eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Usługa - szkolenie Operator koparko ładowarki kl. III dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu:VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Legionowo: Usługa - szkolenie Operator koparko ładowarki kl. III dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu:VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 192034 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie , Aleja 3 Maja 28, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774 08 66, faks 22 774 08 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opslegionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - szkolenie Operator koparko ładowarki kl. III dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu:VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko ładowarki kl. III w wymiarze min. 176 godzin na jednego uczestnika dla max. 10 osób uczestników projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie pt. Złap swój sukces! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Miejsce odbywania szkolenia: miasto Legionowo, woj. mazowieckie lub inna miejscowość oddalona do 100 km od miasta Legionowo. W przypadku zajęć odbywających się poza terenem miasta Legionowo, woj. mazowieckie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia codziennego bezpośredniego dowozu z Legionowa do miejsca szkolenia i z powrotem. Koszt ewentualnego dowozu ponosi Wykonawca. 3.Przeprowadzenie badań lekarskich w celu uzyskania orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu w tym wykonywania zadań operatora koparko ładowarki kl. III i pokrycia ich kosztu 4.Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia teoretycznego i praktycznego przygotowania do prawidłowej obsługi i użytkowania koparko-ładowarki kl.III, niezbędnego do podjęcia zatrudnienia w tym zakresie. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć w formie kształcenia na odległość. 6.Program szkolenia dla grupy powinien obejmować następujące zagadnienia: 1)użytkowanie eksploatacyjne, 2)dokumentacja techniczna, 3)bezpieczeństwo i higiena pracy, 4)podstawy elektrotechniki, 5)silniki spalinowe, 6)elementy hydrauliki, 7)budowa koparko-ładowarki, 8)technologia robót, 9)zajęcia praktyczne. Program szkolenia musi być zgodny z programem nauczania opracowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. UWAGA: Szczegółowe harmonogramy zajęć Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 7.Wykonawca zapewni realizację szkolenia zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz.1263). 8.Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia ukończenia kursu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. 2012, poz. 186). 9.Szkolenie kończy się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz uzyskaniem świadectwa i wpisu do książki operatora maszyn roboczych potwierdzającego uzyskane kwalifikacje w zakresie obsługi koparko-ładowarki kl.III. Wykonawca pokrywa koszt egzaminu. 10.Wykonawca opłaci egzamin przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie wszystkim uczestnikom, którzy ukończyli szkolenie oraz złożyli Wykonawcy deklaracje o przystąpieniu do egzaminu. 11.Dopuszcza się modyfikację programu szkolenia, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. 12.Zajęcia mają być prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów. Na zajęciach należy wykorzystać materiały dydaktyczne typu podręczniki lub skrypty tematyczne, foliogramy lub prezentacje multimedialne, oprogramowanie komputerowe dotyczące zakresu szkolenia oraz sprzęt i narzędzia niezbędne do zajęć praktycznych. 13.Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 14.Każdy z uczestników musi otrzymać, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia nie podlegające zwrotowi niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręcznik lub skrypt tematyczny, notatnik i długopis. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych. 15.Szkolenie powinno być zrealizowane w dni robocze powszednie od poniedziałku do piątku,z pominięciem sobót, niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 30 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu. 16.Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, licząca 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny. 17.Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach 8.00 - 18.00 i nie powinny przekraczać 8 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia szkolenia. 18.Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). 19.Zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych oraz zapewnionym zapleczem sanitarnym zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w tym zakresie. Pomieszczenie do prowadzenia zajęć szkoleniowych powinny być dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, powinno być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub flipchart, komputer lub laptop z projektorem multimedialnym lub rzutnik; niezbędne meble biurowe (stoły, krzesła). 20.Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewniony catering w dniach zajęć teoretycznych i praktycznych w ilości odpowiadającej ilości osób biorących udziału w szkoleniu. Catering obejmuje jeden gorący posiłek tj: zupę, drugie danie i napój oraz kawę, herbatę, zimne napoje i ciasteczka - dostępne w trakcie przerw. Dostawa posiłków powinna się odbywać przy zachowaniu podstawowych norm sanitarnych i BHP. Posiłki zapewnione przez Wykonawcę powinny być świeże, zdrowe i sycące. 21.Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest ponadto do: 1)informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)niezwłocznego informowania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika, przerwaniu lub rezygnacji przez uczestnika ze szkolenia oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg szkolenia i realizację umowy, 3)przygotowania i wydania uczestnikom, którzy ukończyli szkolenie zaświadczeń informujących o uczestnictwie w szkoleniu współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007-2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym, 4)prowadzenia dokumentacji zajęć w tym przekazanych przez Zamawiającego: dziennika zajęć, list obecności uczestników szkolenia, listy potwierdzającej korzystanie uczestników szkolenia z cateringu, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, list potwierdzającej odbiór zaświadczeń o ukończeniu i uczestnictwie w szkoleniu, 5)przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po przeprowadzonym szkoleniu - wzór ankiety stanowi załącznik nr 11, 6)prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie, 7)do promocji projektu poprzez oznaczenie miejsc zajęć, środków i materiałów dydaktycznych oraz wszelkich opracowanych na potrzebę prawidłowej realizacji zadania materiałów logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz logo Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie i Gminy Legionowo jako realizatorów projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy. 4.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów bhp. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić profesjonalną kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie szkolenia. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody - zmiany osób przeprowadzających szkolenie. W takim przypadku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez te osoby warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby dokumentacyjne projektu. 9.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawca nastąpi po zakończeniu szkolenia wszystkich wskazanych przez Zamawiającego uczestników, wypełnienia postanowień umowy i przekazania Zamawiającemu w ciągu 3 dni, licząc od dnia zakończenia szkolenia całej wymaganej dokumentacji w tym: -dziennika zajęć, -ankiet ewaluacyjnych uczestników szkolenia, -list obecności uczestników szkolenia, -list potwierdzających korzystanie uczestników szkolenia z cateringu, -listy potwierdzającej odbiór przez uczestników szkolenia materiałow dydaktycznych i piśmienniczych, -kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem orzeczeń o których mowa w § 3 ust.3 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, -kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem zaświadczeń o których mowa w § 3 ust.8 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, -kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem zaświadczeń o których mowa w § 3 ust.21 pkt.3 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, -deklaracji uczestników szkolenia o przystąpieniu do egzaminu kończącego szkolenie o którym mowa w § 3 ust.9 SIWZ, -kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem protokołu z egzaminu kończącego szkolenie o którym mowa w § 3 ust.9 SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 Posiadania przez Wykonawcę zgodnie z art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy aktualnego wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 2. Posiadania przez Wykonawcę aktualnego upoważnienia do prowadzenia szkolenia operatorów maszyn w zakresie odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu wydanego przez Centrum Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania co najmniej 2 osobami wyznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają wykształcenie minimum średnie zawodowe, uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym zakresie tematycznym, posiadającymi co najmniej roczny staż pracy związanym z przedmiotem zamówienia lub przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia grupowe odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania zgodnie z art. 22 ust.1. 2) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiają w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) oświadczenia osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą nie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym, 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. 6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego upoważnienia do prowadzenia szkolenia operatorów maszyn w zakresie odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu wydanego przez Centrum Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy w stosunku do złożonej oferty mogą nastąpić tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenia wynagrodzenia określonego w § 13, 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku uczestniczenia w szkoleniu mniejszej liczby uczestników niż określona w § 3 ust.2 o cenę brutto za szkolenie jednego uczestnika.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opslegionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Aleja 3 Maja 28 05-120 Legionowo pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Aleja 3 Maja 28 05-120 Legionowo w sekretariacie, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.