eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Budowa budynku zaplecza szatniowo - socjalnego przy Domu Strażaka w Bystrej - stan surowy otwarty.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Wilkowice: Budowa budynku zaplecza szatniowo - socjalnego przy Domu Strażaka w Bystrej - stan surowy otwarty.
Numer ogłoszenia: 191991 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, fax 033 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku zaplecza szatniowo - socjalnego przy Domu Strażaka w Bystrej - stan surowy otwarty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stanu surowego otwartego budynku zaplecza szatniowo - socjalnego przy Domu Strażaka w Bystrej przy ul. Klimczoka (pomniejszone o roboty związane z wykonaniem fundamentów). 2. Kod CPV: 452-000-00-9 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: A.Przedmiar robót - załącznik A do SIWZ, B.Projekt budowlano-wykonawczy - załącznik B do SIWZ, C.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik C do SIWZ, D. Wzór umowy - - załącznik 8 do SIWZ 4. W przypadku zastosowania zamiennych materiałów, technologii wykonania robót budowlanych (innych niż w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej) wykonawca winien przedłożyć do oferty wykaz tychże materiałów, technologii wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż spełniają one wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a. udokumentuje, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał jako główny wykonawca co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. b. udokumentuje, iż osoba będąca pełnić funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz, że pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę sporządzoną na formularzu (OFERTA PRZETARGOWA) wraz z niżej wymienionymi dokumentami, oświadczeniami i informacjami. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - PZP, zamawiający żąda n/w dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, DOKUMENT DOŁĄCZA OFERENT; - Załącznik nr 1, /oryginał lub kserokopia/ W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda n/w dokumentów: 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - sporządzonego wg Załącznika nr 2, 3. uprawnień budowlanych w do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Załącznik nr 3, DOKUMENT DOŁĄCZA OFERENT; 4. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zmianami/) - Załącznik nr 4, DOKUMENT DOŁĄCZA OFERENT; W celu potwierdzenia, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, DOKUMENT DOŁĄCZA OFERENT; - Załącznik nr 5, Inne dokumenty, oświadczenia i informacje wymagane przez zamawiającego: 6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 6, 7. oświadczenie wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom wraz z wskazaniem tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o braku podwykonawców -sporządzone wg Załącznika 7, 8. zaparafowany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia jako akceptacja zapisów umownych - zaparafowany na Załączniku nr 8, 9. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną, przedmiar robót, specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, DOKUMENT DOŁĄCZA OFERENT; - Załącznik nr 9, 10. zestawienie materiałów, technologii wykonania robót budowlanych innych niż przewidziano w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wraz z dokumentami potwierdzającymi iż spełniają one wymagania określone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej (jeżeli nie dotyczy to oświadczenie oferenta o zastosowaniu materiałów, technologii wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną), DOKUMENT DOŁĄCZA OFERENT; -Załącznik nr 10,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl BIP

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wilkowicach ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice tel. (0-33) 499-00-77 w. 307.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Wilkowicach ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.