eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego operatora koparko-ładowarki dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Piaski: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego operatora koparko-ładowarki dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski.
Numer ogłoszenia: 192001 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach , ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego operatora koparko-ładowarki dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego operatora koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III dla 12 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaskach, uczestniczących w projekcie PIASKIarka IV - szkolenia dla mieszkańców Gminy Piaski. 1.1 Uczestnik szkolenia w trakcie trwania szkolenia operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III powinien nabyć umiejętności praktyczne i wiedzę teoretyczną przygotowujące do otrzymania uprawnienia operatora koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III. Podczas zajęć na szkoleniu omawiane będą następujące zagadnienia: użytkowanie eksploatacyjne; dokumentacja techniczna; BHP przy obsłudze koparek - ładowarek; podstawy elektrotechniki; silniki spalinowe; elementy hydrauliki; budowa koparek - ładowarek; technologia robót. Część składową szkolenia stanowią zajęcia praktyczne. Cena ofertowa kursu ma zawierać również koszty wyposażenia uczestnika w odzież ochronną dla operatorów kursu. 1.2 Wymagana ilości godzin szkolenia: min. 176 godziny, w tym 60 godzin - zajęcia praktyczne. Godzina kursu = 45 minut. Liczbę godzin dziennie trwania kursu ustala wykonawca - jednakże nie mniej niż 4 godziny dziennie - nie więcej niż 8 godzin dziennie. 1.3 Do przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć, we własnym zakresie, lokal który powinien znajdować się w odległości do 30 km od Piask. Lokal musi spełniać wymogi BHP. 1.4 Wykonawca ma obowiązek zapewnić środek transportu i w całości pokryć koszty przejazdu uczestników szkolenia z Piask do wskazanej miejscowości i z powrotem, albo w przypadku dojazdu uczestnika na szkolenie środkami transportu publicznego pokryć koszt takiego dojazdu do wskazanej miejscowości i z powrotem. 1.5 Część praktyczna szkolenia zawodowego wymienionego w pkt. 1 musi być przeprowadzona na terenie województwa lubelskiego. 1.6 Organizator szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 1.7 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ramowy harmonogram zajęć do akceptacji. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkoleń. 1.9 Na zakończenie szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wystawić, każdemu z uczestników dokument potwierdzający odbycie szkolenia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r., w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, zawierających informacje dotyczące przede wszystkim zakresu szkoleń i liczby godzin szkoleniowych. 1.10 Przeprowadzenie szkolenia, jego program, liczba godzin, wydawanie dokumentów o ukończeniu szkolenia będzie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2001 r. Nr 118, poz. 1263). 1.11 Wykonawca ma obowiązek, w przypadku wygrania przetargu, przechowywać należycie zabezpieczoną wszelką dokumentację związaną z realizowanym zamówieniem przez okres pełnych 10 lat. 1.12 Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest do podania ilości godzin szkolenia objętego ofertą z uwzględnieniem wymaganej minimalnej ilości godzin - 176. Zaproponowanie w ofercie kursu w ilości godzin mniejszej od wymaganej minimalnej ilości godzin, będzie skutkowało odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2) z uwagi na fakt jej niezgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 1.13 Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 1.14 Zajęcia w ramach szkoleń przeprowadzą osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 1.15 Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: - zmiana osób reprezentujących - w przypadku zmian organizacyjnych; - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszt usługi); - sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach ul. Lubelska 80 21-050 Piaski pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach ul. Lubelska 80 21-050 Piaski pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.