eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontów nawierzchni w postaci nakładek bitumicznych 100 kg/m2 w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w PoddębicachZad.1remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z remontem chodnika na drodze nr 710 w miejsco

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Łódź: Wykonanie remontów nawierzchni w postaci nakładek bitumicznych 100 kg/m2 w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Poddębicach: Zad.1: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z remontem chodnika na drodze nr 710 w miejscowości Szadek Zad. 2: remont w postaci nakładki bitumicznej na drodze nr 708 w miejscowości Stryków Zad. 3: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z uzupełnieniem poboczy, renowacją rowów i oznakowaniem poziomym na drodze nr 703 na odcinku Łęczyca - Witaszewice
Numer ogłoszenia: 192062 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni w postaci nakładek bitumicznych 100 kg/m2 w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Poddębicach: Zad.1: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z remontem chodnika na drodze nr 710 w miejscowości Szadek Zad. 2: remont w postaci nakładki bitumicznej na drodze nr 708 w miejscowości Stryków Zad. 3: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z uzupełnieniem poboczy, renowacją rowów i oznakowaniem poziomym na drodze nr 703 na odcinku Łęczyca - Witaszewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów nawierzchni w postaci nakładek bitumicznych 100 kg/m2 w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach Zadanie 1: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z remontem chodnika na drodze nr 710 w miejscowości Szadek km 34+070 - 34+634 Zadanie 2: remont w postaci nakładki bitumicznej na drodze nr 708 w miejscowości Stryków km 22+307 - 22+930 Zadanie 3: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z uzupełnieniem poboczy, renowacją rowów i oznakowaniem poziomym na drodze nr 703 na odcinku Łęczyca - Witaszewice w km 31+967 - 39+150.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 2 500,00 PLN Zadanie 2: 2 500,00 PLN Zadanie 3: 25 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. Idw. musi spełniać każdy z Wykonawców. -Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ustawy Pzp. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.2. Idw. muszą spełniać łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. - Warunki szczegółowe -Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)Średni przychód za dwa ostatnie lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: a)Zadanie 1 i 2 - nie jest wymagany do udokumentowania, b)Zadanie 3 - 3,7 mln PLN, 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: a)Zadanie 1 i 2 - nie jest wymagane do udokumentowania, b)Zadanie 3 - 0,7 mln PLN, 3)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej: a) Zadanie 1 i 2 - po 0,25 mln PLN dla każdego zadania odrębnie b) Zadanie 3,0 mln PLN, Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert. W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie, wymagania należy sumować. -Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 6.2.1. Idw. spełniają łącznie. -Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie tu określonym: Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej. -Minimalne doświadczenie zawodowez okresu ostatnich 5 lat -Specjalność drogowa Kierownik budowy 1 osoba. Jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: uprawnienia wykonawcze drogowe właściwe dla przedmiotu zamówienia i posiada ubezpieczenie oc w związku z pełnieniem funkcji, o której mowa powyżej Był kierownikiem budowy/robót w związku z remontem, przebudową lub rozbudową drogi klasy technicznej min. Z przez okres min. 6 miesięcy i zrealizował (dotyczy: Zadania 1 i 2) co najmniej jedno zadanie z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych. -Specjalność instalacyjna w zakresie sieci wod.- kan, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych - dotyczy Zadania 1 i Zadania 2 Kierownik robót 1 osoba. Jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: uprawnienia wykonawcze w zakresie sieci wod.- kan. Wykonawca może przedstawić uprawnienia odpowiadające wymaganym wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów w tym zakresie. -Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.2. Idw. -Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: -Wytwórnia mas bitumicznych stacjonarna o mieszaniu ciągłym o wydajności min. 100 Mg/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości (zgodnie z normą i zapisami STWiORB) - max. 2 godz. od załadowania do wbudowania, wyposażona w izolowany termicznie silos gotowej mieszanki o pojemności nie mniejszej niż połowa wydajności godzinowej sterowana komputerowo, pracująca w oparciu zwrotne potwierdzenia wydanych poleceń, i z rejestratorem podstawowych parametrów pracy wytwórni (godzina i minuta wykonania zarobu, ilości naważanych składników, czas mieszania kruszywa na sucho, czas mieszania po dodaniu asfaltu oraz temperatura gotowej mieszanki każdego zarobu na wyjściu z mieszalnika), oddzielnie dla każdego cyklu, np. w postaci wydruku., naważanie w tym także wstępne - wagowe zautomatyzowane 1szt. -Rozkładarka gąsienicowa, wyposażona w elektroniczny układ sterowania grubością wbudowywanej warstwy oraz posiadająca urządzenia do podgrzewania spoiny podłużnej 1 szt. -Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych a) stalowy walec gładki - 9 Mg - 1 szt b) walec ogumiony ciężki 16 Mg - 1 szt -Frezarka o szer. frezu min. 1,0 m - 1 szt -Szczotka mechaniczna (urządzenie dwuszczotkowe zgodnie z zapisami STWiORB) - 1 szt -Skrapiarka lepiszcza z końcówką do ręcznego spryskiwania - 1 szt -Koparka - 1 szt -Samochody samowyładowcze o ładowności min. 12 Mg, wyposażone w plandeki do przykrywania mieszanki podczas transportu - 3 szt -Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.3.Idw. -Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej 2 zadania porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. polegające na remoncie, przebudowie lub rozbudowie drogi klasy technicznej min. G z ułożeniem warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej: - w zakresie Zadania 1 i 2 - z regulacją pionową urządzeń, - w zakresie Zadania nr 3 - przy czym wartość każdego z zadań nie była niższa niż 1,8 mln PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert. -Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.4. Idw. Ocena wg. zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Rozdziału. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: -Dla Zadania 3: Część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 6.2.1.1) Idw. -Dla Zadania 3 - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 6.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż w pkt. 6.2.1.3) IdW. -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszego Rozdziału (dla osób, dla których jest to wymagane). Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie stosownych uprawnień i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności, dla których jest ono wymagane). Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. -Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2. Idw. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 7.3. Idw., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7.3. winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 7.1. Idw. Dokumenty wymienione w pkt 7 Idw. sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2. oraz 7.3. Idw. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; -oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. Idw. winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. -dokumenty wymienione w pkt 7.2. Idw. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt 6.2. Idw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z remontem chodnika na drodze nr 710 w miejscowości Szadek km 34+070 - 34+634.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z remontem chodnika na drodze nr 710 w miejscowości Szadek km 34+070 - 34+634.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: remont w postaci nakładki bitumicznej na drodze nr 708 w miejscowości Stryków km 22+307 - 22+930.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: remont w postaci nakładki bitumicznej na drodze nr 708 w miejscowości Stryków km 22+307 - 22+930.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z uzupełnieniem poboczy, renowacją rowów i oznakowaniem poziomym na drodze nr 703 na odcinku Łęczyca - Witaszewice w km 31+967 - 39+150.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: remont w postaci nakładki bitumicznej wraz z uzupełnieniem poboczy, renowacją rowów i oznakowaniem poziomym na drodze nr 703 na odcinku Łęczyca - Witaszewice w km 31+967 - 39+150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.