eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum - Sośnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-03

Ogłoszenie nr 19205 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.

Gliwice: Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum - Sośnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329268 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 337939-2016, 341489-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa  21, 44100   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27, e-mail za@um.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gliwice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum - Sośnica

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZA.271.86.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie dotyczy budowy I etapu trasy rowerowej Centrum-Sośnica, obejmującego odcinki A1, A2, A3, A4, A5 i B, od skrzyżowania ul. Leona Berbeckiego z ul. Wybrzeże Armii Krajowej do ul. Akademickiej. 2. Przedmiotem umowy jest wykonanie: 1) trasy rowerowej na odcinku A1 - od skrzyżowania ul. Leona Berbeckiego z ul. Wybrzeże Armii Krajowej do ul. Zwycięstwa po istniejącym ciągu pieszo - rowerowym, 2) trasy rowerowej na odcinku A2 - od ul. Zwycięstwa do ul. Dworcowej po istniejącym ciągu pieszo - rowerowym, 3) trasy rowerowej na odcinku A3 - od ul. Dworcowej do ul. Częstochowskiej, po istniejącym ciągu pieszo-rowerowym, przebudowa ulicy na skrzyżowaniu trasy z ulicą Dworcową, 4) trasy rowerowej na odcinku A4 - od ul. Częstochowskiej do ul. S. Konarskiego, po istniejącym ciągu pieszo-rowerowym, 5) trasy rowerowej na odcinku A5 - od ul. S. Konarskiego do kładki nad rzeką Kłodnicą, po istniejącym ciągu pieszo-rowerowym, 6) trasy rowerowej na odcinku B - od kładki nad rzeką Kłodnicą do ul. Akademickiej, po obrzeżu Parku Chrobrego, 7) przebudowy sygnalizacji świetlnej na przecięciu trasy rowerowej z ul. Częstochowską, 8) przebudowy sygnalizacji świetlnej na przecięciu trasy rowerowej z ul. S. Konarskiego, 9) oznakowania organizacji ruchu na odcinkach A1-A5, B i C, 10) wymiany studni, wpustów i przykanalików kanalizacji deszczowej, 11) zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej, 12) prac przygotowawczych, robót ziemnych i innych prac towarzyszących, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 13) zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 766/2016 z dnia 23.06.2016 r.(dotyczy odcinka B), 2) Dokumentacji sporządzonej przez firmę DROTECH Danuta Chlipalska, 44-100 Gliwice, ul. Kochanowskiego 27/27 tj: a) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek A1 [PBW-A1] b) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek A2 [PBW-A2] c) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek A3 [PBW-A3] d) Projekt budowlano - wykonawczy - trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek A3 ul. Dworcowa i ul. Cżęstochowska [PBW-A3 Dworcowa i Częstochowska] e) Projekt budowlano - wykonawczy- Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek A4 [PBW-A4] f) Projekt budowlano - wykonawczy- Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek A5 [PBW-A5] g) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek B [PBW-B] h) Projekt budowlano -wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przecięciu Trasy Rowerowej z ul. Częstochowską i) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum - Sośnica - Przebudowa sygnalizacji świetlnej na przecięciu Trasy Rowerowej z ul. Konarskiego j) Projekt wykonawczy Projekt trasy rowerowej na odcinku Centrum-Sośnica w Gliwicach ORGANIZACJA RUCHU k) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych l) Przedmiar robót Uwagi: - dla projektów, o których mowa w lit. a) - f) dokonano zgłoszenia robót budowlanych. W zasobach zamawiającego dostępne są do wglądu egzemplarze ostemplowane przez organ, - dokumentacja projektowa uwzględnia wymogi w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: a) zgodzie na wejście w teren i określenie warunków Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych dotycząca odcinka B (nr kor. MZUK.5330.2016 z dnia 23.02.2016r.), b) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Komendą Miejską Policji - Wydział Ruchu Drogowego, pismo nr RD-IR-81/16 z dnia 23.03.2016 r., c) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Zarządem Dróg Miejskich w Gliwicach- pismo nr ZDM.4210.19.2016.GA, PU.7220.249.2016.MD z dnia 30.05.2016 r., d) uzgodnieniu dokumentacji z Wydziałem Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych UM Gliwice - pismo nr kor. UM.198625.2016/AH z dnia 31.03.2016r., e) uzgodnieniu z