eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Busko-Zdrój: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 19207 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9787 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, a w tym: 1) długopis metalowy: - automatyczny o metalizowanej chromowanej powierzchni, - kolor obudowy: miks kolorystyczny (czerwony, błękitny, zielony), - z niebieskim wkładem wymiennym, - opakowanie: po 100sztuk , całość w opakowaniu tekturowym zbiorczym - oznakowany dwustronnie techniką graweru laserowego (na powierzchni długopisu): a) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego b) logo Program Regionalny c) herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*, d) herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*, e) hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...* f) napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 2) ołówek automatyczny metalowy: - automatyczny o metalizowanej chromowanej powierzchni, - kolor obudowy: miks kolorystyczny (czerwony, błękitny, zielony), - opakowanie: po 100sztuk , całość w opakowaniu tekturowym zbiorczym - oznakowany dwustronnie techniką graweru laserowego (na powierzchni ołówka): a) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego b) logo Program Regionalny c) herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*, d) herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*, e) hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...* f) napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 3) notes książkowy: - Wymiary około 17cm(szerokość) (?5cm) x24cm(wysokość) (?5cm) - Objętość: min 160 stron(?10cm) - Papier wewnątrz: chamois 80g/m2, wyklejki papier 140g/m2 - Papier wewnątrz: w linie - Część promocyjna na wyklejance z przodu: a) należy umieścić zdjęcia kolorowe z obiektów dot. projektu - zdjęcia należy wykonać we własnym zakresie i propozycje wcześniej uzgodnić z Zamawiającym b) należy również umieścić: - logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - logo Program Regionalny - herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*, - herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*, - hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...* - napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* - Wykończenie: Blok notesu szyty oraz dodatkowo klejony, tasiemka z logo Unii Europejskiej, herb Województwa Świętokrzyskiego, hasło RPOWŚ i nazwa projektu (według wytycznych jak powyżej), oprawa skóropodobna, 4) breloczki z otwieraczami: - metalowy, - minimalne wymiary 8,3x2,8 cm - pakowany w pojedynczy kartonik, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 5) teczki konferencyjne A4 zapinane: - teczka konferencyja wykonana z miękkiej skóry PU (przypominająca prawdziwą skórę). Zawierająca notes formatu A4 -30 stron, uchwyt na długopis trzy przegródki - powierzchnia nadruku 7x2,5 cm. - minimalne wymiary 24,5 x 33 x1,3 cm - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 6) teczki z gumką: - Wykonana z grubej tektury, powlekana folią polipropylenową z czarną wyklejką w środku. Wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, Posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty, przed wypadnięciem.; - minimalne wymiary: 230mm x 310mm x 20mm. - różne kolory - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 7) torby konferencyjne: - torba wykonana jest z poliestru, torba z regulowanym paskiem na ramię i rączki, zapinana na suwak błyskawiczny - minimalne wymiary: 42.7 x 30 x 10cm. - powierzchnia nadruku 7x2,5 cm. - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 8) torby na ramię: - poliestrowa torba na ramię z regulowanym paskiem na ramię i rączką. Torba posiadać ma kieszeń główną zasuwaną na zamek błyskawiczny oraz mniejszą kieszeń z przodu torby również na zamek błyskawiczny, przegródki na długopisy, - pakowane w pojedyncze torebki, - minimalne wymiary 19x6,5x22 cm - powierzchnia nadruku 10x3 cm. - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 9) torby na zakupy: - przestronna i wytrzymala poliestrowa torba na zakupy z dwoma komorami - minimalne wymiary : 43,0 x 40,0 x 20,0 cm. - powierzchnia nadruku 10x3 cm - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 10) torby termiczne: - dwupoziomowa torba-lodówka, - dolna komora powinna posiadać tyle miejsca, aby pomieścić 6 puszek 0,33l; - minimalne wymiary 25cm x 22cm x 17cm; - wyposażona w dwa uchwyty i regulowany pasek do przewieszenia przez ramię, - logotyp umieszczony na torbie, o wymiarach 10 x 3 cm - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 11) torby sportowe: - torba sportowa podróżna - kieszeń główna na zamek błyskawiczny, regulowany - pasek na ramię z miękką poduszeczką na ramię. Torba powinna posiadać dodatkowe rączki/uchwyty. Torba powinna być wykonana z poliestru, nieprzemakalna i powinna posiadać boczne 2 kieszonki - minimalne wymiary 50x20x31xcm - Powierzchnia nadruku 10 x3 zm. - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 12) notatniki A4: - 60- kartkowy, - gramatura papieru: 90g/m2, - kolor papieru: biały, - minimalne wymiary 21,5x 28,8x0,6 cm - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 13) wizytownik stojący: - metalowy, obrotowy, - pakowany w pojedynczy kartonik, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 14) pamięć USB w etui: - materiał: metal, - pojemność: 32GB. - prędkość odczytu zapisu: minimum 20MB - pakowane w pojedyncze kartoniki, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 15) koszulki bawełniane: - gramatura - 205 g/m2 (White: 190g/m2) - MATERIAŁ : 100% bawełny - 60% damskie (rozmiary: S, M, L,XL ) kolory: czarny, czerwony, niebieski, biały, szary - 40% męskie (rozmiary: M, L, XL, XXL ) kolory: czarny, szary, granatowy, biały, - projekt koszulki należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 16) parasolki: - kolory: