eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Przetarg nieograniczony na dostawę błon mammograficznych, rtg, tuszy i tonerów, art. biurowych oraz jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Kłodzko: Przetarg nieograniczony na dostawę błon mammograficznych, rtg, tuszy i tonerów, art. biurowych oraz jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko
Numer ogłoszenia: 191979 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku , ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę błon mammograficznych, rtg, tuszy i tonerów, art. biurowych oraz jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon mammograficznych, rtg, tuszy i tonerów, art. biurowych oraz jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.48.00-7, 32.35.41.10-3, 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6, 30.10.00.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.00.00-3, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2, 33.14.13.20-9, 33.19.41.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - - wadium w wysokości - 1 360 zł Zadanie 2 - - wadium w wysokości - 3 670 zł Zadanie 3 - - wadium w wysokości - 1 320 zł Zadanie 4 - - wadium w wysokości - 740 zł Zadanie 5 - - wadium w wysokości - 600 zł Zadanie 6 - - wadium w wysokości - 75 zł Zadanie 7 - - wadium w wysokości - 1 595 zł Zadanie 8 - - wadium w wysokości - 210 zł Zadanie 9 - - wadium w wysokości - 55 zł Zadanie 10 - - wadium w wysokości - 1 500 zł Zadanie 11 - - wadium w wysokości - 10 zł Zadanie 12 - - wadium w wysokości - 18 zł Zadanie 13 - - wadium w wysokości - 107 zł Zadanie 14 - - wadium w wysokości - 210 zł Zadanie 15 - - wadium w wysokości - 580 zł Zadanie 16 - - wadium w wysokości - 50 zł Zadanie 17 - - wadium w wysokości - 520 zł Zadanie 18 - - wadium w wysokości - 1 040 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli złożona oferta będzie zgodna z wymogami zawartymi w SIWZ, ustawą Prawo Zamówień Publicz-nych a wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli złożona oferta będzie zgodna z wymogami zawartymi w SIWZ, ustawą Prawo Zamówień Publicz-nych a wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli złożona oferta będzie zgodna z wymogami zawartymi w SIWZ, ustawą Prawo Zamówień Publicz-nych a wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli złożona oferta będzie zgodna z wymogami zawartymi w SIWZ, ustawą Prawo Zamówień Publicz-nych a wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli złożona oferta będzie zgodna z wymogami zawartymi w SIWZ, ustawą Prawo Zamówień Publicz-nych a wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmio-tem zamówienia oraz , iż nie jest ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy wykonawcy (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. b) Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 7. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu skła-dek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Odpowiednie świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia ,albo potwierdzenie wpisu do rejestru wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( dotyczy zadań i po-zycji, w których wykonawca ma obowiązek posiadać takie dokumenty ) , oraz katalogi produktów. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubie-gających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych do-kumentów wymienionych w punktach: 1,3,4,5,6,7,8. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o do-puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia . Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej ofertę w formie elektronicznej zapisaną na płycie CD, DVD lub innym nośniku, który można odtworzyć w większości komputerów (załączniki/zadania, na które Wykonawca składa ofertę). W przypadku różnic pomiędzy ofertą w formie papierowej a ofertą w formie elektronicznej Zamawiający przy ocenie będzie brał pod uwagę jedynie ofertę w formie papierowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których nie można było przewidzieć wcześniej a ich wykonanie będzie niezbędne do prowadzenia dalszych prac, lub ich niewykonanie naraziłoby na niewspółmierne straty Zama-wiającego bądź Wykonawcę. 3. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 4. Zmiany Podwykonawcy. 5. W przypadkach określonych we wzorze umowy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zoz.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Błony mammograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony mammograficzne Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.48.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Błony rtg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony rtg Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tusze i tonery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze i tonery Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały do sterylizacji 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji 1 Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały do sterylizacji 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji 2 Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Papier ekg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier ekg Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szczotki do rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do rąk Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały ochronne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ochronne 1 Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały ochronne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ochronne 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sondy i zgłębniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy i zgłębniki Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do podawania płynów do pęcherza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do podawania płynów do pęcherza Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cewniki do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Igły do punkcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do punkcji Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przyrządy do przetaczania krwi i infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania krwi i infuzji Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.