eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2012 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Kolbuszowa: Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2012 rok
Numer ogłoszenia: 19199 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338309 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2012 rok.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie prac geodezyjnych na terenie Gminy Kolbuszowa na 2012 rok: 2.1.1 Mapa sys-wys do celów projektowych - inwestycji dróg, sieci uzbrojenia terenu z wymaganym zakresem aktualizacji i wstępnym uzgodnieniem w ZUDP - skala 1:500 lub skala 1:1000 -diazo + 2 odbitki ozalid + na nośniku elektronicznym: - mapa do celów projektowych za 1 hm pod inwestycje drogowe- 1 szt. - za 1 km -1 szt. 2.1.2. Mapa do celów projektowych - aktualizacja - mapa jednostkowa do 1 ha - 3 szt. - następny hektar - 10 szt. 2.1.3. Wznowienie znaku granicznego ze stabilizacją granicznikami betonowymi: - do 2 punktów -2 szt. - za każdy następny punkt - 10 szt. 2.1.4. Opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykaz zmian, mapa): - za pierwszą działkę - 5 szt. - za każdą kolejną działkę - 10 szt. 2.1.5. Pomiar powykonawczy obiektu - 3 odbitki ozalid: - do 10 punktów- 2 szt. - za każdy następny punkt- 10 szt. 2..1.6. Rozgraniczenie nieruchomości: - do 2 punktów - 6 szt. - powyżej 2 punktów - 20 szt. 2.1.7. Podział działek pod obiekty oraz drogi i inne ze stabilizacją granicznikami betonowymi granic podziałowych i granic zewnętrznych: - za pierwszą działkę przy podziale na dwie nowe działki - 15 szt. - za każdą kolejno wydzieloną działkę - 35 szt. 2.1.8. Aktualizacja ewidencji gruntów (weryfikacja użytków) - pierwsza działka - 4 szt. - działka następna - 10 szt. Podane wyżej ilości należy traktować szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia usług w przypadku gdy w ciągu obowiązującej umowy nastąpi ograniczenie usług. Z tytułu ograniczeń nie przysługują jakiekolwiek konsekwencje finansowe i odszkodowania. - Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb. - Cena za świadczenie usług obejmuje wszystkie czynności określone w obowiązujących przepisach. - Terminy realizacji poszczególnych usług geodezyjnych zostaną określone przez Zamawiającego w umowie. W przypadku zwłoki w realizacji zlecenia; Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca określi ceny na wszystkie pozycje podane w formularzu oferty uwzględniając informacje zawarte w SIWZ. Wynagrodzenie za wykonane prace przekazane protokołem zdawczo - odbiorczym będzie przekazywane przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMPAS, ul. Kochanowskiego 10, 39-310 Radomyśl Wielki, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.