eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › na obsługę i udzielenie długoterminowego kredytu złotowego bankowego związanego z przebudową stacji uzdatniania wody w Dziekanowicach, gmina Łubowo



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Łubowo: na obsługę i udzielenie długoterminowego kredytu złotowego bankowego związanego z przebudową stacji uzdatniania wody w Dziekanowicach, gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 192027 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łubowo, Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4275930, faks 061 4275858.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na obsługę i udzielenie długoterminowego kredytu złotowego bankowego związanego z przebudową stacji uzdatniania wody w Dziekanowicach, gmina Łubowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy zaciągnięty na okres 8 lat w wysokości 1.300.000,00 PLN z przeznaczeniem na rozbudowę stacji uzdatniania wody w Dziekanowicach, gmina Łubowo : 1. Wysokość kredytu - 1.300.000,00 PLN 2. Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy kredytowej przez okres 8 lat, a środki finansowe z kredytu zostaną przekazane do dyspozycji Zamawiającego w ciągu trzech dni po podpisaniu umowy, na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w WBS Łubowo 31 9068 0003 0000 0101 4006 5400. 3. Spłata kredytu - po 12 miesięcznej karencji od dnia zakończenia zadania w kwartalnych ratach, na ostatni dzień roboczy miesiąca, a jeżeli ostatnim dniem miesiąca będzie dzień wolny od pracy, zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, w 32 ratach (raty w kwocie zł. 40.625,00 zł.). 4. Spłata odsetek - miesięcznie, w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 30 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od dnia 30.10.2009r. 5. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 6. Termin spłaty kapitału - 32 kwartalnych rat, licząc od dnia 30.11.2010r. 7. Oprocentowanie kredytu - Stawka WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego okres za który naliczane będą odsetki, powiększone o marżę banku. 8. Termin realizacji inwestycji - 24.07.2009r. - 30.11.2009r. 9. Zamawiający zastrzega: - kredyt wykorzystany zostanie na refundację poniesionych wydatków oraz na spłatę faktur i rachunków wystawionych po podpisaniu umowy z bankiem - możliwość spłaty kredytu przed terminem wymagalności bez pobierania prowizji od kwoty podlegającej wcześniejszej spłacie, - możliwość ustalenia nowego harmonogramu spłat kredytu, w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności dotyczących kondycji finansowej po stronie Zamawiającego, których wcześniej nie można było przewidzieć. - w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od wysokości pozostałej do spłaty kwoty kredytu. 10. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: - Uchwałę Rady Gminy Nr XXVII/334/2009 z dnia 10.08.2009r.w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. - Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o możliwości spłaty zaciągniętego kredytu pozostałe dokumenty dostępne są na stronie internetowej www.lubowo.pl - odnośnik BIP, m.in.: - Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2007, 2008 i I półrocze 2009r. - Uchwała Nr XXI/264/2008 Rady Gminy z dnia 29.12.2008r. w sprawie uchwalenia budżetu na rok 2009 ze zmianami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 430000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu, ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 389962.13
  • Oferta z najniższą ceną: 389962.13 oferta z najwyższą ceną: 440725.97
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.