planowanych wykopów pod instalację solarną w celu udostepnienia ich archeologowi do prowadzenia nadzoru archeologicznego, - usuwania na bieżąco odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru. - do zapoznania się i przestrzegania, a także uwzględniania w złożonej ofercie - Planu Zarządzania Środowiskiem stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma budowlana KAR-BUD Karol Kuszczyński, ul. Wiatraki 10, 62-730 Dobra, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1014259,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 972992,34

  • Oferta z najniższą ceną: 972992,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1244771,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.