Wydziałem Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług komunalnych przestawienia słupów oświetleniowych na ul. Konarskiego oraz na ul. Częstochowskiej w związku z projektem sygnalizacji świetlnej na trasie rowerowej na odcinku Centrum - Sośnica w Gliwicach- pismo kor. nr UM.259029.2016 z 25.04.2016 r., f) umowie użyczenia nr 36/AG/RR/2016 z dnia 11.04.2016 zawartej pomiędzy Politechniką Śląską, 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A i Miastem Gliwice ( fragment działek nr 151/1 i 39/4, obręb Politechnika), g) aneksie nr 2 do umowy dzierżawy nr GN-72243/00008/04/B dotyczącej działki nr 151/2, obręb Politechnika spisany w dniu 05.04.2016 r. pomiędzy miastem Gliwice, a Politechniką Śląską, h) zgodzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10, ul. Zimnej Wody 8 na przeprowadzenie trasy rowerowej przez działkę nr 153, obręb Politechnika - trwały zarząd ZSO nr 10 - pismo nr ZSO Nr 10.061/117 2015.06.26. II. Uwagi i inne wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia 1.Przedstawione w dokumentacji projektowej (załączniku nr 6 do SIWZ) wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 2. Dla przedmiotowego zakresu zadania zostały wydane decyzje administracyjne, uzgodnienia w związku z czym Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w wydanych decyzjach, uzgodnieniach, opiniach i innych dokumentach dotyczących przedmiotowego zadania. 3. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać drogi dojazdowe i chodniki w czystości. 4. Wszystkie istniejące elementy małej architektury, takie jak ławki, śmietniki tablice ogłoszeniowe oraz pozostałe należy po zakończeniu robót doprowadzić do stanu pierwotnego. Uszkodzone elementy małej architektury należy wymienić na koszt Wykonawcy. 5. Prace w pobliżu czynnych urządzeń oświetleniowych należy prowadzić pod nadzorem branżowym TAURON Dystrybucja Serwis Region Gliwice (ul. Berbeckiego, Al. Przyjaźni od Berbeckiego do ul. Dworcowej, ul. Dworcowa, ul. Częstochowska oraz firmy Obi Complex Rafał Zgoda z Żor (Al. Przyjaźni od ul. Dworcowej do Częstochowskiej, łącznik ul. Częstochowska/Konarskiego, Konarskiego, łącznik Konarskiego/Zimnej Wody, Zimnej Wody). Prace w pobliżu innych urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać pod nadzorem dysponentów tych urządzeń. 6. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na odcinku B wystąpi do Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych o pełnienie nadzoru branżowego i wydanie zgody na wjazd na teren parku z podaniem nr rejestracyjnych samochodów. 7. W przypadku uszkodzenia systemów korzeniowych drzew Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za utrzymanie żywotności uszkodzonych drzew przez okres 3 lat od daty zakończenia prac. 8. Po zakończeniu prac teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. 9. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 10. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo- rzeczowo- finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia Umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ. 11. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego, w roli "Inżyniera Kontraktu" do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia "Inżyniera Kontraktu" Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranym inspektorem nadzoru inwestorskiego. 12. Zamawiający informuje, że w 2016 r. zamierza przeznaczyć na wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonanych robót budowlanych kwotę nie większą niż 250 000,00 zł brutto. Wymagany termin gwarancji: min. 36, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, , Wymagany termin rękojmi: min. 36, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45222000-9, 45311200-2, 45231300-8, 45111000-8, 45231000-5, 45232400-6, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1869104.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów Spółka Akcyjna,  drogi@pruim.gliwice.pl,  ul. Nad Bytomką 1,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2314502.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2314502.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4252039.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Zakład Inżynierii Ruchu - Systemy Sterowania Ruchem - R. Balcer i Spółka - Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 5, 41-902 Bytom: przebudowa sygnalizacji świetlnej na przecięciu trasy rowerowej z ul. Częstochowską i z ul. Konarskiego; 2. Dromar sp. z o.o., ul. Strzemieszycka 141, 42-530 Dąbrowa Górnicza: nawierzchnia gumowo-bazaltowa na panelach polipropylenowych, krawężniki, obrzeża


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.