eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont korytarza I piętra w skrzydle południowym Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Warszawa: Remont korytarza I piętra w skrzydle południowym Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50.
Numer ogłoszenia: 192093 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 154100 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, fax 695-28-62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza I piętra w skrzydle południowym Pałacu Prezydenckiego w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe oraz budowlano-elektryczne na części korytarza I piętra Skrzydła Południowego od strony Korpusu Głównego (na długości 39 mb i o powierzchni 100 m2) - korytarze nr 3b i nr 4b ujęte na rysunkach: w części budowlanej - rys. nr 8 Rzut korytarza skrzydła PD i w części elektrycznej - rys. nr 1 Plan instalacji w korytarzu skrzydła PD. Zawarte w dokumentacji technicznej rysunki dotyczące przedmiotu zamówienia to: - w części budowlanej - rys. nr 8. i nr 9. - w części elektrycznej - rys. nr 1. i nr 4. Ogólnie zakres prac remontowych objęty niniejszym zamówieniem, polega na: - wymianie istniejących warstw podłoża pod posadzką klepkową na nowe (ślepa podłoga, legary drewniane, zasypka izolacyjna), - wymianie istniejącej posadzki klepkowej na nową z zachowaniem rodzaju drewna, kompozycji układu i gabarytów klepki oraz odtworzeniem profilowanych cokolików, - miejscowych naprawach i uzupełnieniach tynku w dostosowaniu do technologii i faktury tynków istniejących, - naprawie i renowacji istniejących sufitów, - wprowadzeniu elementów wystroju sztukatorskiego dla ścian i sufitów, malowaniu ścian i sufitów, - wymianie form (żyrandole) oświetlenia z podłączeniem ich do poszczególnych instalacji, - wymianie wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających wraz z tablicami oświetleniowymi. W ramach poszczególnych etapów należy wykonać dwukrotnie tymczasową szczelną ściankę działową ( w trakcie trwania robót na danym etapie, druga część korytarza musi być dostępna dla użytkowników pomieszczeń). Szczelną ściankę działową należy przestawić wraz ze zmianą etapu tak, aby można było kontynuować prace parkietowe zgodnie z wymogami technologicznymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 389445 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMP Sp. z o.o., ul. Sarmacka 5G, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 389.445,00
  • Oferta z najniższą ceną: 389.445,00 / oferta z najwyższą ceną: 389.445,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.