eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Budowa sali gimnastycznej w Podstolicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Wieliczka: Budowa sali gimnastycznej w Podstolicach
Numer ogłoszenia: 19195 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej w Podstolicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa sali gimnastycznej do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Podstolicach (Gmina Wieliczka) na działce nr 204/2. Zamówienie obejmuje wykonanie budynku sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi - stan surowy zamknięty, przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej i drenażu. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu 1122,5 m2, kubatura 9180 m3. Budynek składać się będzie z 2 części: 1 kondygnacyjnej o wysokości 14,05 m oraz 2 kondygnacyjnej o wysokości 11,20 m od poziomu parteru do kalenicy, dach dwuspadowy konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej technicznej. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł - wniesione do dnia 22.02.2010 r. do godz. 09:50

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. spełniać wymogi określone w art. 22 ust.1 uPzp: 1.1 udokumentować wykonanie minimum jednego obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy min. 500 m2, lub wartości robót co najmniej 1 000 000 zł w okresie ostatnich 5 lat. 1.2 udokumentować, że przy realizacji zamówienia pracować będą osoby posiadające uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, oraz osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. nie podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, 3. spełniać warunki określone w SIWZ, 4. udzielić 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. 5. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wysokości min. 500 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w Art. 22 ust. 1 uPZP zamawiający żąda, następujących dokumentów: 1.1. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - sporządzonego według formularza stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez udokumentowanie wykonania minimum jednego obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy min. 500 m2, lub wartości robót co najmniej 1 000 000 zł w okresie ostatnich 5 lat. 1.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - sporządzonego według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Spełnienie wymaganego warunku, dla każdej części zamówienia oddzielnie, nastąpi poprzez przedstawienie w wykazie, iż przy realizacji zamówienia pracować będą osoby posiadające uprawnienia: do pełnienia funkcji kierownika budowy, do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.3. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez załączenie kserokopii uprawnień i aktualnego potwierdzenia przynależności do stosownej izby zawodowej dla osób wymienionych w punkcie 6.1.2. Specyfikacji. 1.4. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez przedstawienie stosownego dokumentu potwierdzającego opłacenie ubezpieczenia OC w wysokości min. 500 000 zł. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w Art. 24 ust. 1 uPZP zamawiający żąda, następujących dokumentów: 2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 uPzp - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Art. 24 ust. 1 pkt. UPZP wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie Art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPZP - sporządzonego według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ. 2.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W ofercie Wykonawca powinien przedstawić także: 3.1. Kartę tytułową oferty - sporządzoną według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 3.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.ust.1 uPZP - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ. 3.3. Oświadczenie o udzieleniu 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ 3.4. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ 3.5. Kosztorys ofertowy 3.6. Dowód wpłacenia wadium 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 uPZP polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda by wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 6.2 SIWZ. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 2. kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawce lub te podmioty. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 2. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania partnerów konsorcjum w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział ds. Inwestycji UMiG w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 2, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy składać do dnia 22.02.2010 r. do godz. 9 50 w Sekretariacie Burmistrza Miasta i Gminy Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.