biały, kremowy, cappuccino, błękit, ciemna zieleń (butelkowa), jasna zieleń, czerwony, jednobarwne, - składane parasolki tzw. torebkowe -automat , - wymiary minimalne po rozłożeniu: O 90cm; - wymiary maksymalne po złożeniu: 27cm (długość); - materiał: wodoodporny, wysokiej jakości nylon, uchwyt metalowy , stelaż z włóknem szklanym, - waga minimalna: 300g - projekt nadruków należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym - powierzchnia nadruku: 10x3 cm - pakowany pojedynczo w pokrowiec ochronny z materiału z którego wykonany jest parasol - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 17) kurtki przeciwdeszczowe: - 60% damskie (rozmiary: S, M, L,XL ) kolory: czarny, czerwony, granatowy, - 40% męskie (rozmiary: M, L, XL, XXL ) kolory: czarny, szary, granatowy - materiał: wodoodporny (min 3000 mm), 100% poliester, - gramatura: 110g/m2 - wysokie parametry oddychalności - niska waga - zapinana na całej długości na zamek błyskawiczny - podszewka z przewiewnej siateczki - wytrzymałe zamki zabezpieczone przed wodą i wiatrem - przykryte listwami materiału. - kaptur z tylną regulacją - wysoki kołnierz dla dodatkowej ochrony przed zimnym wiatrem - elastyczna gumka w mankietach - boczne kieszenie - kurtka powinna być zapakowana w estetyczną torebkę. - projekt kurtki należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym - powierzchnia nadruku 10x3 cm - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 18) nożyczki: - nożyczki biurowe gumowany uchwyt - ostrza ze stali nierzewnej o ergonomicznym kształcie, - minimalne wymiary: 18 cm, - pakowane pojedynczo, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 19) kubki: - porcelanowy o grubości ścianki maksymalnie 1,0mm; - o pojemności około 0,3l, - pakowane w pojedyncze kartoniki, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 20) kubki termiczne: - pojemność min: 0,4l, - z podgrzewaczem, - z możliwością podłączenia do zapalniczki w aucie, - logotyp w postaci graweru laserowego, - pakowany w pojedynczy kartonik, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 21) taśmy miernicze stalowe: - 8-metrowa miarka, - funkcja stop, - mechanizm zwijania - rozmiary minimalne: 8cm x cm8 x 3,5cm, - materiał taśmy: metal, - pakowane w pojedyncze kartoniki, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 22) drogomierz: - materiał: aluminium; - obwód koła około 1 m; - minimalna podziałka: 1 cm; - maksymalny rejestrowany pomiar: 9999,99 m; - w komplecie: pokrowiec, baterie, - wyniki pomiaru wyświetlane w postaci cyfrowej na podświetlanym ekranie; - funkcja Hold do łatwego odczytywania wartości pomiaru drogomierzem; - pamięć na pięć zmierzonych wartości; - odejmowanie wyniku przy ruchu wstecz i dodawanie w przód; - solidne koło pomiarowe z okładziną antypoślizgową i pięcioma szprychami - wygodny uchwyt do prowadzenia pomiarów z funkcją składania do łatwego przechowywania i transportowania - hamulec do blokowania koła i odczytu - boczna podpórka do odstawiania nieużywanego koła pomiarowego; - miękki pokrowiec transportowy 23) dalekomierz elektroniczny: - zintegrowana kamera z 4-krotnym powiększeniem umożliwiającym pomiary nawet w słoneczne dni, - odporność na pył i polewanie strumieniem wody, zgodnie z normą IP65, - 200 metrowy zasięg dzięki technologiiPower Range Technology oraz trybowi LongRange; - czujnik pochylenia 360o do pomiarów nachyleń i wysokości; - funkcja redukcji Smart Horizontal Mode; - wysokościowe pomiary śledzące do pomiarów wysokości drzew, kabli itp.; - bluetooth Smart do transmisji danych wprost do iPhona lub iPada; - wyrazisty i czytelny ekran; - mnogość funkcji pomiarowych i obliczeniowych prostych w obsłudze; - wbudowany kalkulator; - podświetlany 3-liniowy ekran; - automatyczna i wielofunkcyjna stopka; - wyposażenie: pokrowiec, pasek na rękę, baterie, instrukcja obsługi, skrócona instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, certyfikat; 24) skarbonki: - rozmiary minimalne: 10cm x 10cm x 10cm, - materiał: plastik, - pakowany w pojedynczy kartonik, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 25) kredki: - drewniane, ołówkowe, 12 kolorów, o przekroju zaokrąglonego trójkąta o średnicy wkładu 3 mm - posiadające mocne i niełamliwe grafity, odporne na wodę i blaknięcie, - należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego, 26) reklamówki: - minimalne wymiary 30cm x 45cm x7,0 cm; - materiał: folia LDPE, (polietylenowa torba reklamowa bez zakładki górnej z wyciętym uchwytem i podklejką DKT oraz zakładką spodnią). - powierzchnia nadruku 20x7 cm Na wszystkich powyższych artykułach należy umieścić: - logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - logo Program Regionalny - herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*, - herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*, - hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...* - napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* Materiały należy opracować zgodnie z wytycznymi Programu umieszczonymi na stronie internetowej http://www.rpo-swietokrzyskie.pl *Obowiązki Beneficjentów w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych* Wyceny należy dokonać w oparciu o załącznik nr 7 - uwzględniający ilość poszczególnych materiałów. W cenie zamówienia należy uwzględnić koszty dostarczenia zapakowanych materiałów do siedziby Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres prac określają: 1) WZÓR UMOWY - załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Zestawienie ilości materiałów promocyjnych - załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz, R. Fedorowicz, ul. 3 Maja 11/10, 35-030 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52273,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61304,43

  • Oferta z najniższą ceną: 61304,43 / Oferta z najwyższą ceną: 66477,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.